Part 5

746 14 8
                                    

POV Eleanor

De volgende ochtend word ik in een koud bed wakker. De dekens ligger op de grond en ik lig nog altijd in een shirt van Louis. Ik ruik aan het shirt. Jup, dat is echt de geur van een man! Ik glimlach.
De deur gaat zachtjes open maar toch met een piepje zodat je het hoort. Louis stapt binnen met een groot dienblad vol met lekkernij. 'Mijn hemel! Zo wil ik iedere donderdag wel wakker worden!' Roep ik. Louis lacht. Zijn lach vult de stille kamer. Meteen denk ik aan gister, mijn vader die is overleden.. Ik moet het uit m'n hoofd zetten.. Hoe dan ook.
'Waar denk je aan, sweetheart?'
'Sweetheart?'
'Ja, vervelend?'
Ik haal mijn schouders op.
'Serieus, waar dacht je aan?' Vraagt Louis opnieuw.
Ik zucht. 'Nergens' lieg ik.
'Je liegt, ik zie het aan je gezicht'
'Waarom zijn jongens daar nou zo goed in?' Vraag ik mij hardop af.
Dit keer zucht Louis. 'Laat maar'
Opnieuw haal ik mijn schouders op.
'Zullen we dan maar gaan ontbijten?' Vraagt Louis.
Ik knik instemmend.
Hij gaat op het bed zitten en geeft een bord aan mij. 'Aanvallen!' Roep ik waardoor Louis lacht.
'Eleanor, ik eh.. Ja.. Ik heb een rechtszaak in Nieuw-Zeeland..'
'Wat.. leuk?' Ik zou niet weten hoe ik moet reageren. Maar gelukkig klinkt het overtuigend genoeg.
Louis knikt langzaam. 'Waar gaat het over?' Vraag ik nieuwsgierig.
'Een advocaat heeft geheimhoudingsplicht. Ik neem aan dat je dat wel wist?'
Ik bloos. 'Natuurlijk weet ik dat.'
Het ontbijt volgt stilletjes. Alleen het gekraak van de beschuit vult de stille kamer. 'Dus..'
'Wat?'
'Heb je al nagedacht over het voorstel?'
'Hm?'
'Se-'
'Oh.. Dát. Ik weet het nog niet..'
Louis knikt.
Het ontbijt is op en ik besluit om een warme douche te nemen. Ik kleed me op de badkamer uit en stap onder de warme stralen. Ik ontspan helemaal. 'Fijn'
Ik sta onder de douche van Louis met álléén maar mannen douchegel en shampoo.. Hoe fijn is dat!?
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Hee, kort hoofdstuk.. ik weet het!
Volgende hoofdstuk word door LoveleyKevin geplaatst!
Stay alive
Stay strong
Be strong
Believe yourself
You're perfect
But, love is never ever simple!
Xxxx
MAUD_LOVER!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 07, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

the sexlessons ft Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu