Глава 4

264 13 4
                                    

Двамата още не можеха да осъзнаят, какво се случи предната вечер. Бяха толкова щастливи. Драко никога не се бе усмихвал толкова много, дори сутринта когато Панси и Блейс го видяха си помислиха, че се е разболял но той просто им се усмихна.

-Драко добре ли си?- попита Панси като го видя толкова щастлив.

-Да добро утро и на теб любима приятелко - отвърна и Драко с още по широка усмивка.

-Какво? Да не би току що да нарече Панси любима приятелко? Ти май наистина си болен!-каза Блейс като остана изненадан.

-Даммм- Драко подвикна като се завъртя няколко пъти

Той беше споменал на Панси и на Блейс за това, че е гей но не им каза точно кого харесва. И май беше време да им каже с кого смяташе да излезе днес след обяд.

-Добре хора трябва да ви кажа нещо-каза им Драко като се облегна на дивана пред камината в общата стая на Слидерин

-Слушаме те извънземно-каза Блейс като седна до Драко а Панси седна до Блейс.

-Нали ви бях казал, че съм гей, и също така че харесвам едно момче- затаи дъх Драко и се изчерви когато си спомни за миналата вечер с Хари

-Еее даа и кое е това момче, което е разтопило леденото сърце на нашия приятел-каза Панси като се облегна на рамото на Блейс.

-Хари-каза Драко и отпусна главата си на облегалката на дивана, като се замисли за срещата им.

-КАКВО- извикаха двамата в един глас

-Ти сигурно се ебаваш копеле такова- изсмя се Блейс

- Ти да виждаш да ти мяза на ебавка, копеле- отвърна му Драко.

-Даже този след обед ще ходим до Хогсмийт, уредил съм всичко говорих със професор Снейп и с професор Маггонагъл да питам дали може да излезем, купих му цветя и плюшено мече, ще го заведа в къщата на ужасите и ще му се любувам докато се крие в прегръдките ми.-каза Драко замислен и усмихнат до уши.

-Ами после- подсмихна му се Блейс.

-Ще направя така, че до вие двама с Панси да чуете че е мой-каза Драко с мазна усмивка.

-Ето това е моето момче-каза Блейс като му се нахвърли да го боричка.

В същото време в общата стая на Грифиндор

Хари, се бе събудил рано но още се излежаваше във леглото и чакаше Рон да се събуди за да му разкаже всичко. Хари се бе замислил и гледаше през прозореца

AnimalsWhere stories live. Discover now