Secim Zamani

37 3 1
                                    

Deleuze'Un gozleri bir Tolga Efendiye ve bir de Guattariye kayip duruyordu. Guattari, hayatinin arski, birlikte yasadiklari onca sey... ve vampir kraliiginin gelecegi.

Tolga efendi... Yakisikli, kasli, ve guclu bir buyucu... Onunla birlikte olmak evrenin sirlarini cozmeye birinci gise bilet sahibi olmak demekti. Kimi sececekti?

Biraz yere bakip durdum... "Aslinda, haklisin... kurtadam basbakani olmak kulaga hic kotu gelmiyor."

Tolga heyecanla bana katildi "Evet!! Hem de birlikte buyuler yapariz... hic kesfedilmemis sirlar kesfederiz."

Hic kesfedilmemis sirlar... Dogru ya, konsey toplantisinda onlara rizom buyumden bahsedememistim. Belki simdi gostermek icin iyi bir firsatti.

"Tolga, BagMagus, benim Ustam, teklifini kabul ediyorum. FEEELis Luuulis" bu buyulu sozuklerle birlikte guattarinin kustugu kovadan yesil ve sivimsi ipler yukseldi ve yavasca guattarinin kollarini ve ayaklarini bagladilar.

Tolga bu buyuden etkilenmisti "vay canina, bu teknikle buyu yapani da ilk defa goruyorum."

"Hadi zaman kaybetmeyelim de, kaldi Guattariyi idam etmeye goturelim"

"Dogru" dedi ve tek koluyla guattariyi alip sirtina atti. Bunu yaptigi anda ipler onun bakir ve parlak tenine temas etti ve surecsellesme baslamis oldu. Tipmki Seyis Anilin basina gelenler gibi. Tolga Usta surecsellesirken Guattari hizla yere dustu ve ben kosarak yaninda gittim.

Nefesini toplayip "De....deleuze.... Gil..." dedi "olmek uzereyim"

"evet cunku butun kanin emildi de ondan!! Isir beni!"

"N--ne? Ama henuz sadece nisanliyiz... Eger seni isirirsam, sen vampir imparatoru olursun. Bir vampir olurken verdigi son opucuk optugu kisiyi imparator yapar, eger asklari gercekse. Ve hele ki oncesinde kani buyuyle emilmisse."

"Sus ve op beni"

Onu boyunundan tuttum ve dudaklari dudaklarima degdi. Bir an baska bir dunyada, yirmi yil onceki o otoparkta gibi hissettim kendimi. Ve aniden aci... Dislerini dudaklarima batirip beni emmeye baslamisti... Yavas yavas gozlerimin karardigini hissettim. Gozoumun ucunda, ne ip ne tolga efendi olan bir yigin hala sirecesellesiyordu.

Uyandigimda Guattarinin kolalrindaydim. Mor bir tac takmistim ve butun Vampir kraliyet ailesi bize bakiyordu. "Uyandi" "sonunda" "artik bir imparatorumuz var" falan filan gibi fisiltilar duydum.

Gozlerimi actim be Guattarinin gozlerine baktim "Hosgeldin lees-ink*" dedi.


________________________SON________________________________________

*lees-ink: vampir dilinde, birinin kendisinden cok daha yuce olan sevgilisi veya esi icin kullanilan sozcuktur.

Zoraki Nisanli: Vampir Prensi EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin