Öncelikle kendimi tanıtayım ben Su. Evet asansörde tanıştığım birine aşık oldum durun size hikayemi anlatayım.
Günlerden Salıydı ben elimde ekmekle asansöre binmiştim. Asansörde 1. Katta karşıma bi çoccuk çıktı.
-Selam!
Çocuk sessizce kafasını salladı.
-İsmin ne? Diye sorunce kafasını bana doğru çevirip
-Berk. Dedi sessizce sonra da bana seninki diye sordu.
-Su dedim sessiz bir şekilde.
Birazcık konuştuk o sırada asansör 10. Kata çıkmıştı bile telefon numarasını verdi ve bana onu aramamı söyledi. Olumlu bi şekilde kafamı salladım.
Eve gittim annem yemek hazırlamıştı.
Yemeğimi yiyip odama çekildim dışarı çıkmak istiyordum ama biyandan da Berk'e yazmak istiyorum çok arada kaldım acaba napsam? Bilmiyorum
ama en mantıklısı Berk'e yazıyım onu da davet edeyim dışarıya belki de gelir.
-Selam Berk. Ben Su asansörde karşılaşmıştık.
-Aaa evet hatırladım. Nasılsın Su. Yazacağını düşünmüyordum.
Acaba ona onu dışarı davet ettiğimi söylemeli miydim? Bence söyleyim bişey olmaz herhalde
-Şey ben dışarı çıkacaktım da benimle gelmek ister misin sahile gideceğim
- Neden olmasın güzel fikir.
O anda çok mutlu olmuştum.
-Tamam ben sana çıkarkene mesaj atarım dedim ve hemen dolabımın yanına koştum. En sevdiğim sweatimi aldım altıma da bi pantalon giydim. Yarım saat olmuştu hemen Berk'e mesaj attım.
-Ben hazırım hazırsan çıkabiliriz.
-Tamam ben aşşağıda bekliyorum seni.
Hemen ayakkabılarımı aldım ve giydim. Asansöre bindim Berk'in yanına indim.
Berk üstü açık bi spor arabanın önünde duruyodu selam verdim ve yanına gittim.
-Arabam nasıl? Diye sordu. Şaşırmıştım o spor araba onunmuş.
-Hadi bin sahile gidelim dedi ve kapımı açtı. Sahile gidene kadar daha da fazla samimi olduk. Sahile vardığımızda bizi büyük bi kalabalık bekliyodu.
-Orada noluyo diye sordum.
-Gel bakalım. Dedi ve kalabalığa doğru yürüdük. Oraya gittiğimizde fazla büyük olmasa da büyük bi kavga vardı. Tabiki de Berk'in de kavgaya karışmasını istemzdim. Hemen polisi aradık ve oradan biraz uzaklaştık. Polis 5 dakika içerisinde geldi ve kavgayı dağıttı. Biz Berk ile bi kafeye geçtik yemek siparişi verdik.
Çok acıkmıştım. Dünyayı bile yiyebilirdim ama yeni tanıştığım bi çocuğun yanında nasın kibar olmadan durabilirim.Berkle yemeklerimiz gelene kadar sohbet ettik. Berk'e kanım ısınmıştı.
Yani biraz da ondan hoşlanmış olabilir yani. Ama çok yakışıklı aşık olmamak elde değil sanırsın ki Berk değil de tüm dünyadaki yakışıklı erkeklerin hepsinin birleşimi.Her neyse yemeğimizi bitirdik Berk'e eve gidelim mi diye sordum olur dedi. Giderken yolda bi çiçekci vardı bana ordaki çiçeklerden 2 buket aldı. Sanki benim zihnimi okur gibi gül ve papatya. İkisini de çok severim. Eve vardığımızda Berk arabayı park edip yanıma geldi. Evelerimize gittik gene her şeyin başlangıcı o malum asansör ile. Eve girdiğimde ilk işim çiçekleri suya koymak oldu. Çiçekleri odama götürdüm ve duşa girdim. Çıktığımda nasıl oldu bilmiyorum ama telefonum sessizde kalmış Berk tam 3 defa beni aramış. Hemen onu arada.
-Berk?
-Efendim Su
-Beni aramışsın duymadım kusura bakma .
-Önemli değil. Sadece yarın kardeşimi gezdireceğim beraber gezdirelim mi diyecektim.
-Çok sevinirim Berk yarın görüsürüz o zaman
-Görüşürüzz.Bölümüme oy verirseniz çok sevinirim bi de fikirlerinizi yorumlarda belirtirseniz mutlu olurum.