8 kişi hikayeye goz atmis okuyanlar icin tesekkurler.Bu arada bolumler hergun duzenli gelecek eger gecikirse kurgu bulamamisim demektir hikayeden haber almak icin kutuphanenize ekleye bilirsiniz
Simdi hikayeye gecelim.
Ne kadar kabul etmek istemesemde kabul etmeliydim bundan sonraki hayatimda boyle yasayacaktim bazen insan bazen KURTADAM ama suanlik insana donusmeliydim nasil yapacagimi bilmiyordum once konsantre oldum kurtadamdan insana donustugumu gordum ama olmuyordu yapamiyordum sanirim biraz zorlamam gerekecek.
*****************
Harika saatlerdir deniyorum sonuç : Olumsuz..
Ne yapacagimi hala bilmiyorum daha baska fikirler bulmaliyim saat suan 3.47 Gunes'in dogumuna daha cok var dusun dusun dusun...
**********************
Ve sonunda buldum once bir canta aldim icine ic camasiri,kiyafet ve ayakkabi koydum anahtarimida koyduktan sonra pencereden atlayip ormana gittim..
Ormana geldigimde bir in aramaya basladim hem cantami saklayacagim hemde insana donusene kadar kalabilecegim biryer olmaliydi sonucta..
Yaklasik 2 saat gecti bir in bula bildim cantami oraya koydum bostu ici umarim sahibi yoktu biraz ormani kesfetmek icin yurumeye basladim ve bir yandanda olanlari dusunuyordum olanlar garipti hemde cok..
En sonunda fazla yurudugumu ve bir nehire geldigimi gordum nehirde baliklar vardi pencelerimle kisa bir ugrastan sonra bir balik yakaladim simdi baliga bakarak onu yesemmi yemesemmi diye dusunuyordum ama sonucta benim özum kurttu ben etçildim ve yiyebilirim diye dusunup yedim birazda nehirden su ictim aslinda dogal hayat pekte zor degildi biraz yoruldugumu dusundum ve ine gittim biraz uykuya ihtiyacim vardi cantamin yanina kuruldum ve uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Kurt - ASKIDA -
WerewolfDeneme amaçlı yazmıştım zaten çok fazla yazım yanlışım var belki devam ederim şu anlık devam etmeyi düşünmüyorum güncellenme olursa yazım yanlışlarımı düzeltirim öyle devam ederim hikayeye. Tüm hakları saklıdır. ©