Birinci Hafta

33 3 1
                                    

Vampir kralligina geldigimizde kral ve kralice beni kendi evlatlari gibi karsiladilar. Iki hafta boyunca onlara, ama oncelikle Guattariye hizmet etmem gerekliydi, ayni zamanda Guattariyle ayni yatakta yatmamiz gerekiyordu. Vampir yasasi cok eski ve gucluydu, ve vampriler arasinda ayni yatakta yatmamak nisan atmaya esdegerdi.

Satoda kaldigim ilk gun BasMAgus Tolga Efendiden bir mektup gelmisti. Mektup soyleydi:

"Selam Gil Cirak,

Sana bir madalyon yolluyorum. Bu madalyon vampir gucunu arttiran bir kristalden yapilmis hem de senin gozlerinin renginde. Yani cok guzel. Bunu yastiginizin altina koymalisin ama bunu Guatarrti bilemez, cunku eger varligindan haverdar olursa bu muskanin gucu bozulur. Bu bizim  kucuk sirrimiz olarak kalsin. ;)"

Mektubun arkasindaysa Tolga Efendiden bir fotograf vardi.

Mektubun arkasindaysa Tolga Efendiden bir fotograf vardi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bas Magus Tolga Efendi)


Cirakligim boyunca BasMagus bana bazen boyle seyler yapmisti. Ornegin bir gun ofisini temizledikten sonra yemege cikmistik ve yakasi acik bir gomlek giymisti ve yemek yerken surekli bana iltifatlar etmisti. Ama hem boyle yapip, hem du buyucu kulesinde beni hic umursamiyor gibi davrandigi icin benden hoslanmadigini dusunmustum. Ama belki simdi Guuattariyle oldugum icin bdeni kiskaniyor muydu?

Ona cevap olarak ben de bir mektup yazdim:

"BasmMAgus Bey Tolga,

Madalyon ve fotograf icin tesekkurler.  Bana gonmderdiginiz fotograf kafami karistirdi ve bende bazi duygular uyandirdi. Ne yapmaya calisiyorsunuz? Acaba beni yemege cikardiginiz o gunun anlami neydi?

Hizmetkariniz,

Deleuze"

Bu mektubu yazdim ama gondermeye cesaret edemedim. Bu sirada Guattarinin yastigi altina madalyonu koymustum bile. Tam o an Guattari odaya girdi, ve ben yastiklari duzeltiyormus gibi yaptim.

"Ne yapiyorsun, kleel-ion*?"

"hiic, sadece yastiklari duzeltiyordum. Uykuya hazir misin?"

"Evet" dedi ve ustunu cikardi, yavasca yataga girdi ve ona sarilmam icin kollarini acti.

"O kadar da degil, biliyorum vampir yasasi geregi ayni yatakta yatmak zorundayiz ama sarilmak zorunda degiliz."

"Biliyorum Gil, vampir yasasi icin degil, benim icin."

Bunu demesinin usutne kipkirmizi oldugumu hissedebiliyordum. Paylastigimiz onca opucugun hatirasi hala dudaklarimdaydi. Yavasca yataga girdim ve onun yanina sokuldum. O kadar uzun zaman olmustu ki, goz yaslarim onun geniz govdesini islatti. Tek bir parmaklar gozlyaslarimi sildi ve "Aglama, kleel-ion..." dedi. Ve huzur icinde uyuduk.

Ertesi sabah kalktigimda Guattariyi yanimda bulamadim. Hemen hemsire odasina gittim ve Guattari oradaydi, yuzu yemyesildi ve surekli bir kovaya kan kusuyordu.

"Kim yapti sana bunu!" dedim. Ama o kadar nefes nefeseydi ki konusamiyordu. Hemsire Peri Hanim hemen araya girdi ve "hastanin su an dinlenmesi cok onemli" dedi. Ben aglayrak yatak odamiza gittim ve yastikalri duvara vurmaya basladim. Bu arada bir anda yastigin altindaki madalyonu gordum ve bir sey dikkatimi cekti. Benim gozlerim gibi mavi olan madalyon kristali, bir anda kirmiziya donmustu. Bu madalyon Guattarinin icindeki butun kani emmisti!

MAdalyonu aldim ve kosarak hemsire odasina gittim. "Sorunun ne oldugun biliyorum!!" diye bagirarak iceri girdim. Ama iceride surpruiz bir manzara beni beklyiordu. Hemsire Peri hanim yoktu, onun tyerine BasMagus Tolga Hoca gelmisti. Ve Kusmakta olan Guttarinin basini tutuyordu. "Guattari, dikkat et!" diye seslendim "o hemsire degil! O basmaguc tolga!"

Guattari nefes nefese yukari bakti ve BasMagusla goz goze geldi. Bagmagu konusmeaya basladi "Su acinasi vampir presni olacak soytariya baksana. Yazik." Hemen sordum "Neden bunu yaptin?? Neden onun gucunu emmek istiyorsun?"

"Cunku benim dedem kurtadam olduugu icin kurtadam federasyonu vatandasligim var ve eger guattariyi yani vampir prensini oldurursem basbakan olabilirim. Bana katil ve birlikte kurtadam federasyonunu yonetelim".

((((((((((3. Bolumun Sonu)))))))))

*kleel-ion: Vampir dilinde "en sevdigim, en degerli objem" anlamina gelen sozcuk.


Zoraki Nisanli: Vampir Prensi EfsanesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin