Bölüm Şarkısı:
Chase Atlantic: Friends''Ona çoktan sevdiğim birisi olduğunu söyledim.''
Bu sözlerin odaya yayılmasıyla odaya sessizlik hakim olmuştu.
Osamu Atsumu'ya bir bakış atıp tekrar Shoyo'ya dönmüştü.
Shoyo da bir insandı ve birisinden hoşlanabilirdi ama yine de bunca senelik arkadaşlıkları boyunca onlara hiç böyle bir şey dememişti. Herkesle arası iyi olduğu için birisinden hoşlanıp hoşlanmadığını anlamak imkansız gibiydi. Bu yüzden onun böyle bir şey söylemesini beklemiyorlardı.
''Hoşlandığın biri mi var?''
Osamu'nun sorduğu soruyla Atsumu ayaklanmıştı. Shoyo'nun ilişki hayatını öğrenmek istemiyordu.
''Hayır, sadece birisini senden hoşlanmıyorum diye reddetmek kaba olur gibi geldi o yüzden belki hoşlandığım birisi olduğunu düşünürse üzülmez ya da daha az üzülür diye düşündüm.''
Shoyo'nun söyledikleri ile yüzünde bir gülümseme belirmişti kapıyı açıp dışarı çıkmakta olan Atsumu'nun yüzünde.
Odanın kapasını arkasından kapattıktan sonra tuvalete gidip elini yüzünü yıkadı. 'Neden bu kadar güzel kalpli olmak zorundasın ki?' diye düşündü.
Tuvaletten çıktıktan sonra mutfağa gidip bir kaç atıştırmalık ve içecek alıp odaya geri dönmüştü. Odaya girdiğinde Shoyo ve Osamu'nun çoktan çalışmaya başladıklarını görmüştü.
''Alın zıkkımlanın.''
Shoyo Atsumu'nun elindekileri alırken sıcak bir şekilde gülümsemişti.
''Teşekkür ederim Atsumu. Sen en iyiyisin.''
''Hey! Shoyo burda iki büklüm kalmayı göze alaraçk senin gibi berbat bir öğrenciye ders anlatan benim o değil.''
Osamu'nun triple karışık söylediklerine gülmüştü Shoyo.
''Sen en iyilerin de en iyisisin Osamu.''
Atsumu, Shoyo'nun dediklerine ''Tch'' diye bir ses çıkartıp göz devirmekle yetinmişti. Gidip şarjdaki telefonunu çıkartıp kulaklığını taktı ve yatağına uzanıp oyun oynamaya başladı.
''Hey Shoyo. Önündekine odaklan. Bunlar geçen senenin örnek soruları, bende çalışırken bunlardan çalışmıştım o yüzden işine yarayabileceğini düşünüyorum.''
Shoyo derin bir nefes alıp önündeki soruları çözmeye çalışmaya başlamıştı.
Ders çalışmaktan nefret ettiği için şu an bütün bunlar ona eziyet gibi geliyordu ama Atsumu ve Osamu sürekli kampa giderken kendisi sürekli burda kalmaktan sıkılmıştı.
Bu sınav haftası bittikten sonra iki haftalık bahar tatiline gireceklerdi. Atsumu ile sonunda aralarındaki buzların azda olsa azaldığını düşünmeye başlamıştı Shoyo. Bu iki haftada onlarla kampa giderse tamamen eritebileceğini umuyordu.
Sonunda ders çalışmaları bittiğinde Shoyo kendisini Osamu'nun yatağına atmıştı. Alışkın değildi bu kadar kafasını çalıştırmaya, yorulmakta haklıydı.
Osamu ise gıcık kardeş içgüdülerini dinleyerek oyuna dalmış olarak ikizinim üzerine atladı ve telefonu elinden alarak rastgele tıklayıp oyunu kaybetmesine neden oldu.
''Osamu, cevabını biliyorum ama yine de soracağım. Salak mısın?''
Osamu onu hiç duymamış gibi yaprak yattığı yerden tavama bakan Shoyo'ya dikti gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Teach Me~ [AtsuHina fanfic]
Humor''Bana sevilmeyi öğretir misin?'' (Mini bir AtsuHina) TAMAMLANDI