Insfarsit e sambata! Ieri a fost o zi normala, am iesit cu Amanda pe afara, am vorbit despre tot felul de chestii si despre ziua lui Kaitlyn care se aproprie. Este pe 15 februarie. Si oh, Doamne. O sa fie super-mega-hiper-tare! O petrecere surpriza pentru o buna prietena. Suna chiar misto. Eu, impreuna cu Amanda o sa aranjam absolut tot, ca sa iasa ceva awesome. O sa invitam vreo jumate din prietenii Kaitlynei. Nu foarte multi, ca sa nu iasa un dezastru.
Este 08.48. Telefonul imi bipaie. E Xander. Se pare ca ma suna. Ii raspund :
- Rose! Hei! Ce mai faci?
- Ăămm, Xander, hei! Sunt bine, stau prin casa si cred ca o sa incep sa plictisesc pana si televizorul.
- Hahaha, Rose Grace! Ti s-a mai zis ca ai un umor dezvoltat?
- Umor? Eu? Haidee.
- Vroiam sa te intreb... Azi ce faci? Inafara de a plictisi televizorul.
- Pai... mai nimic.
- Super! Hai pe afara. Ne intalnim la Statuie la 9.
OMG. Pana atunci trebuie sa ma pregatesc. Cobor jos, imi iau ceva de mancare din frigider si ma pun la papat. Dupa ce termin, o sa trebuiasca sa-mi fac un dus, sa-mi usuc parul, sa ma imbrac, sa ma machiez si sa imi fac parul. Doamne! Ce naspa e sa fii fata! E atat de complicat!
*Se face ora 8.54 ies din casa si ma indrept spre statuie.*
- Wow! Arati uimitor Rose Grace!
- Ăăămm, serios? Rochia este noua. Am primit-o de la tata acum 3 zile.
- Este superba! Iti vine bine. Te face sa pari sexy. Si imi place.
- Hahahaha, Xander Hills, cred ca tu ai un umor mai dezvoltat.
- Vrei sa vii cu mine?
- Unde?
- La un bar. Ma duc sa ma intalnesc cu niste prieteni. Vrei sa vii?
- Mi-ar placea.Barul se afla la 400 de metri de aici. Se numeste The Vibes. N-am mai auzit de el.
Am ajuns acolo la 09.30. E un bar ciudat, dar imi place. E interesant si e decorat cu trandafiri rosii.
- Hei, Xander!! Striga un prieten de-a lui tocmai din fundul barului.
- Hellăw copilasi. Cum va mai este viata? Sau ce-a mai ramas din ea? Ii intreaba Xander pe toti.
Cam ciudat la faza in care a spus : "sau ce- mai ramas din ea". Adica cum? Se drogheaza si sunt pe moarte? Au facut atat de mult sex incat nu mai sunt virgini si a lor vor sa-i omoare?
- Ea, e Rose. Rose Grace.
- Heii Rose! Spune toata lumea in grup.Ei, de fapt, sunt niste adolescenti. Sunt atat fete cat si baieti. Unii mai vorbareti ca altul. Sunt super de treaba. Am stat vreo 2 ore acolo bucurandu-ma impreuna cu Xander de minunatul anturaj. Sunt oameni cu capul pe umeri din cate vad. Si imi plac la nebunie oamenii care au habar ce vor de la viata si care sunt la locul lor. Am vorbit incontinuu despre liceu, profesori, cimitire, Sfilos, chiar si de ziua in care eu si Xander ne-am intalnit.
CITEȘTI
Twilipse
VampireRose, o fată simplă de 16 ani, are o viață normală, până în ziua în care Xander, un vampir arătos și sexy apare în viața ei, schimbând multe lucruri normale, în lucruri anormale. Împreună au parte de lucruri de neuitat, lacrimi și o mulțime de sânge.