Hayatım sınav masalarında ders çalışmakla sürünüyordu. Bu sene son senemdi neyseki. Mezun olup kurtulacaktım. Sırf şiddetli ağrılarım için tıp okuyordum. Binlerce kez hocalarıma gösterdim. Binlerce kez araştırma yaptım. Hocalarım beni profosörlere muayne ettirdi.
Yaptıkları tek şey agrı kesici... ağrı kesici bir işe yaramıyordu. Gene oluyordu. Bidaha oluyordu şu sikim ağrılardan kurtulamıyordum.
Lanet sinir bozucu ve beni küçük düşüren ağrılar. Ahh hayır hayatıma böyle devam etmek istemiyorum. Piskoloji hocası piskolojik olabilecegini söylemişti.
Ben bunları düşünürken kantinde oturmuş masa kitap doluydu. Omzuma dokunan o ele baktım. Üroloji hocamız dı bu bana gülümseyerek bakıyordu hocanın gülümsemesine gülümsememle cevap verdim. "Çok çalışıyorsun çok biraz dinlen belki de bundandır ağrıların strestendir." Gülümsememi büyüttüm tamam manasında kafamı salladım.
Hoca yanımdan gidibce kitaplarımın altında gizlice porno dergimi çıkarttım. Ve sadece porno dergilerimle ilgilenmeye başladım.
Zil çaldıgında porno dergilerimi saklaya sakalaya amfiye gittim. Bu sefer amfiye hoca yerine akıl hastanesinden görevliler gelmişti. Galiba reklam yapacaklardı.
TAM SIRASIYDI. Öne oturmuştum bide. Şiddetli ağrılarıma artık tüm amfi alışmıştı. Garipsemiyordu kimse artık. Ağrılatımla yere kıvrıldım. Tımarhane görevlileri bana baktı. Acil bir şekilde tuttular beni ve ayağa kaldıtmaya çalıştılar. Sıraya tutunmaya çalıştığım an porno dergime elim gitti ve yere düştü.
Herkesin gözü önüne.. HERKESİN GÖZÜ ÖNÜNE..! Kulaklarım çınlamaya başladı kimsenin bana gülüşünü duyamıyordum ama hissedebiliyordum. Ayağa kalktıgım gibi dergimi almaya gittim.
Başım dönüyordu yere çakıldım. Ayağımda uyuşma vardı. Tanrım! Bana noluyordu?
Biranda gözlerim kapandı uyandığımda ise bir odadaydım benden iki yaş küçük bir çocukla birlikte. Odada sandelyeler ben ve bir çocuk vardı.
" Ben nerdeyim ve sen kimsin?"
"Ben de o şiddetli ağrıları çeken biriyim ve burası da yeni açılmış her yerde reklamlarını gördüğümüz akıl hastanesi"
.
.
.
.Çok fazla teori ürettim kitap boka dönmesse iyidir neyse lütfen kitaba biraz ilgi verin Seviliyorsunuz minnoşlarım Muaah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•WHİSPER• Bangtan
Fanfiction"Bir okul gibiydi bizi getirdikleri yer.Aslında tımarhane olan bu yerde kalırken aslında hasta olmadıgımızı anlatmaya çalışıyorduk fakat kimse inanmadı.. Sonunda bulduk neden böyle olduğumuzu..."