Ma tot gandeam daca sa-mi fac bagajul sau nu. Mi-am spart pusculita si am luat toata mica mea avere stransa in ultimul an, 3.675$. Sper sa-mi ajunga. Mi-am scos de sub pat laptopul si l-am pus pe pat. Incerc sa fac totul sa para cat mai natural chiar daca nu cred ca o sa iasa. Am inceput sa ma plimb dintr-o parte in alta prin camera si sa ma uit in fiecare coltisor in speranta ca voi gasi ceva important care trebuie luat cu mine, caci nu cred ca o sa ma mai intorc prea curand aici daca reusesc sa fug. M-am pus in pat si din cinci in cinci minute verificam ceasul ca sa vad cat mai e pana la momentul in care voi sari pe geam. Deodata cineva bate la usa.
- Scumpo pot sa intru?
- Nu stiu, ia vezi, poti?
Era mama care deschide usa incet si intra cu mersul ala de diva. Nici nu arata de varsta care o are, pare mai mult un cadavru plin de farduri. Paseste delicat peste lucrurile mele care erau imprastiate peste tot si se aseaza pe marginea patului. Isi trece mana prin parul meu si ma priveste cu privirea aia care parea ca vrea sa spuna...
- Maine mergem la shopping!
- De ce?
- Cum de ce? O mama nu are voie sa mearga cu fata ei la shopping?
- Sigur e un spil. Spune tot.
- Nu asa te-am crescut. Spil, ce cuvant de cartier, nu e pentru tine. Mergem sa-ti aleg o rochie noua pentru petrecerea la care am fost invitati cu totii si la care vine si prietenul tau, spune ea cu un zambet pe fata.
- Daca tu spui ca e prietenul meu nu inseamna ca e.
- Uff, nu ma enerva ca fac riduri.
Se ridica, ma pupa pe frunte si iese pe usa. Abia astept sa-i vad mutra maine cand nu ma gaseste in pat. Defapt, nu o s-o vad fiindca o sa fiu departe cu duba.
Intr-un final s-a facut miezul noptii. Inainte sa ies pe geam m-am asigurat ca toti dorm si ca nu voi fi prinsa de nimeni. Ei bine, acum e acum. Mi-am luat un rucsac in spate si am pasit peste pervaz. Dar inaite, am lasat pe pat un bilet:
" Candice pentru 3.789.654$ intr-o saptamana. Cu toata dragostea din lume, Rapitorul."
Totul a mers bine pana cand am pasit si cu celalalt picior pe acoperis iar fusta mi s-a agatat de pervaz. Si ca totul sa mearga si mai bine, cand am incercat sa-mi trag fusta am calcat pe ceva care a facut suficient zgomot cat sa-i trezeasca pe ai mei. Lumina in camera lor s-a aprins apoi am auzit-o pe mama care ii spunea lui tata ca auzit un zgomot. Am inceput sa trag de fusta ca o nebuna. "HAIDE!" imi urla subconstientul. In cele din urma fusta s-a rupt pe jumatate iar eu am cazut direct in boschetii de langa casa. M-am ridicat repede si super ametita din boscheti si am luat-o la fuga spre strada. Scumpa mea prietena nu se afla nicaieri. Tocmai acum isi gasise momentul in care sa intarzie. Cat de mult o iubesc cand face asta. Genunchiul imi sangera iar fusta era rupta. Se pare ca nimic nu avea cum sa mearga mai prost. Ma uitam in stanga si dreapta, dar nici o urma de duba ei. Soseaua intunecata si nici macar o bucata de lumina pe undeva. Pentru moment ma indepartez putin de casa alor mei. Deodata o masina opreste langa mine. "OK...Asta si-a schimbat masina sau ce?". Usa se deschide si din interior cineva imi intinde o mana. Nu am reusit sa-mi dau seama daca e mana ei sau nu fiindca totul era negru, iar aceasta persoana purta manusi de piele neagra. Fara sa mai stau prea mult pe ganduri ii dau mana. M-a tras imediat in masina si de aici totul e in ceata. Adica serios, in interiorul masini totul era in intuneric si nu vedeam nimic. Simteam o mana pe piciorul meu, dar n-am zis nimic fiindca o stiu pe fata asta cum e. Ceva imi spune ca nu era ea in masina.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deci, stiu ca e cam scurt, dar cam atat pe moment.
CITEȘTI
Inca o poveste cu vampiri
Vampire"Totul parea sa fie bine, pana cand am auzit un zgomot. Oare Spatanul are chef de un dus in doi sau ce? Am oprit apa de la dus, si am tras incet draperia in spatele careia ma aflam. Sincera sa fiu ma asteptam sa nu fie nimic acolo, adica toata scena...