Vremea era extrem de buna aici în Bangkok. Multa lume atâtea priviri se uitau la tine ca și cum ai fi un extraterestru de pe Marte venit la ei.
Am zâmbit la toată lumea ba chiar unele fete ne făceau cu mana mie și lui Lee.
Este destul de plăcut sa vezi copii cu părinți, adolescenți ce se țin de mana.. Atat de colorat, luminos și romantic
Eu și Lee îndreptam înapoi spre hotel. Știam drumul înapoi am trecut printr-o piața de noapte erau o grămadă de lucuri pe acolo Lee ba chiar și-a cumpărat diferite deserturi și le manca pe rand.-Yaaaa o sa faci o burta dacă mănânci toate alea....
-Vrei si tu?întinde o biluta de ciocolata înspre mine.
-Nu mulțumesc ști ca mie nu îmi plac dulciurile.. Cel puțin nu asemenea ție.. Spun eu apoi o vad pe Song-i și pe Leea uitându-se la bijuterii manuale.
Ne apropiem de ele.-Song-i, credeam ca te odihnești?!..
-Ahh Jisoo..Am ieșit puțin sa ne plimbam...Voi ce faceți?
Am observat ca Song-i ținea o brățară în mana probabil urma sa o cumpere. M-am apropiat și mai tare de ea apoi m-am întors către vânzătoare.
-Am fost sa mâncăm ceva și ne-am plimbat și noi. How much is this?
Am intrebat-o pe bătrânică cât costa brățara în timp ce ii răspundeam lui Song-I. I-am cumpărat acea brățară. Deșii voia sa im idea banii înapoi nu am lăsat-o.
Am întrat într-un restaurant. Lee s-a decis ca vrea sa bea înainte de a ne întoarce asa ca ne-am așezat la o masa și așteptăm pe cineva sa ne ia comanda.
-O sa fac eu cinste azi.. Vreau sa ma îmbăt Mun Byul mi-a frânt inima și de azi voi fi gay..
- Cum poți sa.. Fi?...Lee..cum ai întrat la liceul asta.. Cu inteligenta ta?..
-Song-I yaaa Shhhh a zis ca face cinste! Spuse Lea lovind-o ușor peste mana.
O domnișoara slaba cu parul deranjat se apropie de masa noastră. Părea destul de frumușică însă când a zâmbit ți s-a acrit.. Avea dinții strâmbi și cam galbeni dar tot frumoasa era în felul ei...
-Hi beautiful, can you bring me 8 Thai beers and 2 bottles of wine, please? Întreabă Lee iar tipa se uita la el confuza..
Probabil nu știa engleza..Am luat meniul din mana lui Lee și i-am arătat cu degetul ceea ce vrem numarandu-i pe degete.
Fata încă se uita confuza apoi cheamă pe cineva din bucătărie.
Ne întoarcem privirea sa vedem cine vine și pe ușa iese un bărbat cât o gorila.. Wow e mai mare decât prietenul tatei...
Părea nervos având un cuțit mare în mana,Lee era extrem de panicat..Bărbatul se apropie și se uita direct la mine. Fata stătea ascunsa în spatele lui arătându-ma cu degetul spunând ceva în thailandeza.. CE SPUNE FEMEIA ASTA?...
Unul din spatele meu ma bate pe umăr.-Ya my man.. Umm she said that you want to sleep with her..
-WHAT? I didn't say that.. I just-
-Watch out!!
Cuțitul a ajuns fix în mijlocul mesei. Eram îngrozit...
Încercam sa ii explic ceea ce se întâmplă.Se apropia tot mai mult de mine...-Haide bate-l Jisoo!! Striga Lee stand chemuit lângă tejghea..
-Jisoo haide! Plecam acum de aici!.. Spuse Song-I..
-Please tell him the truth, i didn't say that I want to sleep with her i just wanted to order beer...
-Yaaaa Nakamura!!Pot sa știu ce faci?
Un bărbat îmbrăcat la costum întra în local nervos cu multe dosare în mana.
-Treci în bucătărie!
Gorila își ia cuțitul ce era înfipt în masa de lemn apoi trece pe lângă Lee mârâie la el și întra înapoi în bucătărie.
-Can you tell me what's going on?
-My friend wanted to order beer and wine and the girl don't know how to speak english so I tried to explain her... But she understand something else..that I want to sleep with her but i swear i didn't say that....
-I understand. Nakamura is not so friendly and always exaggerates, that's how he has fun. I'm sorry, I'll talk to him. You can eat and drink for free today.
-Thank you sir.....
O ia pe fata și o duce în bucătărie apoi se aud niște țipete și vorbe pe care nu le puteam înțelege.
Ma asez înapoi la masa. Song-i se uita nervoasa la mine.-Tu ști ce griji mi-am făcut? Spune ea nervoasa..apoi îmi da o palma ușoară peste obraz.
-De ce?Credeai ca o sa ma pierzi? Spun eu zâmbind și apropiindu-ma de ea.
-Nu..nu e asta.. Dar cu cine as mai fi băut!
Spune ea și se trage mai în spate evitând contactul vizual.Mi-am luat privirea de pe ea apoi domnul la costum ne aduce bautură și mâncare.
A fost grozav în seara aceea.Am ras am mâncat bine și ne-am distrat pana când Lee a hotărât sa jucam adevăr sau provocare.
-Song-I!!Te provoc sa îl săruți pe Jisoo! Știu ca vrei! Spuse Lea razand.
Ma uitam speriat la ea așteptând ce o sa spună.
-Yaaaa nu vreau spun pas!
A refuzat. Dar o vedeam cum se uita la mine. Toți eram beți.
M-am apropiat de fata ei și ea de a mea pana când i-am simțit respirația peste buzele mele.
Cu degetul mare i-am stins buza de jos fiind gata sa o sărut. Dar mi-o ia înainte.
Își presează buzele moi și umede peștele ale mele. Simțeam în tot corpul căldura și aveam emoții extrem de mari dar nu voiam sa ma opresc. Ii simțeam mana stanga pe maxilarul meu bine definit apoi ma musca ușor de buza de jos și se îndepărtează de mine..-Haaah ai buze calde... Spune ea razand.. Se vedea ca era beata..
Deșii am băut numai 2 beri încă conștientizăm ce tocmai s-a întâmplat. Eu și Song-I ne-am sărutat.
Sigur o sa uite de asta mâine...Am revenit sorry de greșeli și sper ca nu e plictisitor!! 💙💙💙💙💙🥺
CITEȘTI
IUBIRE PSIHOPATĂ K.Taehyung~vol I Si vol II
RomancePoti iubi un psihopat?Sigur toti ne gândim că oameni de acest gen sunt periculoşi,însă So Ah învată să iubească un astfel de om.