frytek numer 1

62 5 1
                                    

Frytek byl 10 letnim nikocado avocado, tylko ze nazywal sie Antek Salatka, lecz po tym jak przez 6 lat jego zycia wpierdzielal salatki znudzilo mu sie, wiec postanowil zaszalec i zaczal wpierdzielac same fryciochy. Frytek ma brazowe oczy jak guwno i ma wlosy koloru guwna.  Teraz frytek udaje sie do marketu na jego zaawansowanym skuterku dla starszych ludzi, bo wazy 172 kilogramy, wiec jest to przeciazenie maksymalne w wadze, wiec rzad zapewnil mu taki skuterek bo bylo im przykro patrzac na niego jak sie turla zamiast chodzic. Nie zapomnijmy dodac ze frytek do tego byl jutuberem, i kopiowal nikocado avocado.

Czesc moje gejmerowe swiry!!!! dzisiaj kupujemy 1003 zupek chinskich o smaku czerwonego barszczu!- powiedzial frytek zaczynajac krejzolsko wymachiwac lapkami do kamery! Frytek rozerzal sie po sklepie po czym przycisnal gaz na pelno i zaczal driftowac wozeczkem po sklepie taranujac przy tym jakas starsza pani, ale szybko odjechal od miejsca zdarzenia jakby nigdy nic cii. Jego cel nie byl taki latwy do znalezienia poniewaz mial on wroga numer jeden. Był to Maciek, 11 latek typowy huligan z jego klasy, jest ogolnie glupi co nie i nikt go nie lubi, ale ogolnie ma zajebongo karabinek. I ma oczy jak herobrine.

Maciek! Wiedzialem ze dzisiaj tez przyjdziesz tu psuc moje nagrywki!- powiedzial frytek wskazujac swoim telefonem na Macka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Maciek! Wiedzialem ze dzisiaj tez przyjdziesz tu psuc moje nagrywki!- powiedzial frytek wskazujac swoim telefonem na Macka.-

A co ty sobie myslales????!! Ze tak poprostu odpuszcze sobie dzien w ktorym moge cie wnerwiac?!??- powiedzial Maciek a kto inny robiac wielki T pose przed polka z zupkami chinskimi o smaku barszczu czerwonego. Maciek byl do tego wielkim fanem zupek chinskich, ale nienawidzil ich o smaku barszczu czerwonego.

Albo suniesz dupsko albo bede musial uzyc drastycznych srodkow!!!- powiedzial frytek  dodajac gazu na jego skuterku i patrzac sie jak w westernach na Macka. 

Co ty mi niby mozesz zrobic spaslaku pffaftftsfagbsdjqsbdhcdhbvcbhwdb.- Maciek smiejac sie z swojego not funy zartu az sie wywalil o sznurowke. Ale zarz po tym wstal bo ludzie zaczeli sie na niego patrzec jak na nawiedzonego jakiegos. Dwojka chlopakow stanela na przeciwko siebie i wygladalo to mniej wiecej tak. 

Lecz zamin ktos zdarzyl sie obejrzec frytek dodal do skuterku gazu na maksa i rozjechal Macka taranujac przy tym stanowisko z zupkami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Lecz zamin ktos zdarzyl sie obejrzec frytek dodal do skuterku gazu na maksa i rozjechal Macka taranujac przy tym stanowisko z zupkami. Maciek chyba zdechl ale frytek widzac ze jakis ziom wola pracownikow i  ochrone szybko zapakowal do koszyczka od skuterka nawet az 1004 paczek zupk chinskiej o smaku barszczu czerwonego!! i szybko poczolgal sie do wozeczka i wpakowal tam te zupki po czym dodal gazu i szybko popedzil do kasy. Zaplacil jakby nigdy nic bo podjechal do kasy przy ktorej stal skalmar, jego starszy kolega ktory mial 17 lat i praktykowal jako kasjer w tym markecie. Frytek szybko jadac na skuterku bo wiedzial ze juz wyslali na niego list gonczy postanowil odwiedzic swoja najlepsza przyjaciolke.- Mikulke. Byla to Hiszpanska kulka przebrana za hatsune miku bo ja naprawde lubila, i lubila tez piwo i kowbojskie kapelusze, ale to mniej wazne i miala 26 lat.

 Byla to Hiszpanska kulka przebrana za hatsune miku bo ja naprawde lubila, i lubila tez piwo i kowbojskie kapelusze, ale to mniej wazne i miala 26 lat

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Frytek gdy trafil pod dom Mikulki zapukal do jej drzwi po czym wrota otworzyly sie a za nimi stala jego przyjaciolka!!

Hola mi amigo frytek!- powiedziala po czym pokazala gest reka ktory oznacza zapraszam wejdz juz, wiec frytek szybko wpakowal sie do domu Mikulki z skuterkem.

Czesc Mikulka, sluchaj moge nagrac dzisiaj odcineczek u ciebie, bo wiesz mialem mala spinke z Mackiem w markecie i maja moj adres juz pewnie i mnie szukaja, a ty nie jestes zameldowana i nie wiedza ze wogole tu jestes?- zapytal frytek po czym pokazal Mikulce koszyk wypchany zupkami chinskimi o smaku czerwonego barszczu.

Por supuesto frytku! Wiess ze zawsze ci pomoge w trudne sytuacje!-  powiedziala lamana polszczyzna Mikulka, po czym wyjela statyw dla frytka ktory jest jego, ale ma go Mikulka bo takie sytuacje jak te zdarzaja sie zawsze. Frytek rozstawil statyw, wzial telefon i zaczal nagrywac.

Czesc moje frytkowe swirki!!!! Tutaj wasz fryteczek w nastepnej czesci tego odcinka, mianowicie tak jak bylo powiedziane na poczatku bede jadl 1003 zupki chinskie o smaku barszczu czerwonego! Chcialbym rowniez podziekowac mojej kochanej przyjaciolce Mikulce za pomocw przygotowywaniu tego!!- mowil frytek do telefony dziwnie gestykulujac rekoma, a w tym samym czasie Mikulka przygotowywala to wszystko w kuchni za 100 000k, bo jak mieszkala jeszcze w Hiszpanii to byla w girls bandzie i duzo zarabiala, ale juz nie ma tej grupki, byla w nim Nera, czyli taka zawsze wkurzona mega blondyna uzalezniona od telefonu i mega zrzedliwa i byl/a kasan teto czyli taka babka co wgladala jak chlop i nikt nie wiedzial czym ono jest

Bueno, zupki sa juz gotowy!!!- krzyknela z kuchni Mikulka przynoszac wielki kociolek w ktorym znajdowalo sie 1003 zupek chinskich poniewaz 1004 zupke zabrala sobie Mikulka do zjedzenia na kolcje.

Omg slyszeliscie kochani juz sa!!!!!!!!!!! wiec ja biore moje poleczki i zaczynam degustowac to cudo!!!!!- frytek wyjal dwie wielkie galezie ktore chyba wlasnie mialy byc tymi paleczkami, po czym zaczal wpierdzielac kluski z zupki tak smaczniusio kto to wogole oglada.- O jezu juz nie ma polowy, wsumie smakuje tak troche burakami i tak troche smieciami!! Ale tak ogolnie to jest dore i jadlbym!!- Odrzekl frytek po czym uslyszal pukanie do drzwi i szybko zastopowal nagrywanie- Ej Mikulka zobacz kto to jest oby to nie byla straz bo jak tak to mow a ja sie chowam w szafie!!!

O no, no es la policía! To moj nowe amigo, ogorek!- powiedziala Mikulka otwierajac drzwi zza ktorymi stalo takie nieszczescie mega, mial zielone wlosy i taki funk stroj jak raper jakis ale taki jakis nieszczesliwy byl i mial ze soba mikrofon, ale to pewnie Mikulka go zaprosila zeby pospiewac karaoke.

O no, no es la policía! To moj nowe amigo, ogorek!- powiedziala Mikulka otwierajac drzwi zza ktorymi stalo takie nieszczescie mega, mial zielone wlosy i taki funk stroj jak raper jakis ale taki jakis nieszczesliwy byl i mial ze soba mikrofon, ale ...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Frytek, encontrarme con mi amigo ogorek!!! Ogorek to moj przyjaciel frytek, jest on poczatkujacy jutuber!- powiedziala Mikulka po czym poszla z ogorkiem do pokoju do karaoke, wiec ogorek zdarzyl tylko mi pomachac.

Ok jestem po malej przerwie poniewaz ktos przerwal mi nagrywki alr to juz nie wazne mozemy kontynuowac!!- odrzekl frytek i teraz 3 godziny pozniej.

---

Jestes pewny ze bedzie juz isc mi amigo?- spytala Mikulka patrzac wraz z ogorkiem na odjezdzajacego swoim wypasionym skuterkiem frytka.

Tak! Musze jeszcze wyprac sobie gary, wiec pa Mikulka pa ogorek!!- powiedzial frytek odjezdzajac od domu Mikulki i jadac do swojego ktory byl mega blisko ze juz tam dotarl bo wsumie ma szybki skuterek, wiec frytek wjechal skuterkem do domu i podjechalem do mojego stanowiska po czym odpalilem komputer, podlaczylem do niego telefon przez kabel usb i zaczalem montowac moj dzisiejszy fimik, ah to byla swietna przgoda, bo tym razem ja staranowalem Macka...

----

fryciu wyglada jak ja


Frytek adventuresOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz