Глава 6

253 10 2
                                    


Вече беше станало почти обяд, двете момчета лежаха след дългото си приключение. Хари не можеше да усмири краката си, които не спираха да треперят, а Драко лежеше ухилен до уши, че е причинил това на Хари и си мислеше какво ще обясни на всички Слидеринци които със сигурност бяха чули какво се случва в неговата стая. Хари трябваше да се прибере за да разкаже на Хърмаяни и Рон но краката не го държаха и Драко трябваше да го носи на конче до там естествено. Когато се облякоха и слязоха в общата стая на Слидерин всички им заръкопляскаха.

-Мамка му най-накрая се събрахте- извика едно момиче от Слидерин.

-Сега всички ми дължите по една шоколадова жаба- провикна си Гоил от креслото до камината.

Хари почервеня и се скри в Драко.

-Ако това което искате да чуете е да официално сме заедно, и ако някой го докосне ще авада кедавра шибания му задник ясен ли съм-довърши Драко и целуна Хари по челото. След това го качи на конче и се запътиха към общата стая на Грифиндор. Очевидно Рон и Хърмаяни не бяха спали и чакаха Хари да се прибере за да им разкаже, но когато видяха Драко да минава през портрета на дебелата дама осъзнаха, че просто е трябвало да си легнат и всичко което се е случило е било очаквано. Хари слезе от гърба на Драко и едвам се държеше на краката си, а Хърмаяни веднага се нахвърли на Драко.

-МАЛФОЙ КАКВО СИ СТОРИЛ НА ГОРКИЧКИЯ ХАРИ-Хърмаяни извика толкова силно че сигурно са я чули на куидич игрището.

-Нищо, просто се позабавлявахме. Малкия го пожела по-бързо, значи по- бързо нали така Хари-довърше Драко като намигна на Хари. А той от своя страна почервеня още повече.

-Любов аз трябва да тръгвам, но довечера ще се видим в астрономическата кула става ли- каза Драко на Хари като се усмихна и го целуна по челото. Хари следеше Драко с поглед, докато не мина през портрета и той не се затвори зад него. И побърза да седне на дивана срещу камината.

-Е Хари ще разказваш ли или да те качвам в стаята да спиш?- попита Рон като се изправи за да вземе Хари на конче.

-Стаята, леглото, завивката и сън моля, обещава ще ви разкажа после.-каза Хари почти заспал.

-Хайде тогава- каза Рон като взе Хари на конче и го качи в стаята им, сложи го на леглото му и го зави. А горкия Хари заспа на момента. Рон излезе от стаята затваряйки вратата.

-Не съм го виждал толкова щастлив след смърта на Сириус-каза Рон на Хърмаяни като седна на креслото до нея.

-Явно Драко му влияе много добре, а аз си мислих обратното, радвам се за него и то много- добави Хърмаяни като се облегна на рамото на Рон и заспа, защото не беше мигнала цяла нощ.

Helloo, nai nakraq reshih da kacha sledvashta glava. Izvinqvam se iskreno za zakusnenieto sigurno me zabravihte. Obeshtavam che shte buda po redova. Adioss za segaa. Btw sujelqvam za kusata glava.❤🥰

AnimalsWhere stories live. Discover now