při ukládání došlo k chybě, maximální počet znaků v nadpisu je 80 znaků (to žádný nadpis kapitoly nemá řekla bych), ale takhle to zní taky hustě. Každopádně; celý název: (Upřímně myslím, že byste si to věnování neměli číst, jelikož jsem ho psaly všechny 3 literally najednou, takže je to lehce chaotické (lehce (lehce...)))
NĚJAKÉ STUPIDNÍ VĚNOVÁNÍ
To je vtip (ha), není stupidní, když děkujeme samy sobě (tak inteligentním osobám!). To my tři si zasloužíme poděkovat, jelikož jsme stvořily tento skvost - Johana (Havraspár) to napsala, já (Zmijozel) jsem opravila všechny gramatické chyby a přeložila ''celou'' ff do angličtiny (@Aangsperiment3694) a Eliška (Mrzimor, proto je na konci ha ha)(havraspare!)), která jako jediná má nějaké umělecké vlohy, takže vytvořila obálku a také nakreslila všechny ilustrace (přesněji 3). A protože původní nápad vznikl v Lidlu v létě 2020, tak je tohle poděkování věnováno i Lidlu (lol).
A také Covidu; normálně nemám tolik času a energie na psaní (díky Gybu)
- H
Jinak krom toho, že Elinda usla při vymýšlení příběhových linií a osnovy (jako ja nemam tolik energie tak sorry), tak jsme dělaly i to (nečekaně!).
LuCiE aNo (sry, inside joke)
Btw Z je Zmijozel, H Havraspár a M Mrzimor
poznámky autorů ignorujte, nebo je klidně čtěte, to je jedno, ale jsou to různé blbosti, které jsou odkazy na jiné ff, nebo jenom naše kvalitní konecerzace. Doufám, že vás to neodradí od čtení (přesně potřebujem nějaký Wattpad prachy; kéž by to takhle fungovalo - H)
- M
(jak který odkazují na stupidní ff, co čtem ve 3 ráno, respektive jen ta jedna, co si psala ty)
- H
Jo a prosím pište mi různé vaše návrhy, jak zlepšit styl psaní, plánujem' druhý díl, který by měl být dosti vážnější (pochybuju) a tam to bude potřeba... navíc mě psaní baví, takže hej
- váš havraspárský písař
ČTEŠ
Nikdy se nezamiluj do kytky
FanfictionLuis Alton je obyčejným studentem Mrzimoru (ano, to skutečně jde). Již sedmým rokem studuje v Bradavicích s pocitem, že stále ničeho nedosáhl - nikdy nevyhrál školní pohár, nebyl první ve famfrpálu ani se nestal prefektem nebo primusem. Všechno se a...