part 1

1K 15 0
                                    

POV Eleanor

Ik lig in mijn bed, het is inmiddels al 03:56 ik zucht. Ik stap mijn bed uit en kijk door het raam. Ik zie de lantaarnpalen branden, ik zucht weer. Ik loop naar beneden en kijk of mijn vader ligt te slapen. Nee, hij ligt niet eens in z'n bed.

Wow.Wacht.Wat?!

Mijn vader ligt niet in bed en is nergens te bekennen! Ik rol met m'n ogen en loop de keuken in. Ik pak Jill's uit de koelkast. Ik pak mijn moebiel van de lader en kijk ff op Instagram. Niks en op Twitter, Facebook, Snapchat, KIK, Skype, Whatsapp, Berichten ook al niks. Ik drink mijn laatste beetje alcohol op en ga naar boven. Ik kleed me om ren naar beneden, stap in mijn afgetrapte Adidas schoenen en loop naar buiten. Ik steek een sigaret op en het rook zuig ik als de waren naar binnen en laat het door mijn mond weer naar buiten. Ik doe de deur opslot en loop weg. Ik kom in de wijk terecht waar Charley woont. Ik kom lang een steegje waar iemand word uitgemoord. Ik trek grote ogen op en herken de jas van mijn vader. Hoe dat komt? De lantaarnpaal stond op de plek en scheen het steegje in. Ik hou mijn ogen een paar seconden dicht, en ik doe ze weer open. Ik loop voorzichtig het steegje in. Mijn ogen vullen zich met tranen. Daar ligt mijn vader, dood.

--

Hii mensen, ik heb zoals je ziet een nieuw boek samen met @Maud_Lover. Maud heeft dit stukje geschreven, maar omdat ze weg moest heb ik het einde geschreven. Volgend hoofdstuk is dus Door mij geschreven :) En sorry dat het zo'n kort stukje is. Doeii :)

the sexlessons ft Louis Tomlinson.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu