Scorpius'un Ağzından
Hani olur da kendini duygusuz hissedip bağıra çağıra ağlamak istersin ya, aynen öyleydim. Lily salondan içeri girdi ve Gryffindor masasına oturdu. Yüzüme bile bakmamıştı. Ama sorun bu değildi. Sorun içeriye Gryffindor'dan Charles Finnigan'la el ele girmesiydi. Kalbimin üzerinden onlarca ölüm yiyen geçmiş gibi hissediyorum. Anne ve babam evleneceği için mutlu olacağım zamanlarda aşk acısı çekmem haksızlıktı! Hem bu kız bir daha mı aldatılmak istiyordu? Chiristopher ve Daniel tarafından da ya aldatılmış ya da eski sevgilisini kıskandırmak için çıkılmıştı. Yani kendisini çok seven, aşırı yakışıklı, son derece zeki, oldukça zengin talipleri varken -ki o ben oluyorum- neden başkasını tercih etmişti ki?
***
Bugünün dersleri bitmişti. Lily ile konuşmaya fırsatı bulamamıştım ancak Charles'ı dövdürecek grubu hazırlamıştım. Sinsi sinsi gülümsedim. Cumartesi günü yapılacak olan Hogsmade gezisinde arkadaşlarım Charles'ı tek yakalayıp dövecekti. Dışardan bakınca çok barbar bir davranış gibi gözükebilirdi. Ancak o an ona ne yapsam doğruymuş gibi geliyordu bana.
***
Üç Süpürge'de otumuş Lily, Rose ve Ariana'yı izliyordum. Sinsice gülümsedim. Muhtmelen o Charles denen çocuğun şu an ağzı burnu dağılmıştı. Bu düşünceyl tam bir Malfoy sırıtışı yüzümü kaplamışken içeriye Charles girdi. Dudağı ve kaşı patlamış, burnu kanıyordu. Sessiz bir kahkaha attım. Beni izliyordu. Tehditkar bakışlarını çekemeyeceğimi düşünüp dışarı çıktım ve Hogwarts'a doğru yürüdüm.
Karagöl kenarında otururken yanıma Lily geldi ve oturdu.
"Sevgilini iyi benzetmişler anlaşılan Potter."
"Bu işin altında parmağın olduğunu biliyorum Malfoy. Ancak sen karşındakinin ne düşündüğünü düşünmeyecek kadar bencil ve o kişinin neler hissedeceğini bilmeyecek kadar körsün!"
"Ne yani, şu an burada kör olan ben miyim? Yıllardır beni görmezlikten gelen sensin! Senin yüzünden ne kadar üzülüyorum farkında mısın sen!?"
"Asıl sen beni göreyecek kadar körsün Malfoy! Chiristopher beni aldattı! Daniel eski sevgilisini kıskandırmak için beni kullandı! Hala anlamıyor musun? Lanetliyim ben. Bu konuda mutlu olamam. Hayatıma giren herkes tarafından kırılacak biriyim belki de, bilmiyorum. Ancak kırılırsam toparlayamaycağım tek bir kişi var. Anlamıyorsun, bunu o her şeyi alan aklına alamıyorsun ama o kişi sensin Malfoy! Lanet olsun ki sensin. Ama ben lanetliyim..."
Lily gidiyordu. Duyduklarımın şokunu atlatıp bileğinden tuttum ve kendime çektim. Aramızda sadece birkaç santim vardı.
"Söz veriyorum seni asla üzmeyeceğim."
"Diğerleri de öyle demişti, biliyor musun?" dedi ve elini sertçe çekip gitti. Arkasından öylece bakakaldım. Ne yapabilirdim ki zaten?
***
Hermione'nin Ağzından
"Draco, sence mutlu bir aile olmayı becerebilecek miyiz?"
"Tabii ki becereceğiz güzelim. Hem ayrıca yarın Scorp geliyor. Sonraki gün de evleniyoruz. Sonra da... anlarsın ya."
"Draco yapma lütfen." dedim. Kızarmıştım. Kaç yaşına gelirsem geleyim bu tür şeyler beni utandırıyordu işte.
***
Aradan bir yıl geçmişti. Scorpius hala Lily'e kavuşamamış, Draco ve Hermione evlenmişti.
Hogwarts'ta sıradan bir gündü. Lily kütüphaneye gitmiş, cam kenarına oturmuş, kitabını okuyordu.
"Konuşabilir miyiz?" diye sordu Scorpius. O gün Karagöl'de buluştuklarından beri hiç konuşmamışlardı. Lily, Scırpius'un onu çoktan unuttuğuna emindi. Bunun için üzülmiyor değildi. Ancak alışmıştı artık kırılmaya.
Gülümsemeye çalıştı genç kız. Gözleri hafiften dolmuştu. Aile gezmelerinde bile konuşmadığı ve çok sevdiği çocukla şimdi konuşacak ve hatta belki de sevgili olacaktı. Bunun hayali bile onu heyecanlandırırken gerçeğinin olma ihtimali kalbindeki ve midesindeki kelebeklerin uçuşmasına sebep oluyordu.
"Tabii." dedi genç kız. Bu defa gerçekten gülümsemişti.
"Bilmiyorum belki de seni unuttuğumu düşündün. Belki de başkasını bulduğumu falan da düşündün. Ancak bence yüzüne bile bakmayarak, seninle tek kelime konuşmayarak yine de sana olan sevgimi devam ettirmemle kanıtlamışımdır asla bilerek seni üzmeyeceğimi. Lily seni seviyorum. Hep sevdim, hep seveceğim. Benimle çıkar mısın?"
Lily kocaman gülümsedi. Sonunda hayalleri gerçekleşmişti. Koşarak Scorpius'a sarıldı ve "Evet." dedi gözyaşlarının arasından.
____________________________________________
Selaaaam! Yıllar sonra bölüm atıyormuş gibi hissediyorum şu an.
Yeni bir kurguya başladım. Yarı texting gibi bir şey. Ona da baakrsanız sevinirim ayrıca bu bölüm final bölümü de olabilir emin değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hermione Riddle -Dramione-
FanfictionHermione okulun sonlarına doğru anne ve babasının Bellatrix Lestrange ve Tom Riddle, yani Lord Voldemort, olduğunu öğrenir. Ve olaylar bunun üzerine devam eder.