Kitabımın bölümlerine kendi şahsınınıza ait kurgularınızı, kitaplarınızı okuyun diye yorum atmayın.
Kitabımın yorum kısımları reklam panosu değil arkadaşlar. Siz kendi kitabımı öneriyim okuyucu kazanayım diye koyulmadı oraya o yorum kısmı.
Siz kurgunuzun reklamını yapın diye ben burda kurgu yazmıyorum. Siz kurgunuzu önerin diye ben bölüm yayımlamıyorum. Ne kitaplarımın yorum kısmı ne de duyuru panosu sizin şahsi kurgunuzun reklam veya öneri yeri değil.
Yorum kısmı kitabı okuyan kişilerin görüşlerini, yorumlarını bildirmek için orada var kendi kitabınızın reklamını yapın diye değil.
Kendi emeğinizle bir yerlere gelin, yanlış hatırlamıyorsam 2018 yılından beri bu platformdayım, 2019'dan beri kurgu yazıyorum ama bir kez olsun gidip birinin kitabına kendi kurgumun reklamını yapmadım. İlk kitabım Kalbim Senin adlı kitaptı zamanla okuyucularım, votelerim, yorumlarım,takipçi sayım yükseldi emekle oldu bunlar...sabırla oldu bunlar. Gidip de her hangi bir kurguya alakasız bir yorum olarak kendi kitabımı önereyim falan filan yapmadım bunu sizde yapmayın bunu benim kurgularıma...
Böyle yorumlar yapmayın benim kurgularıma...geçenlerde "kendi emeğinizle bir yerlere gelip kitabımın bölümüne böyle yorum yazmazsanız sevinirim, başarılar dilerim" diye yanıt verdim bir kişiye anında yazdığı yorumu sildi...bari arkasına duramayacaksanız yorumunuzun, yorum da yapmayın.
Bu gün yine aynı benzer yorum aldım , her hafta böyle yorum alıyorum. Anlamıyorum beni nerden buluyorsunuz.
Bu yazdıklarım benim şahsi görüşüm, kendi düşüncem, fikrim sizin görüşleriniz bu konuda nasıö bilmiyorum ama görüşlerinize saygı duyuyorum.
Lütfen lütfen ama lütfen "KURGULARIMIN ALTINA BÖYLE YORUMLAR YAZMAYIN" teşekkürler.
Bu ap ayrı birşey şuan diyeceklerim...eğer kurgularımda mantık hatası vs. şeyler görürseniz beni çekinmeden uyarın.
Yazım hataları elbet oluyor gözümden kaçan veya öyle yazmaya alıştığım bir kaç kelime de olabiliyor alışkanlık olarak.
Bir de mesajlar da sıklıkla destek grupları falan mesaj atıyor bana onlar beni nerden buluyor onu da bilmiyorum. O mesajları görmek istemediğimden artık mesaj yerine de bakmıyorum. Görmediğim bana iletmek istediğiniz şey varsa eğer yorumlara falan yazabilirsiniz. Çünkü dediğim gibi mesajları görmüyorum o an denk gelirse mesajlara cevap verebilirim. Gözümden kaçmayan her yorumu okuyorum yanıt da veriyorum.
Kendinize iyi bakın. Yeni bölümlerde görüşmek üzere 🥰🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NefTahlarca
FanficHer bölüm apayrı bir aşk ve apayrı bir NefTah göreceğiz... İstek kurgularla her bölüm NefTahlarca...