Yup.. Ziua lui Kaitlyn. Azi este ziua ei. Au trecut doua luni de cand il stiu pe Xander. Si o luna de cand nu s-a mai intamplat ceva interesant. Mai e putin si se termina primul semestru la scoala, si trebuie sa imi salvez media la chimie. Sunt praf.
Este 15 februarie. Trebuie s-o sun pe Amanda ca sa aranjam toate cele pentru petrecere si sa ma intalnesc cu tata. Da, ai mei sunt divortati, eu stau cu mama, iar tata a ajuns sa aiba casa lui. Miram-as. Ca el nu prea le are cu afacerile si cu ingrijirea personala. De asta se ocupa mama de tot. Dar infine, nu conteaza. Tot ce conteaza este ca o sa-l vad. Si ma cam sperie gandul asta. Dar nu-i bai, ca m-a rugat Xander daca vrea sa vina cu mine. Nu puteam sa-i zic ca nu. Mai ales daca mie imi place nebuneste de el si as vrea sa fim fericiti impreuna pana la adanci batraneti si etc etc. Ma uit prea mult la filme de dragoste. Clar.
- Hei Amanda! Ii spun la telefon Amandei.
- Hei, Rose! Ce faci? Ramane cum am planuit, da?
- Da, da, da. Evident. Vi la mine in 15 minute? A, si sa aduci si wiskey-ul din pivnita alor tai.
- Ok. Ne vedem la tine.*dupa 30 de minute*
- Deci? Ce ati mai facut tu si Xander? Ma intreaba Amanda.
- Pfff, mai nimic. Am tot iesit, am inceput sa ne cunoastem mai bine si am inceput sa-l plac. Mi-e frica sa nu ma indragostesc prea tare de el.
- "OMG! Rose Grace! Ai grija ce faci, da?" A inceput sa o imite Amanda pe mama. In acel moment, ne-a bufnit rasul pe amandoua.- "Da, mama. O sa am. Foarte multa, ok?"
- Oh, Doamne. N-am mai ras asa de muuult timp. Zice Amanda.- Da... Poti sa stii.
*Imi suna telefonul. Era Kaitlyn*
- Heeeiii!! Rosee! Ce faci? M-ati lasat azi singura la scoala.
- Hei Kaitlyn! Da... Pai, sunt racita si am sunat-o pe Amanda si mi-a zis ca nu e in oras. I-am spus eu. Mda, stiu ca nu trebuie s-o mint, dar e o petrecere surpriza.- Ah, ok... Pai, credeam ca stii, mno, ca azi e ceva... Si ma intrebam daca...
- Azi? Ceva? Ce e? Chiar nu stiu. Auzi, vorbim mai incolo, ca a venit mama cu pastilele.Sper sa nu se fii suparat. Dar chiar nu vreau sa stric surpriza pentru ziua ei. Prefer sa ma prefac (,) ca nu stiu nimic. Amanda umfla baloane, iar eu decorez sala. Trebuie sa ajunga si Xander. L-am chemat ca sa ne ajute si a fost de-acord.
- Fetele-cochetele. Ce faceti? Arata bine deocamdata. Zice Xander stand sprijinit de un zid.
- Xander! Hei! Pai... Da, arata ok. O sa mai dureze vreo ora pana sa fie totul gata. Si in acel moment, m-am dus sa-l imbratisez. Mirosea frumos. S-a dat cu parfumul ala care-mi place mie. Yay.- Miros bine?
- Da... Mai stai asa un pic.
Ne-a bufnit rasul.Amanda statea si se uita la noi, de parca suntem impreuna. Dar suntem doar amici. Atat. Deocamdata...
- Ok amorezilor, mai avem o ora ca sa terminam totul. Ne apucam de treaba?
- Noi? Amorezi? Ii zic eu.- Dăăhh, stati de 2 minute in brate. Nu sunteti impreuna?
- Amanda. Rose mi-e doar amica. Suntem prieteni buni. In plus, ii place cum miros. Asa ca nu e nimic rau in a lasa o fata sa-ti miroasa parfumul.
- Xander Hill. Ce-s cu glumele astea? Ii zic eu pe un ton amuzant.- Ce? Asta este adevarul, Rose Grace.
*Dupa o ora am terminat si noi de aranjat. Suntem gata sa-i invitam pe altii.*- O sa fie bestial! Zice Amanda.
- Daa! Stiu! O sa fim toate trei, altii si Xander, dar totusi, toate trei aici, impreuna, de ziua ei. OMG!! Abia astept!
*se face ora exacta pentru petrecerea ei*
Vin invitatii. Sunt cativa. Vreo 40-50 suntem. E bine asa. Trebuie sa soseasca si Kaitlyn imediat. Sper sa nu vina mai devreme, ca sa nu strice surpriza.
E si Spanser. Doamne! Cat il pot uri pe acel copil! Cine dracu' l-a invitat si pe ala?! E cel mai fitos din liceu. E un prost si are bani cat trei miliardari. Il detest din coracšon. Ca sa zic asa..
Ne-am ascuns toti dupa ceva, am stins lumima si am asteptat sa intre sarbatorita noastra. Se aud pasi. Asta e de bine. Dupa vreo 20 de secunde, intra Kaityn. "SURPRIZAAA!!!" Am strigat cu totii in cor.
-Oh! Asta e pentru mine? OMGGG!! Ati tinut minte! Si nu ati plecat! Va iubesc vacilor! Zice Kaitlyn.
-Si noi te iubiiimmm :3! In acel moment ne-am imbratisat toti 4.
CITEȘTI
Twilipse
VampirosRose, o fată simplă de 16 ani, are o viață normală, până în ziua în care Xander, un vampir arătos și sexy apare în viața ei, schimbând multe lucruri normale, în lucruri anormale. Împreună au parte de lucruri de neuitat, lacrimi și o mulțime de sânge.