Am intrat in sufrageria acestui conac, locul unde se tinea petrecerea. Toate fetele erau imbracate in rochii care mai de care, tin sa mentionez ca nu exista una care sa nu fie suficient de sexy. Servitoarele se plimbau dintr-o parte in alta cu diverse tavi in brate, tavi cu mancare sau bautura. Cu ocazia asta am avut prilejiul sa descopar ca exista si servitori nu doar servitoare. Undeva, mult mai in fata langa niste ferestre gigantice, Stapanul statea pe niste canapele rosi alaturi de alti barbati. Toti serveau vin, sau cel putin asta consider ca era, cine stie, poate in paharele lor se afla sange proaspat. Sau poate nu. Si cum spuneam mai sus, am intrat in sufragerie. Nici nu am calcat bine ca deja am observat cum fetele incep sa barfeasca si sa se uite la mine. M-am simtit putin prost, dar trebuie sa arat increzatoare. Pentru a o infrunta pe Winona am nevoie de toata increderea din lume, trebuie sa ma stapanesc. Am continuat sa merg, si m-am oprit in fata unei mese. Mi-am luat un pahar cu vin rosu si am inceput sa beau incet din el. Winona se afla intr-un colt al camerei alaturi de multe alte tipe, iar Stapanul in coltul opus alaturi de invitatii lui. Printre ei am putut sa-l observ si pe tipul care se afla langa mine dupa atacul planuit de Winona. Pentru o secunda am facut contact vizual unul cu altul. Tipul s-a uitat la Stapan, i-a spus ceva, si dupa s-au uitat amandoi la mine. Stapanul mi-a facut semn sa ma duc la ei. Si in urmare, m-am dus.
- Candice. Stai langa noi. Te rog, uite un loc chiar aici langa mine, mi s-a adresat Stapanul.
M-am asezat langa el. In dreapta mea era el, iar in stanga celalalt tip mentionat mai sus.
-Domnilor ea este Candice, cea despre care v-am mai povestit.
- Ah, prospatura, a zis un alt individ care spre deosebire de restul parea mai batran.
Am preferat sa nu raspund si sa tac.
- Da chiar e proaspata, dar nu pentru mult timp, a zis Stapanul in timp ce isi plimba palma pe coapsa mea.
In alte circumstante i-as fi dat palma la o parte si l-as fi intrebat ce naiba inseamna asta, dar Winona statea si privirea totul de la distanta, si intr-un fel acest lucru imi oferea o satisfactie deosebita.
- Ce vrea sa insemne proaspata? am intrebat eu.
- Oho! Vad ca vrabiuta are glas, a spus acel nenea batran.
Stapanul mi-a aruncat o privire care parea mai mult a spune ca o sa vad eu mai tarziu. Ups, am incalcat o regula, se mai intampla.
- Inca invata regulamentul, a spus Stapanul. Are abia cateva zile in conac.
- Haide Malcom, nu o lua asa tare pe fata. O sa aibe tot timpul din lume sa invete regulamentul cum trebuie.
- De ce te bagi Nelson? In conacul lui, el face ordine, a spus un alt individ.
Malcom? Nelson? Bun tocmai am aflat ca pe Stapan il cheama Malcom iar pe tipul celalalt pe care l-am cunoscut cand nebunele voiau sa ma omoare il cheama Nelson. Este bine de stiu.
- Iarta-ma Stapane ca nu iti respect regulile, dar nici tu nu mi-ai raspuns la intrebare mai devreme.
- Piersicuto, nu mai fi asa curioasa, a zis razand acel nenea batran. O sa afli mai repede decat te astepti.
Stapanul se uita la mine si nu schita nici o expresie pe fata lui. Dupa o pauza de tacere de cateva secunde, Nelson a spart gheata.
- Daca nu va suparati domnilor, eu o sa aleg o fata din sala asta pentru a dansa cu ea. Totusi e o petrecere, si ce petrecere e aia fara dans? a spus lasand paharul gol pe masuta de cafea dintre noi.
- Mmm da ai dreptate, a spus Stapanul. Candice, hai sa dansam.
Toata sala a ramas incremenita. Toate discutile s-au oprit, iar toate privirile s-au atintit asupra Stapanului la inceput, iar mai apoi au cazut asupra mea. Winona din cealalta parte a camerei privea furioasa. Insa cu o miscare dramatica, si-a aruncat privirea in alta directie. Stapaul s-a ridicat de pe canapea si mi-a intins mana. L-am luat de mana si l-am lasat sa ma conduca catre centrul camerei, locul pentru dans. Nelson deja isi gasise o partenera, o roscata cu sanii mari si talie mica. Ceilalti invitati de la masa Stapanului nu s-au lasat nici ei mai prejos, fiecare a gasit cate o fata drguta pentru dans. Toti cu exceptia acelui barbat mai batran. Tipul a preferat sa ramana pe canapea si sa mai ceara un pahar cu bautura.
- Ai mai dansat pana acum Candice?
- De cateva ori.
Malcom a zambit, si-a pus o mana pe talia mea si m-a atras mai aproape de el, defapt m-a lipit de el. Muzica care rasuna in sala era una lenta. Era de asteptat, se potriveste destul de bine cu peisajul. Mi-am pus capul pe umarul Stapanului. Am facut asta special de dragul Winonei, abia asteptam sa ii vad reactia. Inainte de a trece la reactia ei trebuie sa mentionez cateva amununte importante legate de acest barbat cu care dansam. Pielea lui era foarte rece, aproape inghetata, si poate n-am observat asta la restul intalnirilor cu el, dar culoarea sa nu mai zic. De la distanta pare normal, dar stand in pozitia asta am avut ocazia sa ii vad gatul si fata mai de aproape. Si nu stiu, dar venele i se vad atat de clar incat ai zice ca are o pielita alba in loc de piele. Parul ii era negru si des cu reflectii albastrui, iar ochii de un caprui inchis. Purta un costum parca scos din anii 40 si miroasea super bine.
- Sa nu adormi Candice, a spus el parca trezindu-ma la realitate.
Mi-am ridicat capul de pe umarul lui si m-am uitat catre Winona. Voiam sa ma uit in ochii ei cu o privire de castigatoare, de parca i-as zice "Nu te juca cu focul, caci o sa te arzi", dar fata disparuse de langa grupul de fete. Poate a fugit la baie sa planga. Asa ii si trebuie. Micul meu joc ma satisfacea si ma facea sa ma simt invingatoare in lupta dintre noi doua. Mi-am intos privirea catre Stapan si pentru o secunda mi-a parut putin nelinistit. Privea undeva in spatele meu agitat. Nu intelegeam ce se intampla. Cu o miscare usoara m-am intors sa vad despre ce e vorba. Winona era asezata pe canapea langa acel individ batran. Radea si tot ii atingea pieptul cu micile ei palme. S-a lasat mai aproape de urechea lui si i-a soptit ceva la ureche. Batranul a suras, iar amandoi s-au ridicat de pe canapea si au venit mai aproape de noi pentru a dansa. Stapanul mi-a strans palma in a lui.
- Te afecteaza, nu-i asa? l-am intrebat aproape in soapta.
- Ce anume?
- Winona.
- De ce mi-ar pasa de o servitoare? a spus incercand parca sa isi pastreze calmul.
- Atunci de ce ai ramas asa atintit asupra ei?
- Cam multe intrebari. Incepi sa ma enervezi.
Nelson s-a oprit din dans si a venit catre noi.
- Totul bine aici? Vad ca Winona danseaza cu Lestat.
Stapanul s-a uitat la Nelson de parca era gata sa il ia la bataie.
- Eu o sa ies sa fumez pe balcon, a spus Stapanul lasandu-ma singura.
- Candice, vrei sa dansam? m-a intrebat Nelson.
Am inclinat din cam in semn de da. Mi-am pus palmele pe umerii lui Nelson iar el si-a pus mainile pe talia mea.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Scuzati-ma ca nu prea am mai postat. Mi-a fost super lene =))))))
CITEȘTI
Inca o poveste cu vampiri
Vampire"Totul parea sa fie bine, pana cand am auzit un zgomot. Oare Spatanul are chef de un dus in doi sau ce? Am oprit apa de la dus, si am tras incet draperia in spatele careia ma aflam. Sincera sa fiu ma asteptam sa nu fie nimic acolo, adica toata scena...