След вечерта с Драко Хари беше проспал целия ден и се събуди чак за вечеря. Хари никога не е спал толкова дълбоко и без да се събужда от кошмари. Малкия Невил се беше изплашил до смърт, чак проверяваше дали Хари диша когато се качваше до стаята им за да си вземе нещо което е забравил. Когато Хари се събуди отиде до банята и изми зъбите се и се облече за вечеря. Едвам едвам слезе до залата защото краката не го държаха. Когато влезе всички започнаха да му пляскат а Драко се запъти към него и го прегърна като го целуна по устните.
-Здравей любими, как спа- проговори Драко все още държейки Хари в прегръдките си.
-Благодарение на теб като бебе-засмя се Хари и се запъти към масата на Грифиндорци, защото беше гладен като вълк. Хари вече беше готов да яде.
-Любими ще те чакам в астрономическата след вечеря когато всички заспят имам изненада-прошепна Драко на Хари като го захапа за мекото на ухото, като се обърна към масата на Слидеринци.
Вечерята мина и всички се прибраха по кулите си, само Хари Хърмаяни и Рон стояха в общата стая на Грифиндор за да изпратят Хари и да си легнат защото знаеха че ще бъде дълга вечер. А Драко вече беше в астрономическата кула и подготвяше изненада за Хари. Беше поръсил листа от рози на пода и беше приготвил специално местенце за тях двамата където да си позабавляват, също така му беше взел букет с рози и някакъв пръстен специално изработен за него. Когато настъпи оговореният мас Хари забърза на там и когато пристигна остана изключително изненадан защото не очакваше нищо от това мислеше си че просто ще се натискат и ще се преместят в стаята на Хари или на Драко, но този път явно драко искаше целия замък да разбере за тях двамата.
Zdraveite horicaaa izvinqvam se che ne sum updeitvala ot mnogo otdavna noooo eto sledvashtata glava blagodarqqq za cqlata vi podkrepa. Sushto taka smqtam da pusna oshte edna glava sus sledvashtotot smutche nadqvam se da vi haresa.💕❤
YOU ARE READING
Animals
FanfictionНе съм виждала това в българския Wattpad затова реших да направя нещо подобно. Насладете се на drarry историята. Harry Potter and Draco Malfoy