טודורוקי 7

129 14 0
                                    

זו הייתה חובה מדהימה.
קמתי לסובב את הבקבוק ואחרי כעשר שניות הבקבוק עצר על טוגה ואפילו לפני שיכולתי לשאול היא ענתה ״אמת!״ המ... אולי אני אוכל להוציא ממנה מידע על ליגת הנבלים ״תיתני לנו מידע על הליגה״ אמרתי לה, מצפה שהיא תסרב אבל להפתעתי היא ענתה ״אוקי!״ עם פרצוף תחמני. דאבי נראה מודאג ואמר ״טוגה אפשר שנדבר לרגע?״ הוא אמר בטון עצבני, לא מחכה לתשובה וגורר אותה לצד. אחרי כמה דקות של התלחשויות הם חזרו, דאבי עם חצי חיוך ״אוקי טוגה אז המידע?״ מידוריה שאל ״אוקי אז לספינר יש מקדש קטן לסטיין, טוויס רוקד סטפס, ומאמאגירי לא יתן לי לשתות מהמיץ שלו והוא אומר שאני צריכה לשתות מיץ של ילדים וזה ממש לא הוגן כי כל השאר יכולים לשתות מהמיץ של הגדולים ורק אני לא! בכל מקרה זוכרים את טומרה?״ היא שאלה ״את מתכוונת לפריק עם הידיים על כל הגוף והשיער הכחול? כן, למה?״ באקוגו אמר ״אז יש לו אובססיה לחתולים ופעם נכנסתי לחדר שלו לגאאאאאמרייייי בטעות והוא צפה בסרטוני חתולים ואני לא יודעת מה עוד כי הוא סילק אותי משם.״ היא נשמעה מאוכזבת. זה לא המידע שקיוויתי לו אבל לפחות מינה נראתה מרוצה-למה? אני לא יודע, אבל כנראה שלעולם לא אבין את דרכי המינה. : | חשבתי שטוגה סיימה כבר כשהיא התחילה מחדש ״אה! ולדאבי יש חבר והואמכיסלמגלזמנסימס״ היא נקטעה בידי היד של דאבי שכיסתה את הפה שלה. כעבור כמה שניות דאבי משך חזרה ומיד אחרי זה הסתכל עליה במבט של שוק ״אוו! את נשכת אותי!״ הוא צעק. ״באמת? לא שמתי לב.״ דאבי אמר בטון סרקסטי. רגע! דאבי? יש שני דאבי? אני מניח שאחד מהם הוא טוגה.
הפסקתי לחשוב על זה כששמעתי נקישות מסתוריות ולחישות מכיוון החלון. הסתכלתי על כל שאר האנשים בחדר וכולם נראו מבלבלים חוץ מפומי(טוקוימי) שהיה לו מבט של זו-לא-הפעם-הראשונה-שזה-קורה-בבקשה-תהרגו-אותי. מעניין למה זה.

היי הכותבות כאן! פתאום הבנו שעוד לא הצגנו את עצמנו אז היי! אנחנו בלאטריקס(@a_random_fangirl) ופיקס(0p0p0pp ) בכל מקרה מקוות שנהנתן!

היי, עוד הערה, הפעם רק מימני. אז מסתבר ששכחתי להעלות את הפרק הזה.. סיימנו אותו לפני שבועיים ואני כמו המטומטמת שאני שכחתי להעלות אותו... אז תהנו!

bnha אמת או חובהWhere stories live. Discover now