Uwaga!
Zaznaczam na samym początku, żeby później nie było. W tym opowiadaniu jest Sex i są Narkotyki oraz pełno wulgaryzmów. Czytasz na własną odpowiedzialność!!Na dole notka dla tych, którzy podjęli ryzyko czytania xd
°°°°
Luke Laurel - nigdy nie był grzecznym chłopcem, tatuaże, narkotyki, sex, imprezy. To zdecydowanie jego żywioł. Zawsze w centrum uwagi.
Mimmi Kelly - typowa grzeczna dziewczyna, nie uczęszczająca na jakiegokolwiek rodzaju imprezy. Zawsze trzymającą się na uboczu.
Z dniem zakończenia szkoły Mimmi zostaje wysłana do ukochanej Babci mieszkającej w Los Angeles. Ma w planach całkowicie spędzić z nią te dwa miesiące.
Plany wakacyjne Luka są zdecydowanie inne. Nie ma zamiaru wyjeżdżać nigdzie z rodziną, ani siedzieć w domu. Ma w planach całe wakacje imprezować ze znajomymi.
Niestety los ma dla nich inne plany. Co zrobią, gdy pewnego dnia spotkają się czystym przypadkiem?
Ich podejście do życia jest całkiem inne. Obydwoje nie mogą się znieść, do czasu gdy w grę wejdą uczucia.
On pokaże jej, na czym polega jego życie.
Ona pokaże mu, swój świat.Oboje przez Czysty Przypadek stanął się dla siebie kimś, więcej niż myślą. I nim się zorientują, wakacji nadejdzie koniec i przyjdzie czas powrotu do domu? Co z uczuciem? To wakacyjny romans czy prawdziwa miłość?
Odpowiedzi szukaj w The Pure Case
°°°°
Cześć i Czołem
Moje nowe opowiadanie na, które wpadłam podczas pisanie rozdziału do Find Me xd Wiem słabo u mnie z aktywnością tutaj, wybaczcie mi.Próbuję coś skrobać w wolnym czasie ale ni chuja. Jak zaczynałam to mi wena spierdalała i nie mogłam nic wyskrobać. W ostatnim czasie się pozmieniało i oto jestem. Myślę, że w niedługim czasie rozdziały będą pojawiać się regularnie.Buziole xx
CZYTASZ
The Pure Case
FanfictionLuke Laurel - nigdy nie był grzecznym chłopcem, tatuaże, narkotyki, sex, imprezy. To zdecydowanie jego żywioł. Zawsze w centrum uwagi. Mimmi Kelly - typowa grzeczna dziewczyna, nie uczęszczająca na jakiegokolwiek rodzaju imprezy. Zawsze trzymającą...