Konsey Toplantisi

126 6 1
                                    


Bugun Persembe

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugun Persembe.... Her hafta oldugu gibi bugun de konsey toplantisina gitmeliyim. Konseydeki ihtiyarlar ve onlarin kokusmus eski fikirleri.... Buna hic hevesle bakmiyorum.


Ben kimmiyim?? Ben Gilles Deleuze. Arkadaslarim bana Gil der. Buyucu ve Cadi Konseyinin tarihteki en genc uyesiyim. Ve az sonra onlari soka ogratmak uzereyim. (!) Cunku benim bir sirrim var.... bu sir ise.... simdilik bende kalsin ;))

Dosyalarimi masanin ustunden toplayip konsey toplatinsina hazirladim. Ustume yakasind konsey amblemi islemesi olan fiyakali ceketimi giydim ve aynada  saclarimi taradim. Asi bir cocuk oldugum icin saclarim asla duz durmaz ve surekli benim gibi cikintilik dederler. Aldgim dosyalarin arasinda cok gizli bir kagit var. Rizomlarla iligili. Evet, dogru duydunuz, rizom. O kok gibi seyler, bir yere gitmeyen, zamansiz, isimsiz, ici ice girmis garip seyler. Konsey bunlari ogrendiginde ceneleri saskinliktan yerlere vuracak.

Alelaceler ofisimden ciktim, zira zayen en genc konsey uyesi oldugum icin sorumsuz yaftasi yemistim bi kere, simdi bir de gec kalirsaam bu moruklar daha uc yuzyil cenelerini kapamazlardi. 

Koridarda konsey odasina dogru giderken gozume yeni biri takildi. Genc, dolgun dudakli, daginik sacli, allah vergisi kare ceneli bir genc adam. Onu daha once buralarda gormemistim. Acaba kim?? Ben bunlari dusunurken bir and a bir seye carptigimi hissetin. A oh.  Bas Magus Tolga Efendi.

(Bas Magus Tolga Efendi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bas Magus Tolga Efendi)

O koca ve igrenc burnuyla bana kucumseyici bir sekilde bakti. Sadece alti yuz yasindasin diye genc buyuceleri asagilama hakkini nerden buldun moruk!! Alti yuz yasinda olmasina ragmen cildi pruzsuzdu, ve yaptigi genclik muskalari sayesinde genc gorunutyordu. Ben sadece 40 yasinda olmama ragmen, 673 yasindaki adam benim yanimda cocuk gibi gozukebiliyordu. Eee, basmagus olunca isler boyleydi.

Hemen gozlerimi kacirdim "ozur dilerim, efendim" dedim. Tolga efendiyse, bana dik dik bakmaya devam etti ve bogazini temizledi. "Ozur dilerim, basmagus efendim!!" diye kendimi duzelltim. En sonunda bu saygi gosterisinden memnun olmus olacak ki kenara cekilde ve "hos geldin Gil Cirak, biz de baslamak icin seni bekliyorduk" dedi. "Sen de geldigine gore, bir kisiyi daha bekleyebiliriz.... Son konugumuz,  vampir temsilcisi Guattari."


Bunu demesiyle birlikte arkama dondum. Ve bir anda fark ettim ki kordairda gozume takilan o genc (gercekten genc miydi???) dolgun dudakli yakisikli cocuk tam arkamdaydi.  Yutkundum "Gu-- guattari?" dedim.

Sadece siritti: "evet, Gil, uzun zaman olmustu"

O an bayilacak gibi oldum.

+++++++++++++20 SENE ONCE+++++++++++++++++

Nice, Fransa... 1974......

Yirmi yasinda, universeteye yeni girmis bir genctim. Felsefe dersindeydik. Erastosnes ve dunyanin capi hakkinda bir seyler ogreniyorduk. Tam derse ve Akif Hocanin ogretilerine odaklanmistim ki, arkamdan bir ses geldi "psssdt"

Ofkeyle arkama dondum "Ne var be guatrarit ne! dinlemete calisiyorum buradaaa, bak finalden kalirsam seni cok kotu yapatim haa"

Guaatari ise sadece bana siritti: "Gecen haftasonu otoparkta kotu yaptigin gibi mi :))"

Arkadasim foucalt beni dirsekledi "ssst, deluze, bak sinavdan kalirsin yoksa" Bununla birlikte onume dondum ama otoparkta gecirdigimiz gunun hatirasiyla kizarmis ve ibraz da terlemistim. Arkamdan guatrarinin kikirdamasini duyar gibi oldum. O gunu yirmi yil da gecse unutamazdim...

~~~~~~~~GUNUMUZ~~~~~~~~~

(Meshur siritisi ve Guattari)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Meshur siritisi ve Guattari)


Basmagus toplantiya basladi: "Herkesin cok onemli isleri oldgunu biliyorum, ama Vampri devletinden onemli bir haber ladik.... Kurtadamlar vampirlere karsi bir savas verip onlari yok etmeye calisiyormus. Ve bununla basa cikmak icin vampirlerden birinin Yuce Vampir Prensi olmasi gerekiyor"

Ben hemen itiraz ettim "Ne demek o?? Bu vampir devletinin icislerine karismak olmaz mmi?"

Buna duyan Guaattari yine kikirdadi "Ah, benim Gilim, cok az sey biliyorsun...."

Deleuze: "Hey!! Bana boyle dememeni kac kere soylemistim!"

Magus Tolga: "Burada daha ciddi bir sorunumuz var, beyler."

Guattari: "Evet, Magus Tolga bey hakli. Yuce Vampir Prensi olmak icin... bir buyucuyle nisanlanmam gerekiyor."

Deleuze: "V--vampir nisani mi? Ama bu nesillerdir olmamisti!"

G: "Evet, antik vampir nisani... Yani bir buyucunun iki hafta boyunca benim her hizmetimi yapmasi, sonra da kanimi icmesi gerek."

D: "Ee bundan bize ne?"

Tolga Magus: "Biz... yani yuce konsey,, vampir nisanlasi olmak icin, seni sectik Gil Cirak."

D: "Ne!! Neden ben?"

Tolga: Biliyorsun hepimiz nisanliyiz. Ustelik sen bekarsin. Ve sen bizim en gencimizsin, daha genc bir nisanli vampir prensini daha guclu yapacaktir?"

D: Bu durumda benim bir vampir dukuyle nisanlamam gerekli. Peki ama suanki vampir duku kim?

Guattari: (kikirdayarak) Tabii ki ben....

O an tekrar bayilacak gibi oldum.

====================1. Bolumun SONU=============

Eveeet umarim begenmissinizdir. lutfen yorum atin. Siz olsaniz kimle nisanlanmak isterdiniz? Deleuze, Guattari ya da Tolga Magus??

Zoraki Nisanli: Vampir Prensi EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin