"hyung~ bu gün bize gelmek ister misin? annem kurabiye yaptı"
kai'nin davetkar sorusuna karşılık kafasını salladı beomgyu. elbette kurabiye çok severdi. ama bu gün yeonjun'un yanına gitmesi lazımdı. "olmaz hyuka. bu gün yeonjun'un yanına gitmeliyim. 1 haftadır bana çok ters davranıyor" kai istemsizce gözlerini devirmişti. "yine mi o hyung bıktım artık"
beomgyu yürüdükleri yolda durmuş ve gözlerini sorgulayıcı bir şekilde kısarak sorgulayıcı bir şekilde bakmıştı. "neden böyle söyledin şimdi" kai ne dediğinin yeni farkına varır gibi gözleri büyüttü. "b-ben.... kusura bakma görüşürüz" kai koşarak uzaklaştığında arkasında şaşırmış beomgyuyu bırakmıştı.
"bu çocuğun derdi ne?"
****
beomgyu derin bir nefes alarak son kez yeonjunun olduğu odanın kapısına baktı "başlayalım" yavaşça 2 kere kapıyı tıklattığında 'gel' komutuyla birlikte içeri girdi heyecanlıydı çünkü yeonjunu özlemişti. "ben geldim yeonj-"
yeonjun yalnız değildi yanında birisi vardı. uzun boylu ve mavi saçlıydı. yeonjun gelen kişinin beomgyu olduğunu görünce biraz gerilmişti. yavaşça yatağında düzeldi ve boğazını temizledi. "hoş geldin beomgyu. gelmeni beklemiyordum."
"bende... bende gelmeyi beklemiyordum." beomgyu yüzündeki ifadenin gözükmemesi için kafasını eğmişti.
o çocuk kimdi?
"beomgyu bu soobin" beomgyu kafasını kaldırdığında yakışıklı çocukla göz göze gelmişti. soobin yüzünde kocaman bir gülümseyle elini beomgyuya uzattı. "merhaba beomgyu ben soobin memnun oldum."
"b-bende... artık gitsem iyi olacak ama yeonjun" yeonjun küçükçe hımlayarak beomgyuya baktığında beomgyu derin bir nefes aldı. "ah- boş ver sonra ararım seni" beomgyu koşar adımlarla dışarı çıkmıştı. kesin o çocukla aralarında bir şey var dşye düşünmeden edemiyordu. hastanenin dışındaki banklardan birine oturdu ve ellerini kafasının iki yanına sardı.
***
"özür dilerim hyung" yavaşça düştüğü yerden ağlayarak kalktı küçük. "zorundaydım.." yeonjun yavaşça küçüğü tekrar yere itti.
"bende üzgünüm beomgyu. şimdi de ben bırakmak zorundayım"
***
bir kere de güzel yaz yazar
güzel şarkı gidin dinleyin