A_Randon_Fangirl
נקודת מבט אורארקה
זה היה סתם עוד אחר צהריים משעמם, רוב תלמידי 1A היו באיזור המשותף חוץ מכמובן באקוגו, טודורוקי, וטוקוימי אני והבנות ישבנו בפינה של החדר על הספות לפני כמה רגעים מינטה הפריע לנו אבל סרו עזר אז עכשיו הוא דבוק לתיקרה עם סלוטייפ. היינו כולנו בטלפונים כשפתאום מינה נעמדה על הכורסא וצעקה "אוקיי אנשים! אני משועממת אז משחקים אמת או חובה, קירי ודנקי תביאו את באקוגו! דאקו אתה את טוקוימי וטודורוקי! סארו תידאג שהעינב לא יכול לדבר! מומו בקבוק! כל השאר מעגל עכשיו! יש לי שיחה חשובה לעשות כשאני חוזרת מתחילים! קדימה צאו!" וכולם כמובן עשו מה שהיא אמרה, אחרי כמה דקות היא חזרה ונראתה מרוצה מעצמה. כולם כבר היו במקומות אז היא לקחה את הבקבוק וסובב, הבקבוק היסתובב והיסתובב ונחת על.... "ג'ירו!" מינה קראה ואני חייבת להודות שהרגשתי הקלה, ג'ירו ישבה לידי ועוד קצת וזה היה נוחת עלי, ואף אחד לא רוצה לקבל חובה ממינה. ג'ירו נראתה קצת חולה אבל העמידה פנים שזה כלום, מינה העמדה פנים שהיא חושבת אבל כולנו ידענו שיש לה רעיון. "אזזזזז ג'ירו, אמת או חובה" שאלה מינה בחיוך "אממממ חובה...?" ג'ירו אמרה, לא בטוחה בעצמה "בואו נראה... תשירי לנו את השיר האהוב עלייך!" מינה קראה "אוקי" היא אמרה בהקלה והתחילה ללכת לכיוון החדר שלה כשהיא הסתובבה ואמרה''עדיף שנעשה את זה בחדר שלי'' עקבנו אחריה ואני חייבת להודות-שכחתי כמה יפה החדר שלה. היא נעמדה מול כולם, נשמה עמוק והתחילה לשיר את teenagers של my chemical romance בתחילת הפזמון דנקי הצטרף ומהר מאוד גם טוקוימי כולנו הסתכלנו על בקוגו בצפייה והוא עשה את קול ה'' טצ' '' הרגיל שלו והצטרף (תופים). בסיום השיר כולנו מחאנו כפיים ומומו התנצלה שהיא לא הצטרפה ללהקה אבל היא מעולם לא למדה את התווים לשיר, היא הוסיפה ואמרה לג'ירו שהיא היתה מדהימה. כשחזרנו למטה שמתי לב שהלחיים של ג'ירו היו קצת ורודות-החלטתי לא להגיד כלום.
YOU ARE READING
bnha אמת או חובה
Fanficמה קורה כששתי פאנגרליות מטומטמות מאוד והן במקרה משועממות ביחד? הן מתחילות ליצור סיפורים בראש! ככה זה נוצר אז אל תצפו להרבה אבל תהנו נעשה בשיתוף עם @a_random_fangirl