1~ Saudade

41 6 272
                                    

Merhaba! Düşüncelerimi, kafamı kurcalayan teorileri paylaşmak amacıyla yazdığım kitabın ilk bölümü sizlerle💚

Bölümü en büyük destekçilerimden biri olan bal kızım, sevgili linafortaekook' e ithaf etmek istiyorum. İyiki varsın 🦋

Saudade: Portekizce " Bir kimsenin yokluğunda hissedilen derin özlemi ve bir zamanlar kaybettin bir şeyin bir daha asla senin olamayacağını anladığın an yaşadığın his" demek.

" Bu gece ilk defa nefesim daraldı, içim içime sığmadı.
Senin yüzünden.
Panik oldum, boğulacak gibi hissettim.
Sana sarılmak istedim.
En çokta ölme istedim.
Yapamadım.
Üzgünüm.. "

                                     S.C.N.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Keyifli okumalar dilerim🦋

Saat 09:30

Onsuz geçen zehir gibi 3 aydan  sonra uykusuz geçen bir gün daha sona ermişti. Çok ses çıkarıyor diye duvara fırlattığım çalar saat beni bırakmamaya ant içmiş gibi hala ötüyordu. Kimsenin yapamadığını o yapıyordu. Sahi onun ölümünden sonra fırlattığım çalar saatten başka kimsem kalmamıştı. Kalbim bile.

Güneş ışınları Rose öldüğü gün yaptırdığım kaburgalarımdaki dövmeyi okşarken, kalbime kadar uzanan dövmenin  orada yaşayan varlığı bana, benim de ruhsuz bakışlarım yer yer boyası dökülmüş duvardaydı. Duvar siyahtı.Oysa Rose siyahı hiç sevmezdi. Varlığı rengarenkti. Aynı dövmem gibi.

Peş peşe çalan ziller beni kendime getirirken yerimden kıpırdamadım. Kapıyı çalan kişi evde olmadığımı düşünüp giderdi nasılsa. Fazlaca uzamış saçlarıma dikkatimi verirken az önceki düşüncem tekmelenen kapıyla yerle bir oldu. Üstümdeki yarım atlet ve dizleri çıkmış eşofman kombiniyle usulca merdivenleri inerken adımı söyleyen kişi ile duraksadım. Ah hayır.

Kapıyı hızlıca ulaşıp açtığımda benim onayımı beklemeden içeri giren pardon dalan kişiyle gözlerimi devirdim.Korumalara kısa bir bakış atıp arkasından salonuma girdim. İğrenmiş yüz ifadesiyle salonumu baştan aşağı incelerken bakışları bana döndü.

" Ah Sara dansçılığı bıraktın mı yoksa ? Şu haline bir bak korkunç görünüyorsun."

"Buraya neden geldiniz Bayan Hill?"

Sorduğu soruya cevap vermemem sinsi bakan gözlerini kısmasına sebep olurken en kısa zamanda evi temizlemeyi aklımın bir köşesine yazdım.

"  Hizmetçi sevgili kardeşimin eski odasında üzerinde senin adının yazıldığı bir kutu bulmuş burada bir işim vardı onu getirmeye geldim. Bence bana minnet duymalısın kimse yapmaz bu yaptığımı "

Elindeki kutuyu hışımla alıp merdivenlere yöneldim. Merdivenleri çıkarken söylediklerimle şoka girmiş suratını görmeyi çok isterdim ama şuanda ilgilenmem gereken bir kutu vardı.

" Hatırlar mısınız Bayan Hill. Geçen sene evinizde doğum gününüz şerefine bir parti verilmişti. Pasta kesildikten sonra midem bulandı diyip lavaboya gitmiştiniz. Şansa bakar mısınız bende siz gittikten sonra rujumu tazelemek için arka bahçedeki arabama gittim. 10 dakika sonra  böyle değişik sesler duydum. Merak edip baktığımda sevgili nişanlınızın ağabeyi Scoot Weshter ile  onun arabasında cinsel ilişkiye girdiğinizi gördüm. Skandal değil mi ? Ben bu olayı görmezden gelerek minnet borcumu ödediğimi düşünüyorum. İyi günler!"

YUÁNFÉN ( MAVi İRİS) Ara Verildi!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin