PREGATIRI PT. ~NUNTA~

501 32 7
                                    

-So Ah,uite ce zici sa luam aceste dantelute mi-se par tare dragute..

-Hmm nu imi plac..!Ohhh sa nu uitam sa iti luam rochia de la doamna Robinson!Ne asteapta la ora 17:00 la atelier!Vino vino!spun eu uitandu-ma la ceasul de pe telefon.

-So Ah,asteapta..trebuie sa si platim!striga Min Hye lasand banii pe tejgheaua magazinului apoi lua in graba plasuta cu materiale.

Ma grăbeam.Era ora 16:30.Mai aveam pana la atelierul dnei Robinson.Era destul de agloomerat.

Jungkook a ramas acasa cu Taehyung si micutul.Se distrau de minune.Tarhyung il privea cu dragoste pe micut.Isi dorea bine inteles si el un print,un pui de Taehyung.

-Dna Robinson?Buna ziua!Ne cerem scuze ca am inarziat!A fost agloomerat...

O femeie batrana,arcuita cu parul ca zapada iesi dintr-o odaie mica si intunecoasa zambind.Incretita la fata cu degrtele subtiri si ostenite.Era croitoreasa de pe vremea tineretii sale.

Megan,ajutorul ei..o fata in varsta de 17 de ani,subtire si cu par buclat.Fața invadata de pistrui,o sprijinea in tot.Ii placea sa isi petreaca timpul la atelierul matusii sale Robinson,mai precis Elly Robinson.

-Sh Ah puiut,nu e nici o problema!Rochia este in atelier.Va rog sa ma urmati..Megan!Au venit fetele!striga batranica ragusita.

-So Ah!!Min Hye!Ce ma bucur sa te revad!Min Hye aici este rochia,matusa s-a ocupat de ea...ii spuse fata zambind apoi ii arata rochia....Le luati si pe celelalte astazi?Sau mai asteptam pana sapt ce vine?infreba Megan zambind.

-Le luam pe toate astazi..spuse Mim Hye.

Se uita mirata la rochie.Nu era cine stie ce.Nu imi plac lucurile pompoase(asa sunt eu).Prefer ceva simplu.Am cautat cateva luni rochiia perfecta pentru mine..insa nu am gasit nimic.Elly s-a oferit sa mi-o faca cu cel mai mare drag.Aveam destui bani pentru toate astea..Timp de trei luni am tot adunat bani eu si Taehyung pentru pregatirile astea.Min Hye s-a oferit sa ajute si am acceptat amandoi.Stiam ca e greu..imi e dor de mama..ea era mereu aici si tata cu glumele sale..

ea era mereu aici si tata cu glumele sale

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-rochii domnisoare de onoare-

Am ales amandoi sa facem pasul acesta mare.E un angajament urias si e ceva foarte important,acum ne scriem povestea.Fiecare capitol a fost special pana acum.De aici inainte ne vom forma o familie,vom afla ce inseamna familia ce inseamna a fiparinti,ce inseamna a fi responsabil si asa mai departe.

-So Ah...rochia ta o sa fie gata la termen.Sa il aduci maine pe Taehyung sa ii iau masurile la costum...ii spuse dna Robinson zambind luand-o de mana...

-In regula,il voi aduce si pe el.Stiu ca va este si foarte drag..ii raspund ranjind fericita.

-So Ah!Rochiile sunt ambalate mai trebuie doar sa le ducem la locatie ca fetele sa se pregăteasca acolo in ziua cea mare.

-Mergem atunci la vila Melló.Ne asteapta acolo Jimin si restul baietilor vor sa ne ajute cu pregatirile in restaurant.La revedere doamna Robinson!Ne vedem săptămâna viitoare!

-Pa dragele mele!Te astept maine cu Taehyung!striga femeia facand incet cu mana.

                                              *La vila Melló*

-Jing?Si tu esti aici?intreaba Jimin mirat...

-Normal.Ii voi fi domnisoara de onoare lui So Ah...ii spuse fata iar Jimin o imbratisa strans fericit.

-Taehyung!strig eu din fata intrarii vazandu-l cu Jungkook in gradina vilei impreuna cu micul print.

Taehyung fugi cu pasi repezi la So Ah intr-un mod atat de draguț si o îmbrățisă strans cu dor.[si eu mi-as dori ca cineva sa vina fugind la mine si sa ma stranga tare in brate sa ii simt caldura si iubirea😅]

-Am venit dragii mei!Mergetiva rog sa va odihniti,o sa ne ocupam noi de restul...spune So Ah.

-Esti sigura?Sunt multe de facut!spuse Jennie din coltul camerei.

-Da stiu,ar fi fost altfel daca erau si ai mei aici insa ne vom descurca va promit.Haide iubitule mergem.Va rog sa conduceti cu grija pana acasa...ii raspunse So Ah dand din cap.

Jennie?De ce Jennie?..Pai am decis sa facem pace amandoua.Imi v-a fi domnisoara de onoare.O sa vorbim mai tarziu despre asta.Acum hai sa contiuam!

-Yoongi!Nu uita te rog aranjamentele ajuta-ma sa le duc te rog.Avem nevoie si de vazele acelea din hol...spuse Taehyung luand cate doua trei.

____________________________________________________________________

Au trecut inca trei zile.Totul era aproape gata.Am venit in vizita la alor mei.

"Buna mama...sa sti ca va duc dorul...si imi este putin greu fara voi acum insa va promit ca voi fi bine,voi avea grija ca totul sa ne mearga bine...o sa va dac mandrii promit!Sa nu plangi mama!Zambeste!Ma casatoresc..E cel mai important lucru acum si sunt extrem de fericita mamă!Iti multumesc pentru tot ce ai facut pana acum pentru mine!Am crescut..."

"Tata,o sa imi lipseasca glumele tale si vocea ta...totul..o sa fiu bine tata!"


-So Ah esti pregatita?Mai sunt inca patru zile pana la nunta?Sti ca trebuie sa te odihnesti,nu?Esti extenuata...ii spuse baiatul luand-o in brate invelind-o si pe ea.

-Sunt pregatita.Ma marit cu Kim Taehyung..cea mai mare bucurie a vietii mele!Numai si numai al meu!spuse ea lipindu-se de el..







Simt ca aceasta carte nu as vrea sa se termine vreodata...nu ma satur sa scriu la ea...Inca cateva capitole dragii mei!Sa fi-ți cu ochii in patru pentru vol 2.Il voi scrie.
Ce poate fi mai placut decat sa fi cu iubirea vietii tale...fericirea ta?Hmm?...
Sigur te intrebi..de ce  fac ei nunta intr-o perioada atat de rece.Pufff sunt nebuni,da asa e...Ei bine..Am ales aceasta perioada deoarece frigul e dureros si rece iar el are nevoie de caldura pentru ca durerea si racoarea sa fie alinata.Kim Taehyung un copil care a trecut prin multe a intalnit flacara calda So Ah..Se potrivesc perfect.Imediat dupa nunta v-a urma cat de curand Craciunul...Ce dorinta crezi ca isi va pune So Ah de data aceasta?....
Astept pareri in comentarii..Nu e cine stie ce capitol.Urmarotul va fi NUNTA!SA PETRECEM SCUMPII SI SCUMPELE MELE!

IUBIRE PSIHOPATĂ K.Taehyung~vol I Si vol IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum