Öldüğünü öğrendiğim günden beri,her gün kabuslar gördüm..Her gece kabus oldu benim için..
Bir yıldır sürekli onu görüyorum.Yani gördüğümü sanıyorum..Biryerden düştüğümde..
Onun kucağında uyanıyorum.
Bir şeftali görmem bile..Hıçkırıklara boğulmama yetiyor..
Annem çareler arıyor,ama çare yok.Pisikiyatriye götürüyor sürekli...
Hiçbir işe yaramıyor.Bu sabah olduğu gibi..Yine onun kucağında uyandım.Ama sonra yine yok oldu..Hiç olmamış gibi kayboldu..hiç gelmemiş gibi gitti...
Birinin sesiyle irkildim..
"Arya!"
"Ha?"
...
"Miray?"
"Kızım ne bu hal ne bu dalgınlık?"
Mirayla hiçbir zaman yakın olmamıştık.İyi biri olduğunu biliyordum ama sadece sınıf arkadaşımdı.Derdimi anlatabileceğim biri olduğunu sanmıyorum.
"Bir şey olmadı.Başım ağrıyorda biraz"
"Hmm peki..nereye gidiyorsun?"
"Hiç..bunaldım dolaşmaya çıktım"
"Anladım..bu akşam doğum günü partim var.gelmek istermisin?"
Neden beni davet ediyorki şimdi?parti arkadaşlar arasında olur...Bizim ise ödev sorma veya kalem,silgi isteme dışında konuşmuşluğumuz bile yok. Ama..belki kafa dağıtmak için iyi olabilir..
"Öylemi?şimdiden kutlu olsun o zaman nice senelere"
"Saol.ee geliyormusun peki?"
"Geliyorum.. kaçta orada olayım?"
"Akşam 9 gibi felan işte.."
Akşam 9 mi?benim eve en geç 11' de dönme kotam var..şu eğlenceli gece partilerinden olacak demekki..annemi bir şekilde ikna ederim.
"Tamam olur."
"Okey.Adresi mesaj atarım.Yarın görüşürüz o zaman"
"Görüşürüz.."
Miray'ın davetine çok şaşırdım.Biz samimi değiliz bile..ve o,okulun popülerleri arasında.Yemekte herkes onun yanına oturmak için can atar..herkesin arkadaş olmak isteyeceği tarzda kızlardan..partisindede kendisi gibiler olacağına eminim..
Onlara uyum sağlamak için onlar gibi giyinmek lazım.Yani,şık ve gösterişli elbiseler..Benim elbiselerim de güzel ama onların giyeceği tarzdan değil.O grubun yanında çok sade kaçar..sanırım alışverişe çıkmalıyım..
.....
En yakın avm'ye doğru yürümeye başladım..
İçeri girdiğimde müthiş bir kalabalıkla karşılaştım..etraftaki yaşlı teyzeler bu kargaşada nasıl hevesle mağazalara,reyonlara saldırıyorlar anlamıyorum..
Bende kimseye çarpmamaya çalışarak elbise alabileceğim bir mağaza aradım..
Biraz ilerde mango vardı.Oradan pek fazla alışveriş yapmam ama güzel şeyler bulunuyor.Ve ben bu kalabalıkta mağaza mağaza gezecek kadar enerjik değilim.Oraya doğru yürümeye başladım.İçeri girdim ve gözümle giysileri taradım.Gerçekten de güzel şeyler vardı...
Su yeşili,üst kısmı dantel detaylı bir elbise gördüm.Tam istediğim gibi...
Kendi bedenimi bulup reyondan aldım.sonra birkaç elbiseye daha baktım.Elime bordo,v yaka bir elbise daha aldım ve kabine gittim.İkisini de denedim.Ama birtürlü hangisini alacağıma karar veremedim.Ve ikisini de almaya karar verdim.Giysilerimi giydim,çıkıp kasaya gittim.Parayı öderken gözüm fiyatlarına takıldı.Gerçektende çok pahalıydı.. annem duyunca çıldıracak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayali
RomanceKimse önemsemez,kimsenin umrunda olmazdı ne yaptığı,yapacağı..ailesinden daha fazla nefret etmesi için sebep yoktu.Fikri sorulmazdı.Hep başkalarının istekleri olurdu hayatında. Küçüklüğünden beri alışıktı o tüm bunlara... Babasının ölümünden sonra i...