POV Eleanor
Ik blijf Louis even raar aankijken maar stap uit als de auto stil staat. 'Kom je?' Zwijgend stapt Louis ook de auto uit. Hij loopt naar de deur, doet een sleutel erin en doet hem open.
Ik word meteen vrolijk ontvangen door een klein, schattig en springend hondje. Ik ga door mijn knieën en begin hem te aaien. Louis begint te lachen. 'Ik zie dat je kennis hebt gemaakt met Summer?' Grinnikt hij. 'Jep, ze is schattig.' 'Dat weet ik. Heb je zin in pasta?' Vraagt hij met een schattige glimlach. Ik knik waarna hij naar de keuken loopt.
•|•|•
Ik doe voorzichtig het stukje pasta wat aan mijn vork zit in mijn mond en begin er op te kauwen. Ik kreun. 'My god.. Deze pasta is heerlijk!' Roep ik waardoor hij begint te grijnzen.
Mijn bord is dan ook aardig snel leeg. 'Lou, ik ben moe. Zullen we slapen?' Hij glimlach weer lief. 'Tuurlijk, kom maar mee.' Hij loopt naar boven terwijl ik hem volg. 'Hier is de badkamer,' Hij doet een deur open. Ik knik en bedank hem.
Ik pak een schone tandenborstel en doe er wat tandpasta op. Ik doe hem in mijn mond en begin te poetsen. Na 2 minuten spuug ik het uit en spoel ik mijn mond schoon. Dan besef ik dat ik geen pyjama heb. Ik loop naar Louis' kamer toe.
'Lou?' 'Ja babe?' Ik voel mijn wangen rood worden bij de woorden 'babe'. 'Ik heb geen pyama.' Hij loopt naar zijn kast en haalt er een groot t-shirt uit. 'Draai je om.' Beveel ik. 'Babe, je hebt een prachtig lichaam.' 'Draai je om.' Hij zucht even maar draait zich toch om. Ik doe snel mijn kleren uit en trek dan het t-shirt van Louis aan.
Ik ga in het grote bed liggen. Louis doet de lamp uit en gaat er ook in liggen. Ik nestel me in de armen van Louis en al snel van ik in een diepe slaap.