-So Ah!Trezeşte-te!strigă mama venind de pe hol..So Ah!E dimineaţa de Craciun şi tu dormi?Sus!
Am ignorat-o şi ba chiar m-am întors pe partea cealaltă.Nu aveam chef să mă trezesc.
-So Ah scumpo,ce se întâmplă cu tine?De luni întregi eşti tristă!Mă îngrijorezi!spune mama în timp ce se aşează pe patul meu.
O lacrimă îmi curge pe obraz.Nu trebuia să plec atunci.Trebuia să rămân cu el...sunt idioată...
Mă ridic în fund şi o privesc pe mama în ochi.-Sunt bine mamă.Sunt doar obosită.M-am culcat târziu ziele astea...spun eu schiţând un zâmbet fals...
-Bine,dacă spui tu..haide jos!Am un cadou pentru tine.
O urmez pe mama până în living.Luminiţele bradului erau aşa drăguţe.Ne aşezăm amândouă pe canapea.Scoate de după o pernă o cutiuţă mică.
-E o mică atenţie...din partea mea şi a tatălui tău...
Deschid cutia.Era un lănţişor atât de drăguţ.
Am luat-o pe mama în braţe strâns,ea m-a batut uşor pe spate...
-So Ah,dacă te deranjează ceva şti că poţi vorbi cu mine...
-Promit că dacă voi simţi nevoia de a discuta cu cineva voi veni la tine.spun eu iar mama îmi atinge obrazul stâng..
-Bine.Oh dragă,am uitat să îţi dau ceva...
Mama se ridică şi deschide o uşă de la un mic dulăpior din colţul camerei.Scoate un plic alb cu nişte flori aurii pe el.
-Ieri,ai primit un plic.L-am desfăcut.E o invitaţie la o perecere de Crăciun.Au fost invitaţi mai multi colegii de ai tai din câte am auzit.
-Oh,să văd!spun eu curioasă...eram atât de entuiziasmată.
Deschid plicul.Scot invitaţia şi o citesc cu nerăbdare.
"Domnişoară So Ah,vă invităm cu mare plcere la Clubul X pentru a sărbători Crăciunul alături de prieteni dar şi persoane noi.
Vă aşteptăm la adresa : str.Mozzard 133 la ora 19:00 .Vă mulţumim."
Pe partea dreaptă a invitaţiei erau o parte din numele persoanelor invitate la aceeaşi petrecere."Park Jimin,Min Yoongi,Kai,Jennie etc..."
Un nume mi-a atras atenţia..."Kim Taehyung"...Am căscat ochii cât cepele când am citit numele.Nu îmi venea să cred.Un rânjet îşi face apariţia pe faţa mea.Am început să sar şi să ţip prin cameră.Eram atât de fericită.
-Clar merg!..am spus eu iar mama îmi zâmbeşte..
-Trebuie să porţi ceva drăguţ şi potrivit cu tema petrecerii..
CITEȘTI
IUBIRE PSIHOPATĂ K.Taehyung~vol I Si vol II
RomansaPoti iubi un psihopat?Sigur toti ne gândim că oameni de acest gen sunt periculoşi,însă So Ah învată să iubească un astfel de om.