O rană adancă și un mister dezgropat.

362 23 4
                                    

Ii ok daca nu înțelegeți cartea. Îmi pare rau dar nu cred ca e ceva greu de înțeles. Înteleg ca nu e ceva atat de important pt voi dar este pentru mine..Si ma stradui la ea. Cititi cu atenție sau întoarceti-vă cânt nu vă amimtiti....ok?...mulțumesc..

A trecut ceva vreme de la cina soților Jeon.Seulul era destul de agloomerat.Taehyung se intorcea de la munca.Era obosit si puțin agitat.Ceva îl măcina.
Cine a violat femeia de la firma?...ce dracu se intâmplă.

So Ah era in camera cu micuțul.Imediat ce a adormit Jisoo s-a îndreptat spre bucătărie. Telefonul îi vibra pe masa. Spera să fie sotul ei. Din pacate,nu era Taehyung ci un număr necunoscut.
Nu obijnuia sa raspunda insa de aceasta data a facut-o.

-So Ah..Ne vedem la mizeul nopții in centru.Vreau să îmi cer scuze pentru tot...

De ce acum?De ce nu putea astepta până simineața?Ce vrea?Scuze?...Abia acum?...

-Despre ce vorbesti?..fata marii ochii si incepu sa respire greu..

-Stiu cât ti-am greșit So Ah...si vreau să discutam,să vi simgura.Subiectul a fost închis însă nu am putut lasa totul asa pentru tine..

-Cine esti?...

-Prietena ta,Kang Seo Hee.Te astept.

So Ah scăpă telefonul..de ce?de ce face toate astea?de ce acum?fata isi repeta aceste intrebari pana cand Tae intra pe ușa si o cuprinse din spate speriat.

-Iubito,ce se întâmplă..?intreaba el văzând ochii speriați ai fetei..

Se intoarce și îl privește pe Taehyung.

-Seo Hee a sunat.Vrea sa ne vedem la miezul noptii in centru lângă fântână.O sa îsi ceara scuze cică..Voi merge să văd daca chiar asa e...

-Ba nu,nu mergi.Nu e nevoie.Nu ai nevoie de scuzele ei.

-Poate nu e la fel..am crescut acum Taehyung suntem adulți...Nu stau mult promit.Vin repede acasă.Nu îmi e teama de ea.Si nici tu sa nu iti faci griji.

Il saruta pe obraz apoi isi lua geaca in graba.Taehyung nu a încercat să o mai oprească,stia ca ar fi in zadar. A mers la Jisoo.Dormea atat de frumos si era atat de cuminte

-Amice...sper ca o să semeni cu mine,mami vine repede înapoi...

Scoase telefonul și il sună pe Kai.Il rugă să o urmărească pe
So Ah. Nu putea sta liniștit.I-a spus să nu intervina decât daca Seo Hee intrece limita.

*În centrul orașului*

So Ah s-a așezat pe o banca.Statea liniștită așteptând.Mai erau inca 5 mimute pana la miezul nopții.
Seo Hee aparu mai repede decât se aștepta.Afisa un zâmbet fals pe fața ei alungită apoi se poziționă in fata femeii.
Se priveau una pe cealaltă stând în picioare.

Kai era in masina sa stand pe partea cealalta urmarind si filmand tot cu camera pusa langa oglinda masinii.Nu auzea nimic.Dar putea citi pe buze.

-So Ah îți mulțumesc că ai venit...

-Da,sa trecem direct la subiect Jisoo doarme si e tarziu...

-Imi pare rau pentru anii aceia de liceu chinuiți...Ca te-am bagat cu capul in toaleta si sti tu de restul..Am fost cam nesimțită cu tine mereu si pentru ca am avut tupeul să vin la usa ta...

-In regula.Facem pace.

Fata intinse mana apoi cealaltă ii zambii în scârbă.În mânecă avea un cuțit ascuțit bine si o înjunghie pe So Ah în coaste.

-Chiar credeai proasto ca imi pare rau?Chiar ai crezut ca o sa imi cer scuze unei scroafe ca tine?Esti doar o naiva...Nu meriti să fi mama!

So Ah stranse din dinti la ultimele cuvinte.Se ridica fiind ranita.Curgea mult sânge.Nu era nimeni pe strazi.
O prinse de gat pe nemernica.Insa mai primi un cutit in braț.Îsi infipse unghiile în gâtul lui Seo Hee pana cand aceasta scoase cutitul si aceasta cazu jos acoperindu-si ranile pline de sange. Seo Hee se apropie de urechea ei șoptind

-Tatal tau a avut o privire frumoasa cand l-am vazut murind.Saracii au strigat amamdoi parintii după micuta prințesa So Ah!spuse ea apoi se indepartă.

So Ah mării ochii cat cepele.Despre ce vorbea?Mama!!!Tata?!!Auzise bine?Ce dracu se intampla aici?Era socata,tremura si simtea că isi pierde mințile, plangea.Nu mai simtea nimic,nu mai putea judeca.
Kang Seo Hee. Il vazu pe Kai cand acesta iesise din mașina.Il pu-se pe amicul sau Walter să fugă dupa Seo Hee în timp ce el fugi spre So Ah.

Kai se apropie de So Ah.Nu o pitea duce la spital.Ce urmau să spună?Ce o nebuna a înjunghiat-o la miezul noptii?Oamenii ar fi intrebat ce cautau ei acolo..A luat-o de braț și a adus-o acasa.

-So Ah!!!striga Taehyung.

Cel mic statea cu Jennie cuminte în timp ce Namjoon o bandaja pe So Ah iar Kai urmarea înregistrările pe camera.Walter era langa el.Nu o mai prinse pe fata aceea..

-So Ah ce ti-am spus eu??!!Hmm?A fost asa greu să mă asculți?E atat de greu?!striga el,era extrem de nervos.Kai ridica privirea.

-Nu mai țipa la ea!Sperii pe micut!Calmeaza-te si apoi o să vorbiți!spuse Kai.

-Yaaa nu imi spu-

-Kim Taehyung!Gata!Stai jos!striga So Ah si el se linisti putin.

-Nu se intampla asta de ma adcultai..mai bine nu te lasam sa iesi pe ușa..

-So Ah nu e moarta mai!Nu se astepta nimeni la asta..E bine ca a fost Kai acolo.Acum stim ca Kang Seo Hee e un pericol sigur pentru ea,raspunse Namjoon strangand lucurile si terminand de bandajat ranile adanci.

-Kai,ea mi-a spus ceva foarte ciudat dupa ce am cazut în genunchi.A spus ceva de genul "Tatal tau a avut o privire frumoasa cand l-am vazut murind.Saracii au strigat amamdoi parintii după micuta prințesa So Ah.."Nu voi uita niciodata acele cuvinte.Stie ceva de parintii mei!!









Am revenit.Sper ca aici se intelege.Seara frumoasa!Spor la citit!💕


IUBIRE PSIHOPATĂ K.Taehyung~vol I Si vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum