#9

7 0 0
                                    

Este dimineata. M-am trezit devreme, se pare. Stau ce stau, si la un moment dat imi bipaie telefonul : "Buna dimineata. Sa ai o zi frumoasa ca tine :). Azi la 16 la tine?" E Xander. Si omg. Inca n-am uitat de ieri. Pur si simplu... Pur si simplu a fost uimitor. Este asa de cute si de sexy. Saruta bine. Imi zic in mintea mea foarte perv, in acest moment.
Gandindu-ma la Xander, aud un ciocanit la usa.
- Rose! Hei! Ce faci? :> Imi zice Kaitlyn cu o privire ciudata.
Am invitat-o inauntru.
- Hei! plictis, tu? Ii zic eu.
- Pai, vreau sa-mi zici cum a fost aseara si ce ai facut cu Xander :>
- Oh, Kaitlyn, serios? :))
- Foarte serios. Ce s-a intamplat? Am vazut ultima scena de acasa de la Amanda.
- Ău, pai, mno. Da. Da.. Pai, da. :)) Da, suntem. Suntem impreuna.
- Awwww. Am visat la momentul asta de cand l-am vazut prima data.
- KAITLYN! TE BAT! :))
- Ce? Asa e. :))

Am tot stat la povesti. Si am stat... Am stat... Am tot stat, pana a intrat mama peste noi sa ne zica (,) ca masa e gata.

- Rose, Kate! In 5 minute la masa.
- Bine, mama.
- Uu. Ce papam bun? :> Zice Kaitlyn.
- Ăămm, friptura la cuptor cu cartofi.
- Pot sa ma mut la tine? :))
- Te astept, colega! :))

(dupa cina)

<Rose. Ce faci?>
Cam asa arata un mesaj de la Xander.
<Bine. Abia am terminat de mancat. Tu ce faci?>
<Pai, si eu as face bine, dar inghet in fata casei tale :))>

M-am uitat pe geam. DOAMNE. Statea si ma astepta in fata casei. Cat de dragut.
Am coborat si i-am deschis. Avea un buchet mare de trandafiri rosii si era imbracat elegant.
- Hmm, vad ca nu te-ai pregatit. Spune el.
- Ăămm, pentru?...
- Iesim in oras. Du-te repede si te-mbraca.
Iese mama din bucatarie :
- Ău! Xander! Hm. Dar ce frumos esti. Unde plecati?
- Ăm, merci. Pai, pana in oras.
Cobor jos.
- Scumpo. Esti.. Arati minunat! Sa va distrati :)
- O sa am mare grija de ea, doamna Grace. Ii spune Xander mamei.
- Nu mai tarziu de 12, Rose! Zise mama cand dau sa ies din casa.
- Ma intorc pana atunci!

Am iesit si ne-am dus la o cafenea. Cred ca-i plac cafenelele :-?

- Sper ca nu te-am surprins sau te-am luat prin surprindere sau ceva... Zice Xander.
- Nuuu. Nu vai. Stai chill. Imi place :)
- Ok, deeeci. Unde vrei sa mergem dupa ce bem o ciocolata calda, ca sa incalzim? :>
- Nu stiu... Vrei sa ne plimbam pe langa lac? (Mdaa. pfff. cu ideea asta voi cuceri lumea!)
- Da. Moment in care a zambit cu zambetul lui larg si atat de perfect.
- Ok. Asa sa fie. :)

Am stat ce-am tot stat pana am savurat din ciocolata mea calda, iar apoi am mers spre lac.

E destul de racoare afara, iar eu mi-am luat doar o geaca de piele subtire.
- Ăăm, vrei sa-ti dau geaca mea? Spune Xander.
- Daca nu ingheti, da. M-a cam luat frigul.
- Uite. *cand mi-a pus geaca pe spate, privirile noastre s-au apropriat*
- Cât de frumoasa poti fi. Imi spune, printre buze. Zambesc si ii multumesc.
In acel moment, ne-am apropriat si mai mult, incat buzele noasrte s-au lipit unele de celelalte. Mirosul de menta ma cuprinde. Mereu au buzele lui gustul asta?



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 19, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

TwilipseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum