1

266 9 0
                                    

Arkadaslar her bolumun basligina isim koymayacagim cunku insanlar ne oldugunu anlaya bilir o yuzden numaralandirma yapiyorum hikaye Emre'nin agzindan olacak baska birisi oldugunda ornegin *Eda* yazar.

    Gece 23 suları uykumun geldiğini hissettim odama gittim pencere açıktı ve ay ışığı odamı hafiften aydınlatıyordu..Yatmak için kıyafetlerimi giyerken vücudum da olması  gerekenden fazla kıl vardı garipsedim ama fazla umursamadım sonra uyumaya devam ettim.

**********************

Bir rüya gördüm çok iyi hatırlıyorum çünkü rüya her şeyin başlangıcıydı.

Rüya da Gördüklerim

Dolunay vardı Ay ulaşabileceği en yüksek noktadaydı.Bir ormandaydım ve kurt uluma sesleri geliyordu yakınımda olan koca bir çalı yığının arkasından hırlamalar geliyordu çalılığa doğru yaklaştım çalılıkla aramda son 3-4 adım kalmışken yavaşça ve usulca üstüme doğru büyük siyah bir kurt geliyordu açıkçası korkmuştum öylece yüzüme baktı bakışları bir insanin bakışını andırıyordu sanki zihnimi okuyormuşçasına korkma der gibi bakıyordu birden insana dönüşmeye başladı insana dönüşünce
yasli bir dede karsima cikti uzun boylu ve zayifti ellerinde degisik renkte yuzukler ve siyah carsaf-pelerin karisimi birsey vardi yaklasti bana ve "Dur, korkma dur." diyordu garip bir sekilde dedigini yaptim ve birden yine konusmaya basladi "Sen son parcasinil sana ihtiyacimiz var sen son safkansin." dedi neler oldugunu anlamadan birden gozden kayboldu..

Ve..Terler icinde yerimden sicrayarak uyandim birden kalkip etrafima bakindim yatagimda killar vardi cok fazlaydi afladim birden geriye dogru yavas adimlarla yururken kendimi pencerenin onunde buldum dosariya baktim ruzgar vardi agaclarin dallari ucacackmis gibi sallaniyordu aya baktim ve beni istercesine parliyordu neler oldugunu anlamadan kemiklerim agrimaya ve buyumeye basladi kanim cekiliyordu fakat kendimi olmadigindan cok guclu hissediyordum birden yere yigildim aynanin karsisina gecip kendime baktim ve bakmampa yerimde kaskati kesilmem bir olmustu o an...

Son Kurt - ASKIDA -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin