24.1.2021

7 0 0
                                    

היום שלי התחיל רע עוד מאמצע הלילה.
נרדמתי בארבע וחצי לפנות בוקר, הספקתי לראות את הזריחה לפני שנרדמצי לשינה מלאת סיוטים - כנראה כבר אז התת מודע שלי ידע שיהיה לי יום רע.

הוא התחיל בשיעור פיזיקה בו למדנו חומר חדש שלא הבנתי, המשיך בשיעור מתמטיקה בו לא הצלחתי להתרכז, התקדם למבחן בתנך שבו חרטטתי את הכול אם לא את הרוב, והסתיים בשבחים על השלב הראשון בעבודת החקר שלי בהיסטוריה - ככל הנראה החלק הטוב היחיד ביום הזה.

בשלב מאוחר יותר פתחתי זום עם החברים הרגילים שלי, מיד לאחר שסיימתי לקרוא מנגה שמאוד אהבתי, ונדלקתי מאוד על אחת הדמויות שם.

החלטתי, בשעשוע, להראות להם את הדמות האהובה עליי, אבל הסיפור הסתיים מהר מאוד כשהנער שחיבבתי פעם אמר בקול מזועזע: "ידעתי שאת סוטה, אבל פתאום הבנתי עד כמה."

מיותר לציין שהחיוך שלי באותו רגע לא יכול היה להיות מזוייף יותר.

בני הבנים שהיו בזום נעלמו בתוך שניות ואני נשארתי שם עם שתי הבנות האחרות שנשארו כדי לשמוע את התלונות של חברות שלי על בנים ועל כמה שהן רוצות לשכוח מבנים.

בשלב כלשהו נמאס לי ופרשתי כדי לראות סדרה עם אח שלי, אבל המחשבות לא הפסיקו להציק לי כך שגירשתי את אחי בשלב די מוקדם ונשכבתי במיטה כדי לנסות להירגע.

"הגעלתי אותך עד כדי כך?" כתבתי לשני הבנים.

אחד ענה לי מיד, השני עוד לא ענה.

מכירים את ההרגשה המדהימה הזו שאתם מקבלים עזרה מהאדם שלא ציפיתם לו? שאנשים מוכיחים לכם פתאום שאולי כן יש תקווה? שכל אחד יכול להיפתח ולעזור ככל יכולתו גם אם הוא לא יודע איך לעשות זאת?

אז זה מה שהרגשתי בזמן שדיברתי איתו.

הוא הציע לי להתקשר ולספר לו מה קרה אבל החלטתי רק לכתוב לו, והוא קיבל את זה ועודד אותי ככל יכולתו למרות שהוא אדם סגור מאוד שלא טוב במצבים כאלה.
הוא לא ויתר...
גם כשאמרתי לו שלא קרה כלום.
הוא לא ויתר עליי...

כשסיימנו לדבר הודתי לו כל כך הרבה פעמים, לא יכולתי שלא.

תמיד היינו ידידים ולא יותר מזה, אבל עכשיו אני חושבת שהתקרבנו - ואפילו לא במובן רומנטי או שיט כזה. סיימתי עם זה.

אני חושבת שהיום הרווחתי חבר קרוב חדש, ואני מקווה שאני צודקת ולא סתם מדמיינת.

אז לדמות היומית אעלה את הדמות מהמנגה שדיברתי עליה..
שם: צ'אנוו
מנגה: BJ Alex

שם: צ'אנוומנגה: BJ Alex

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
my lifeWhere stories live. Discover now