Lady Gaga -> Paparazzi
''Neden 'Tsumu'nun iğrenç olduğunu düşüneyim ki?''
İkizler çatının kapısında gördükleri minik turuncu saçlı beden ile gözlerini şaşkınlıkla açmışlardı.
''Senin ne işin var burda Shoyo?''
Osamu'nun sorduğu soru ile omuz silkip kapıyı kapatarak içeri girmiş ve biricik ikizlerinin karşısında dikilmişti Shoyo.
''Manyak bir öğretmenimiz olduğu için sınavı ilk saat yapmaya karar verdi ben de sınavım iyi geçince direk sizin sınıfa geldim ama ikinizde yoktunuz.''
''Bekle bir dakika teneffüs oldu mu?''
Osamu bunu sorarken bir yandan arka cebinden telefonunu çıkartıp saate bakmıştı. Teneffüs başlayalı yaklaşık üç dakika olmuştu.
''Sana kalk dedim di mi 'Tsumu!''
''Bir yere geç kaldığımız yok sakin ol 'Samu.''Atsumu ikizine gözlerini devirip gözlerini, önünde güneş gibi parlayan küçük bedene çevirdi.
''Sen burda olduğumuzu nereden bildin?''
''Sınıfınıza gittiğimde Tobio derse gelmediğinizi söyledi. Ben de üstün zekamı kullanıp küçük çaplı bir dedektifçilik yaptım.''
Shoyo'nun dedikleriyle kıkırdayan Osamu kendini tutamayıp alacağı cevabın saçmalığını bilmesine rağmen sormuştu o soruyu.
''Nasıl bir dedektifçilik?''
Shoyo ile bu soruyu bekliyormuş gibi gururla göğüsünü kabartıp konuşmuştu.
''Bunu sormana sevindim genç delikanlı. Derse hiç girmediğinizi öğrendikten sonra düşünmeye başladım.''
Shoyo'nun dediklerine gülüp konuşan bu sefer Atsumu olmuştu.
''Düşünmek mi? Portakal iyi
misin? Ateşin falan çıkmadı di mi? Bir de sınav sonrası..Beynin alışkın değildir bu kadar çalışmaya.''Shoyo duydukları ile Atsumu'ya dil çıkartmıştı.
''Mükemmel beynimi kıskandığını biliyorum ama şu an beni dinlemen gerekiyor size nasıl burada olduğunuzu anladığımı anlatmaya çalışıyorum.''
Atsumu Shoyo'nun sinirli bir sincap gibi olan yüz ifadesiyle kurduğu cümle sonrasında ellerini 'teslim oluyorum' dermişçesine havaya kaldırmış ve minik oğlanım konuşmasını beklemişti.
''Dediğim gibi derse girmediğinizi öğrenince düşünmeye başladım. Gidebileceğiniz çok fazla bir yer yoktu sonuçta okula beraber gelmiştik yani okulda bir yerde olmanız gerekiyordu. Kantine gidemezdiniz çünkü kantin görevlileri derse girmediğinizi görseydi nöbetçi öğretmene haber verirlerdi bu yüzden insanların olmayacağı bir yerde olmanız gerekiyordu ki orası da burası oluyor.''
Shoyo heyecanlı bir şekilde nasıl burda olduklarını anladığını anlatırken en başta sorduğu soruyu çoktan unutmuştu.
Osamu ve Atsumu, Shoyo'nun yaptığı mantıklı açıklama sonrasında ağzıları açık kalmış bir şekilde karşılarındaki miniğe bakıyorlardı.
Osamu hemen elini Shoyo'nun anlına koyup ateşi olup olmadığını ölçmeye başlarken Atsumu Shoyo'nun bileğini tutmuş nabzını ölçüyordu.
''İyi olduğuna emin misin Shoyo? Sınav beynine elektrik yollayıp çalışmasını mı sağladı?''
Shoyo, Osamu'nun dedikleri ile çatık kaşları ile ona döndü ve olmayan gözyaşlarını siler gibi yapıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Teach Me~ [AtsuHina fanfic]
Humor''Bana sevilmeyi öğretir misin?'' (Mini bir AtsuHina) TAMAMLANDI