Frytek dzisiaj musial pojechac do swojego znienawidzonego kuzyna, ktory jest jego konkurecja w jutubie. Znaczy jakby mogl to by nie jechal ale mama mu kaze sie ruszyc a nie ciagle zrec tylko, bo ogolnie jego matka jest super modelka a jego ojciec to zawodowy fajter i rodzice go wydziedziczyli bo powiedzieli ze osmiesza rodzinne nazwisko i no teraz nie mieszka z nimi tylko daleko obok Mikulki. Frytek wzial swoje wszystkie potrzebne rzeczy zeby przezyc u kuzyna czyli jakies ubrana, fasole, pistolet na wode, zurawine i oczywiscie frytki, duzo frytek. Wkurzony frytek wyjechal z domu i zobaczyl juz te okropne fioletowe porsze jego wuja, wiec poprostu zaparkowal samochodzik obok bagaznika i doczolgal sie do drzwi tylnich auta, uslyszal ze wuj skonczyl juz pakowanie waliz wiec przygotowal sie ju na dluga i nudna podroz, przeciez 14 minut to jak cale zycie.
No to czesc Antosiu! Jak tamu was w rodzinie?- powiedzial wuj na co frytek umarl bo uslyszal swoje stare imie, jego prawilne imie teraz to frytek brzeczyszczykiewicz stfu.
Stefan ile ma mam ci powtarzac ze teraz jestem frytek nie Antek.- Powiedzial powaznie frytek do wuja Stefana na co on wymamrotal takie no sory i juz jechali i jest 9 minut pozniej. Dojechali uz pod mieszkanie wuja, cioci i szatana czyli kuzyna, wiec on otworzyl se drzwi a wujek podstawil mu tam obok jego skuterek i wzial jego walizy i poszli do domu i odrazu jak weszli przywitala ich ciocia Elzbietka z jak zwykle skwaszona mina.
Witaj z powrotem bachorze, idz sie pobawic z moim cukiereczkem, tylko ja cos mu zrobisz to nie recze za siebie.- jedza glupia, frytek jej nigdy nie lubil bo uwazal ze ona tylko potrafi rozpieszczac tego gnoja.
Frytek pomyslal przez 1 sekunde poniewaz zanim pomyslal cos wiecej ciocia Elzbietka zawalila mu kopa w dupe przez co wozeczek ruszyl i juz frytek znalazl sie w najbardziej pieklo-podobnym pokoju na swiecie, doslownie to byl korytarz pieklo.Frytek chcial chyba rzyg ale sie powstrzymal i przejechal obok tych piekacych sie dusz i podjechal do cicho skrytego pokoju na koncu tego korytarzu. i znalazl sie w rozowym pokoju z meblami z hello kitty i ogolnie naklejkami z melody i kuromi i ogolnie tak gejowo troszke co nie. Frytek nagle zatrzasnal drzwi za soba przez co jego kuzyn gwaltownie obrocil sie od swojego gejmingowego biorka z trzema ekranami i ogolnie piecioma myszkami szescioma klawiaturami i czteroma komputerami i zasilaczamii jeszcze byl on na swoim czerwono czarnym diablo czer. Kuzyn nazywal sie Damian ale ogolnie woli jak sie go nazywa nightmare i ma 9 lat, a wogole nagrywa na yt tez ma 16,4 miliarda subow i on ogolnie nagrywa jak pobierac hacki do minecrafta i wygrywac tym gre. Ogolnie mial czarne wlosy i na ryjcu ma zawsze maske czarna to dla frytka wsumie spoko bo nie musi sie gapic na jego krzywy ryjec co nie, a i nosi odwrocony krzyz jako wisiorek bo ma cos z glowa nie tak.
Co ty tutaJ robisz smierTElnikU??!?!?!?!?!- wykrzyknal Damian wstajac z krzesla z nozykiem celujac ostrzem broni pomiedzy oczy frytka. Frytek byl taki zluzuj portki bo cie uwieraja, a u Damiana w jego 32 sluchawkach bylo slychac jakies wolanie go.- Masz szczescie ze gram z znajomym bo z checia bym cie potorturowal.
z kim grasz!?!??- spytal frytek podjezdzajac do drugiego biurka Damiana. Frytek wyjal sobie jego fryciochy i zaczal je pozerac nie brudzac przy tym nic dookola bo to mistrz w jedzeniu frytek i nie ma lepszego.
Z moim nowym kumplem od cs'a w minekrafcie, Mackiem a poza tym powiedzial mi ze jego wrogem jeden jestes ty!! Wiec nie lubimy tej samej osoby, jestesmy dla siebie stworzeni.- troche gejowo ale chlop lubi kuromi i melody czego mozna bylo sie spodziewac.
no nie, nie mow ze on tez tutaj jest- frytek zlapal sie za glowe i usiadl dramatycznie na skuterku bo wczesniej wstal na chwile bo sie uczy chodzic. Gdyby serio teraz byl na voice chacie z Damianem Maciek to fryek jest w dupie bo Damian nie ma problemu zeby powiedziec komus gdzie mieszka i Maciek by wezwal na frytka polska policje.
Jestem i mam cie! Juz wezwalem starz miejska by cie zabrala!- no i chuj!! Frytek nie mial juz innego wyjscia, wiec szybko wlazl na skuterek i wjechal w Damiana i jego cale stanowisko do gejmingu przez co wszystko sie rozwalilo wraz z kuzynem frytka, a potem jak juz w to wjechal to szybko wyjechal przez drzwi ze je z framugi wyrwal i jechal daleji oczywiscie wzial wszystkie jego rzeczy i do tego jeszcze zarabal kuzynowi jeden set do gejmingu i zamiast jechac prosto do drzwi do salonu to on skrecil w lewo bo tam znajdywalo sie tajne przejscie Damiana do wymykania sie o drugiej w nocy na zebrania jego kultu jakies takie szatanskie gowno, ale ogolnie nie wazne, wazne ze frytkowi udalo sie wyjechac na dwor i wyjechal z ich posiadlosci i wjechal w jakas tajna uliczke i zadzwonil do Mikulki szybko mowiac ze musi szybko po niego przyjechac bo jedzie po niego policja! I frtek wogole nawet nie musial czekac bo Mikulka zjawi sie juz po 4 minutach, wsumie to przyjechal ogorek z Mikulka, i ogorek ma ogolnie 17 lat czyli moze juz prowadzic auta w ich miescie.
Hola mi amigo frytek!! wybacz ze musial czekac!- powiedziala Mikulka z siedzenia przedniego pasazera. - Jest ze mna ogorek, bo ja nadal nie dosiega do przyciski i biegi!- frytek wsiadl na tylne siedzenie ale szybko przed tym Mikulka pomogla mu schowac skuterek do bagaznika, szybko odjechali od miejsca zdarzenia i Mikulka i ogorek odwiezli frytka do domu i Mikulka mu wyjela skuterek z bagaznika i sie pozegnali po czym frytek wjechal do domu i zaczlal rozpakowywac jego nowy sprzet ktory zawalil kuzynowi, a po tym jak juz skonczyl spowroem wrocil do wczorajszego montowania filmu o zupkach chinskich o smaku barszczu czerwonego, bo wczoraj go nie skonczyl.
I tak sie konczy kolejny niesamowity dzien z zycia wspanialego jutubera frytka...
if you enjoyed smash that like button and don't forget to subscribe!!!!!!!!!
CZYTASZ
Frytek adventures
PoetryFrytek jest 10 letnim poczatkujacym jutuberem z tylko 100mln subskrypcjami, lecz wszystko moze sie zmienic!!! kc nikocado avocado na miniaturce gamingowe swiry njie!!!!