Başlayak...
Gamze den devam
Diger boyuttan çağırmışlardı ikizimi ama niye bilmiyorum, ikiz sıradaki kurban ile eve girmeden, beni aramıştı bende ona herşeyi anlattım.
Ben:Klon hemen gel (klon gelir)
Klon:Buyrun efendim.
Ben:şimdi ikizimi ne kolununu çıkar çok dikkat et tamam mı?
Klon:Emredersiniz efendim.
Ben:çekilebirsin.
Klon2: efendim Gizem Hanım sizi çagırıyor.
Ben: peki çıkabilirsin.
°•○●□■Gizemle konuşurlar□■•○●□
Gizem:Kardeşim sonunda gelebildim.
Ben: AMAN ikiz ya geldim işte ne oldu?
Gizem:kardesim planım var ben nasıl kaybolacagımı buldum ama önce kübranın klonu hazır mı?
Ben:Aybettin beni kaybettin Karşim hazır Tabiki side. Kübra klon gel.
(Klon gelir ve Gizem planı anlatır)
Ben:Karşim ne cevher varmış sende akıl zehir,başlayalım o vakit.
Kübra klona sahte yara ve etrafa da boğuşma izi yaparlar Kübra.Klon buketi arar.
Buket:Alo Kübra kızım nerdesin sen ya öldük meraktan
Klon.K: buketçim yardım edin lütfen(boguk bir sesle)
Buket: k-kübar ne oldu sesin niye böyle knk cevap ver.
Klon.K:ça-bu-k -ol-un ne-fe-s al-am-ıy-o-run (kısık bir sesle)
Buket:tamam canım yorma kendini biz geleseye telefonun açık olsun bitanem(ağlamaklı bir tonda)
Buketle devam
Hala kızlar yoktu biz olayı konuşurken telefonum çaldı, telefondaki yazan isimle yüzümde gülümseme oluştu. Kübra ile konuştuktan sonra yüzümdeki gülümseme soldu. Kızlar Kübranın sesi çok kötü gitmemiz gerekiyor dedim. gittik vardığımızda kapı açıktı etrafta sanki savaş çıkmış gibi hal vardı,kısımlara kanlar içinde yerde yatıyordu ama Gizem yoktu Kübra için ambulans istedik poliste geldi etrafı inceledi ve gitti,Büşra gizemin telefonunu buldu ve incelemeye başladı bi anda telefona mesaj geldi hepimiz Büşra nın başında toplandık.
Büşra dan devam
Buket telefonu çalınca yüzünde gülümseme oluştu,konuştuktan sonra yüzündeki gülümsemenin solduğunu gördük (birkaç kelime ileriden başlıyorum) Gizem ortalarda yoktu sonra gözüme bir şey parıldadı gittim aldım elime üstünde kan vardı baktım ki gizemin açtım biraz inceledim, o sırada telefona mesaj geldi bilinmeyen numaradan baktım Gizem diye bağırınca kızlar etrafımda toplandı fotoğrafın altına mesaj belirdi.
Mesajda
Begendiniz mi arkadaşınızı 😈süsleyelim mi mesela kaburgalarını kırarak neyse eger anlaşma istiyorsanız birkaç isteğimiz olucak ya kabul edersiniz yada anladınız onu😈 şimdi vakit nakittir dimi kimseye haber vermiyorsunuz yoksa arkadaşınız bu fotoğrafı kalır elinizde hahaha.
Şuan kızlar içlerinden saydırıyorlar benim gibi neyse kübranın yanına gidelim dedim ve gittik.
1 ay sonra
Büşra dan devam
Gizem bir aydır yoktu Kübra iyileşmiş ama destek alıyordu neden salmadılar gizemi ya of neyse Allahtan bir aylık izin verdi Hoca bizlere (...)
1 ay sonra
Hala Gizem ortada yoktu,1 ay çok çabuk geçmişti okula gittik sınıfa girdik ve müdür yanında bir kızla girdi ve kız gizemle aynıydılar gören ikizi sanır.
(...)
Devamı edecek arkadaşlar bölüm bitti ilk defa yazdıgımı en uzun bölüm oldu Neyse yeni bölümde Görüşürüz{👉☆👈❄👉💬👈}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEMLİ Öğrenci
Mystery / ThrillerBirgün okula bir kız gelir ve kız geldikten sonra her şey anormal gitmeye başlar Bakalım kız aslında kim ?👻👻👻❄