Geçmişin İzleri-4 Yeni Bölüm

495 44 14
                                    

N:Dayın gelmiştir bakayım ben.

Kadın kapıya doğru ilerlediğinde gelecek olan tehlikeden habersizdi... Kapıyı açtığında karşında Sinan'ı görmüştü.

Korkuyla kapıyı geri kapatacakken Sinan'ın kapıyı şiddetli bir şekilde itmesiyle kapının dibinde olan Nefes yere düşmüştü.

Sinan içeri girip kadının saçlarından tutmuştu.

S:İşte geldim Nefes! Benden kalacağını mı sandın!? Yazık daha Tahirle de konuşmamışsın.
N:Sinan bırak beni! BIRAK!

Deniz annesinin bağırması üzerine odadan çıkıp kapıya doğru ilerlemişti. Annesini öyle görünce hemen Sinan'ın bacağını elleriyle yumruklamaya başlamıştı.

D:Bırak annemi pis canavar! Bırak!

Sinan kadının saçlarını bırakıp Deniz'e yaklaşmıştı.

S:Kızım seni çok özledim. Eve geri döneceğiz merak etme.
D:Dönmiycez! Git burdan pis canavar!
S:Şimdi eve dönüyoruz kızım!

Deniz Sinan'ın elini ısırdığında Sinan elini hemen geri çekmişti.

S:Deniz şımarıyorsun!

Sinan Deniz'i götürmek için kucağına almaya çalışırken Nefes köşede duran vazoyu alıp Sinan'ın kafasına sert bir şekilde vurmuştu.

Bir kaç saniye içinde Sinan yere yıkılmıştı. Kadın kızının elinden tutup hızla ayağına bulduğu ilk şeyleri giyip evden çıkmışlardı ki karşısında iki adam çıkmıştı.

Biri Denizi tutarken diğeri Nefes'in kolunu tutmuştu. Kadın kolunu tutan adamın apış arasına çelme taktıktan sonra yere doğru ittirmişti. O an Şener hızla onların yanına gelip adamı kollarından tutmuştu.

Ş:Nefes kaçın!
N:Dayı sen...
Ş:Ben halledeceğim gidin kızım hızlı kaçın.

Kadın kızının elinden tutup hızla ormanın içerisine girerken Şener adamları alt etmeye çalışıyordu.

D:Anne korkuyorum.
N:Korkma birtanem...korkma.
D:Bulacak bizi...
N:Hayır, bulamayacak.
D:Anne daha babamı göremedim, denize dokunamadım.
N:Bebeğim söz veriyorum denize dokunacaksın.
D:Babam...
N:Babana da sarılacaksın.

Aradan on beş dakika geçmişti hâlâ arkalarına bile bakmadan koşuyorlardı. Kadın içinden dayısına zarar gelmesin diye dua ediyordu.

D:Anne çok yoruldum.
N:Az daha dayan bebeğim.

Bir kaç saniye sonra kadının ayağı taşa takılınca yere düşmüştü.

D:Anne anne iyi misin?
N:İyiyim birtanem.

Kadın kanayan dizine aldırış etmeden ayağa kalkmıştı. Kızını kucağına alıp koşmaya devam etmişti. Şuan aklına gelen tek yer Kaleli Konağı'ydı.

...

Kadın koşmakdan nefes nefese kalmıştı ve artık kalbi acıyordu. Kaleli konağın bahçesine girdiğinde derin bir iç çekmişti.

D:Anne burası neresi?
N:Güvenli bir yer kızım.

Kadın kapıya varınca kızını kucağından indirip alacaklı gibi kapıyı çalmaya başlamıştı.

Bir kaç saniye içinde kapı sevdiği adam tarafından açılmıştı.

T:Nn-efes.

Kadın birşey söylemeden kızıyla içeri girip kapıyı kapatmıştı. O an ki korkuyla anahtarla üst üste kilitlemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

NefTahlarcaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin