Bonus 2

6 2 0
                                    

Buket ten devam
Gözlerimi açtığımda karanlık bir yerdeydim etrafa bakınıyorum dum Beyza ve Kübra çığlık atacakken benim hemen nergis ağzımı kapattı,sakinleştigimde ellerini çekmesi için işaret yaptım çekti.
Ben=K-kübra sen misin gerçekten.
Kübra=Evet benim siz iyi misiniz?
Ben=evet iyiyiz siz niye duvara bağladınız.
Beyza=uzun hikaye ama asıl soru niye biz kaçırıldık ve sayımız niye artıyor.
Ben=bil- tam konuşuyordum ki kapı açıldı ipeği götürdüler 5 dk sonra baygın bir ipek getirildi sonra nergis ve en son ben. götürüldüm, nezamandır uyuduğumu bilmiyordum uyandığımda duvara sabitlenmiştim ipek ve nergis te öyle sonra adamlar geldi bana yaklaştılar{Kübra ve beyza da olanlar oldu evet yazar yazmaya üşendi sfdfdgs}söylemeyi unuttum ipek Kübra gibi oldu} sonrası yoktu.
2 ay sonra
İpekten devam
Galiba zaman kavramını unuttum,ne zaman sinirlensem adamlar gelip koluma iğne vuruyor yada beni duvara sabitliyolardı,bir gün bizi biri çağırdı sırayla önce beyza,Kübra,kuzim nergis,ben ve buket götürülmüştül nedense ben ve Kübra sinirlenmiş ve adamlar gelip bizi bayıltmışlar dı.   
Nergis ten devam
Kuzim ve Kübra sinirlenmiş sonra adamlar gelip bayıltmışlardı,aklıma bi plan geldi önce knkm ve kuzimin uyanmasını bekledim uyandıklarında planı anlatım sonra çığlık atıp bayıldım kuzim sinirli gibi duruyordu adamlar sesime gelmişlerdi beni yatarken görünce kucaklarına alıp gittik sonra...
İpekten devam
Planı uyguladık uygulamasınada,kızlar korkuyla bana bakıyorlardı, adamlar gelmişti ve ben bayıltılar{şuan bana çok sinir olmuşsunuzdur adam diye diye klasik gardiyan diyesim gelmedi} neyse aradan 2-3 dk geçti kendime geldim ama hala üstümde yorgunluk vardı o sırada biri geldi...
Fıstıklarım bölüm bitti biraz kısa oldu çünkü yavaş yavaş sezon finaline yaklaştık,bonus bölümler son iki tane kaldı zaten,neyse size çok güzel süprizler im var hadi iyi akşamlar❤💙👉☆👈💙💜👉💬👈💙❤

GİZEMLİ Öğrenci Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin