4

90 6 0
                                    

2 vote 95 kisi okumus cok mutluyum ve cok ozurdilerim dun gece hasta oldugum icin yb ekleyemedim onceki aksam zaten kurguyu dusunuyordum simdi hikayeye gecelim.

Neler oluyor suan anlayamiyordum.

Hepsi birden insana donustuler sonra.Orta yaslarda gozuken adam "Once sakinles sonra ay isigina dogru yuru ve insana donusmeyi icinden 2 kere tekrarla ve kipirdamadan 10 saniye dur." dedi.

Dediginin aynisini uyguladim gercekten oluyordu insana donusuyordum..

En sonunda insan donustum simdi o uyudugum inin derinliklerine  dogru gidiyoruz.

*******15 Dakika Sonra*******

Onumde bir kapi var kahverengi tahdan bir kapi ustunde kirmizi bir boyayla 7 yaziyordu.

Yanimdaki yesil gozlu kumral sacli beyaz tende ve uzun boylu benim yaslarimda sayila bilecek biri kapiyi sen acmalisin dedi.Ve yerdeki yuvarlak icinde 7 yazan bir taş vardi taşi aldim ve nasil yapacagimi anlamaya calisarak kapiya baktim en son aklima o 7 yazan yer geldi oraya bastirdim ice dogru gitti o taş ve kapi birden acildi icerisi disarinin aksine modern bir yerde beyaz deri koltuklar koyu yeşil duvarla ve mavi-beyaz-yeşil mobilyalar vardi bana oturmami soylediler koltuklardan birine oturdum..

Konuşmaya basladilar orta yaşli olan adam konusmaya basladi(benle beraber 5 kisiler benim.disimda 4 kisiler zaten erkek ve kizlar var ikiser tane.)

Konusmaya basladi henuz birsey bilmiyorsun once neler oldugunu ve neler yapacagimi anlatti.

Neler Oldugu

Uzun asirlardir bir kurt adam soyundan geldigimizi (anne-babam-ben) ve ben son kurt ve ebediyet yasayacak bir kurtmusum cocuk yapmam kesinlikle yasak cunku benden sonra baska bir kurt olamazmis ancak bir vampirle evlenip cocuk yapmam mumkunmus o yari vampir yari kurtadam olabilirmis safkan olamazmis ancak kurt ve vampirler arasinda son  29 asirdir olan dusmanlarimizmis.

Neler Yapabilecegim

Kurtadam-Buyucu-Cadi ve Perilerle beraber ortak okulumuz varmis orada okuya bilirmisim ve diger taraftada Vampirler-Elfler-KaraCadi/Buyuculer'in ortak kullabdigi okul ve aramizda 2 dağ varmis.

Ve benim bu okula gitmem gerekiyormus (Kurtadamlarin oldugu okul) gerekiyormus.

Arkadaslar son 2 gundur yazmadigim icin elimden geldigince uzun bir bolum yazmaya calistim.Umarim begenirsiniz.

Son Kurt - ASKIDA -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin