Capitolul 3

100 2 0
                                    



Mi-am schimbat hainele. Ceea ce purtam acum era cat de cat interesant. Arata ca o uniforma d-aia japoneza din anime-uri, numai ca nu era asa plina de fundite si de chestii care sa o complice si nici nu avea sacou. Aceste haine se rezumau la o camasa alba, o fusta in carouri si ciorapi pana peste genunchi. Am iesit iar din camera si am plecat in "explorare". Din moment ce sunt rapita de acest Stapan, vreau sa ma distrez asa cum acasa nu pot. Probabil alte fete in locul meu ar fi panicate, dar totul mi se pare palpitant.

M-am invartit cateva ore peste tot pe unde am apucat. Locul asta e atat de mare incat cred ca nu-mi ajunge nici macar o viata sa-l vad in totalitate. In cele din urma s-a lasat noaptea. Am fost anuntata de o servitoare ca este timpul pentru "micul dejun". Cred ca munceste din greu in casa asta din momente ce incurca doua mese complet diferite. Noi, toate gagicile acestei case ne-am adunat intr-o sala gigantica cu un fel de tron undeva in fata noastra, asezat in mijloc. Eram ceva la numar. Nu prea pot sa aproximez. Dupa ce toate tipele au intrat in sala ( inclusiv servitoarele si servitorii ), si-a facut aparitia si Stapanul. Era tipul care se uita la mine insistent cand eram legata pe scaun. Avea acelasi aspect ca atunci. S-a asezat pe tronul din fata noastra. A facut un semn catre tipele din primul rand sa faca un pas in fata. S-a uitat la ele si dintre toate si-a ales o blonda inalta cu tocuri de 2 metri. Tipa s-a dus la el. Stapanul a luat-o de gat si ia spus ceva la ureche. Tipa a iesit pe usa la bratul Stapanului si asa s-a spart micul dejun.

Dupa toata chestia asta am aflat ce s-a intamplat defapt. Am tras cu urechea la un grup de tipe care erau langa mine. Deci totul pare putin cam ireal. Ori tipele erau fumate, ori eu n-am inteles bine. In primul rand Stapanul este vampir. Absurd, nu? In al doilea rand, acest mic dejun inseamna ca el isi alege o fata din conacul asta care are undeva in jurulul varstei de 24, si-o trage cu ea apoi ii bea tot sangele. Toate tipele care intra in posesia Stapanului au varsta cliseica de 18 ani, iar cand ele ajung pe la 24 sunt omorate sau pur si simplu ajung servitoare in casa asta (adica intretin locul si se ocupa de curatenie si restu). Prin omor ma refer ca acest domn minunat le bea ca pe o cola.

Tocmai ieseam din sala unde se luase "micul dejun" cand o tipa ma tras de mana. Era o servitoare.

- Du-te in camera ta si schimba-ti hainele. Stapanul ti-a lasat ceva special pe pat.

- Ce? Tu glumesti, nu? Abia ce mi-am schimbat hainele.

- Nu eu decid cine si cu ce se imbraca.

M-am intors din nou in camera mea pentru a-mi schimba tinuta. Ceea ce am gasit pe pat m-a lasat cu gura cascata. Asezata frumos pe pat, se afla o rochie, care spre surprinderea mea era decenta. Ce vreau sa spun prin decenta? Ma refer la o rochie care nu se termina tocmai sub fund. Singura chestie interesanta la rochie era spartura pe picior. In cateva secunde am pus rochia pe mine. Acum doar stau si ma gandesc. Stapanul asta, oare vrea sa ma bea si pe mine? Adica daca stau bine sa ma gandesc cand eram legata pe scaun mi-a zis ca astepta de multa vreme momentul asta. Bine momentul ala de atunci dar tot aia.

Dupa cateva minute de analizat in oglinda felul in care arat, m-am trezit pasind afara pe usa si mergand pe hol trasa de mana de o servitoare, si impinsa din spate tot de o servitoare. Imi priveam picioarele cum pasesc si nu prea imi venea sa cred ca chiar o fac. Ma simteam putin inconstienta si ametita, nu stiu de ce. Priveam fata servitoarei care se intorcea din cand in cand spre mine sa-mi spuna sa tin pasul cu ea caci Stapanului nu ii place sa astepte. O usa se deschise in fata mea. Nu m-am putut opune asa ca am pasit peste pragul usii.

Intuneric. Negru. Cortina rosie. Cortina? Oh uite si o masa lunga. Scaune. Doua scaune. Sunt asezata cu forta pe un scaun in capatul mesei. Servitorii pleaca. Un barbat in celalalt capat al mesei. Stapanul. Ce se intampla?

- Candice.

- Sebastian.

- Sebastian? De ce imi spui asa?

- Ai fata de Sebastian.

Bine... Stapanul se uita putin cam nedumerit la mine. Spre apararea mea chiar are fata de Sebastian. Au urmat cateva secunde de tacere. Eu analizam incaperea in care ma aflam. Camera parea ca si scoasa din baroc. Frumos aranjata, cu cateva picturi pe pereti.

- Deci sa inteleg, tu esti Stapanul? am pus accent pe Stapanul cu o mica ironie in voce.

- Cum ti-ai dat seama, draga mea? spuse acestea cu un zambet perfid pe fata.

- Am presupus.

- Ai presupus bine.

In incapere isi facu aparitia o femeie care tinea in mana o farfurie plina de mancare.

- Presupun ca iti este foame. Friptura in sange. Bon appetit.

Ma uitam la farfuria care se afla in fata mea, si parca nu imi era foame. Aveam cateva intrebari sa-i pun Stapanului, dar nu eram prea sigura daca sa indraznesc sau nu. Tipul, pur si simplu, statea in fata mea nemiscat si ma privea insistent. Parca ma analiza. Totusi, am invatat si eu ceva de la mama mea. " Cand mergi la restaurant cu un barbat, nu te purta ca o nemancata. Nu manca tot din farfurie si incearca sa fii cat mai eleganta." Multumesc pentru sfat. Dar daca nu vreau sa fac o impresie buna? Nu am nici un interes legat de acest barbat.

- Voiam sa-ti urez bun venit Candice.

- Multumesc pentru primirea calduroasa. Acum, daca nu te superi, as vrea sa stiu de ce m-ai rapit si adus aici?

- Fiindca ca si restul fetelor din acest conac, imi aparti. Vezi tu, spune acesta in timp ce se ridica de pe scaun si incepe sa se plimbe prin incapere, tatal tau nu ar fi ajuns unde este de unul singur. A avut nevoie de ajutor. Asa ca, eu ca un bun samaritean ce sunt, i-am oferit tot ajutorul de care avea nevoie pentru a ajunge unde este. Insa ajutorul meu nu este gratuit.

-Stai putin, vrei sa spui ca tata a renuntat la mine pentru bani? am intrebat eu putin uimita.

- I-am spus ca dupa 18 ani o sa vin sa iau ce-mi apartine, dar era asa de fericit datorita banilor pe care ii avea si noua lui pozitie politica incat nu mi-a dat prea mare importanta.

Poate ar fi fost mai bine sa nu aflu asta.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dupa un an si ceva am postat intr-un final capitolul 3. Era gata de ceva vreme dar imi era prea lene sa-l postez. Sper ca v-a placut. O sa incerc sa postez mai des. 

Inca o poveste cu vampiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum