Mi lenne, ha Percy még az előtt találkozna Poszeidonnal mielőtt elindul első küldetésére?Megjegyzés: Egy kérdés volt egy rajongói csoportban és nagyon elgondolkotatott.
Percy Jackson, Poseidon fia keresztben, oldalasan ült az ágyán a 3. kabinban. Lassú, kövér könnyek gördültek végig az arcán, miközben halk, ziháló zokogást hallatott. Poszeidon gyűlölte látni bármelyik gyermekét sírni, legfőképpen Percy-t, Poseidon elfordította a tekintetét az eseményről, amelynek éppen tanúja volt. Összeszorította az öklét, és csalódottan csikorgatta a fogát. A fiúnak szüksége volt rá, ennyit tudott, de a jelenlegi joghatóság megakadályozta, hogy rászoruló gyermekére vigyázzon. Percy szemtanúja volt az anyja feltételezett halálának testvére egyik szörnyeteg miatt, megtudta, hogy félisten, hogy apja, akivel még soha nem találkozott, a tenger istene, és hogy minden isten ura, Zeusz bácsikája tévesen vádolja a villám ellopásával.
Nem, Poszeidón megrázta magában a fejét, ez túl sok ahhoz, hogy egy 12 éves gyermek egyedül elviselje. Boldogan mosolygott gyermeke emlékére, amint hét hónapos korában előben is látta. Ez volt az utolsó alkalom, amikor látta fiát, mire Zeusz arra kényszerítette, hogy otthagyja azokat, akiket a legjobban szeretett.
Visszafordult, hogy újra fiára nézzen a víztükrén át. Most az oldalán feküdt, és a világoskék takaró összegabalyodott körülötte. Párnáját az arcához szorította, mintha könnyeit próbálta volna elrejteni. Poszeidón a homlokát ráncolta; szorosabban szorította szigonyát, előrehajolt a trónján, megpróbálta megfejteni fia szégyenérzetének okát. A zavartság átrajzolta Poszeidón vonásait; semmi oka nem volt arra, hogy szégyent érezzen bánata miatt, épp elvesztette azt az embert, aki akkor a legtöbbet jelentette számára, az édesanyját. Poseidon töprengéseit zokogás szakította félbe, amely fia párnába temetett ajkából utat tört magának. Ekkor emelkedett fel Poseidon szemöldöke, felismerve fia zavartságának okát. Percy az éjszaka közepéig várni akart, hogy elengedje bánatát, távol a tábortársak, sőt Chiron kíváncsiskodó tekintetétől. A Tenger Istene elfelejtette, hogy a halandó társadalom nem tűri jól a fiúk sírását.
Félvéreknél is így volt? Poszeidón sóhajtott, úgy gondolta, de tudta is , hogy annak az átkozott szatírnak kellene ott lennie, hogy segítsen fiának a mai fájdalom után. Poszeidon ingerülten morgott. Mire jó Grover, ha nem tudta megvédeni a fiát a bánattól? De akkor Poseidon tudta, hogy nincs joga feltenni ezt a kérdést a szatírnak, mert ő sem tett semmit. Valójában soha nem volt ott a fia mellett, csak a gondolataiban vagy csak a legkeseredettebb időkben. Trónjára zuhant azzal a bűntudattal, amely lehúzta. Ezután hozott egy döntést, amelyről tudta, hogy helyes; az egyetlen lehetőség, ami előtte hevert. Látnia kell Percyt, és felelősségét apjaként kell vállalnia, nem istenként. Már nem tudott hátradőlni, és hagyni, hogy gyermeke szenvedjen, különösen, ha sejtése volt, hogy Zeusz megszegte saját törvényét és esküjét. Poszeidón felemelkedett trónjáról és kinyújtotta tagjait.
"Nem engedem Zeusznak törvény megakadályozza, hogy segítsek a gyermekemnek. Ez a nevetséges döntés elég kárt okozott Perseusnak. "
Fütyült egy hippokampusznak. Az egyik másodpercek alatt megérkezett királya hívására.
-Uram? - válaszolt. Poseidon szigorú arckifejezése idegessé tette a hippocampust, ezért elfordította a szemét.
- Azonnal látnom kell a fiamat. Vigyél a félvér táborba.
- Azonnal uram! - a lény lázasan bólintott. A Tenger Ura felszállt a hippokampuszra, és hamarosan perceken belül elérte a partvonalat, ami annak köszönhető, hogy a hatása megértette a hangjának sürgősségét, vagy azért, mert szorongott távol lenni gazdájától, amikor nem tartózkodott a legjobb hangulatban, akárhogy is, Poseidon nem törődött vele, mindaddig, nem tudta, hogy a fia jól van.
YOU ARE READING
Percy Jackson történetek
FanfictionRövidebb-hosszabb Percy Jacksonos történetek. Van amelyik külföldi ötlet alpaján. Jó szórakozást és kellemes kikapcsolódást!