O asi 5 řádků zkrácené znění celé naší konecerzace

5 1 0
                                    

(Doporučuji nečíst, je to hrozně chaotický a je to o ničem a má to už přes dvě stránky - ano, stále píšem' - berte to jako oficiální vyrování (mělo to být součástí názvu ale watt má nějaký kecy o 80 znacích etc., etc.))

...„Pane profesore?" Ten hlas nemohl patřit nikomu jinému, než Darye. Ohlédl se za ní, a tak nenápadně, jak jen to zvládal se na ni pousmál. Ona na něj spiklenecky mrkla. A zatímco se Křiklana ptala, čemu údajně nerozumí, Luis chystal dál svůj improvizovaný plán. Nejprve měl chuť otevřít skříň dokořán a pořádně se prohrabat ve všech lahvičkách, jestli náhodou mezi nimi není ta, kterou hledá. Návrh ale rychle zamítl - nejen že by si toho Křiklan, navíc než by Luis kámen našel, trvalo by to podstatnou chvíli. Sice nevěděl, kolik jich tam Křiklan skladuje, ale nechat celý plán ještě více na náhodě bylo až příliš nebezpečné.

Žádný kámen, žádná Poppy.

předpokládám, že Z: další filosofie na úrovni (H: a další přímá úměrnost...)

H: Dávej ty závorky před interpunkci, korektore!

Z: to jsem taky nepsala já (možná jo, už nevim)

H: tak se zeptáme elindy

(moje - H-ova poznámka: záhada vyřešena, psala to Lucie MZ: Trefná poznámka, Lucie.)

M: nemám tušení, co po mně chcete, ale já to nebyla

H: jak jako taky?

Z: Taky, jako 'hej'

H: Takže to je 'to jsem hej nepsala já?' Wow, to je tak dýp

Z: Tak ty ses ptala 'jak jako taky'

H: *žvásty ve špatném slovosledu co byly následně H-em smazány a nahrazeny*

H: počkat, co?

Z: Tf? Mluv česky.

H: ne dík

H: tak jinak, co má být toto

H *označil pasáž Z: to jsem taky nepsala já*

Z: 'Taky' naráželo na tvou mylnou domněnku že 'hej' jsem psala já.

H: Už se v tom ztrácim

Z: Však to je jasný. A to si říkáš Havraspár.

H: Moudrý klobouk říká, že sem Havraspár a Moudrý klobouk je chytřejší jak ty, má to ve jménu, takže to tak musí být

Moudrý Zmijozel: Vážně? Já totiž taky.

H: wooow

MZ: já mám PEZy a ty ne (a taky si prohrála tuhle hádku)

H: já mám dva balíčky PEZů

MZ: Já pjet.

H: hádka o 'taky' a 'hej'

MZ: A dominanci světa a o tom kdo je tady moudrý

H: aspoň umím používat 'taky'a 'hej' v konecerzaci

* * *

H: have fun při čtení zbytku kapitoly, ani si díky téhle kvalitní KoNeCeRzAcI nepamatuju, kde mě Lucie přerušila v jejím (opravila mi to) opravování.

H: nesnáším tě

MZ: Díks

H + MZ: *přesvědčují Elindu, aby se připojila ke konecerzaci*

M: no ok

M: nechce se mi cist vase konecerzace

H: tvoje chyba

M: to vis no o hodne přicházím určitě

M: jakoze precetla jsem to ale absolutne to nepobiram

M: tohle cely tam chcete psat?

MZ: lol je to nad tvé chápání

M: diky no

H: prostě Lucie je jediná kdo chápe její používání 'hej' a 'taky' v konecerzaci

MZ: Myslím, že tady Havraspár také nepobírá umění konecerzace.

* * *

MZ: A jak asi přibývají tomuto dokumentu stránky se ptáte? Lol, už 54...

M: necham se přepaddat

(opět H-ova poznámka: přepaddat je asi tak 3x přepsaný poddat - ne/výhoda společných dokumentů)

(MZ dodává že to mělo být poddat)

(M: tak sorry)

MZ: Mrzimore, to beru jako svolení. Jak kdysi řekl jeden moudrý člověk (projednou zase já), pokud nechceš stalkery, nemáš mít okna.

M: co jsem to udelala

H: s označením 'moudrý' a 'člověk' zásadně nesouhlasím

MZ: Pravda, 'člověk' je moc... Povrchní... A k moudrý, máš právo na svůj vlastní názor, i když může být (a je) špatný.

H: když už jsme u toho, tak s čím souvisí tvůj krásný citát s okny?

(Z poté na messenger konecerzaci vysvětlil, že to měla být rada pro M, když napsala, že se nechá přepaddat)

* * *

M: me by zajimalo jaka johana vondrackova je jaká

(již 4. poznámka H-ela (-a, -eho...?) přihlásila jsem se na počítač MZ pod svým google účtem (už ani nevím proč) a teď se v google dokumentech zobrazuje taky jak Johana Vondráčková a Elinda jen jako: pomoc)

H: jak to mám vědět

M: taky si rikam

H: to poznáš podle H: a MZ: ne?

M: trošku jsem ti tam neco opravila johano vondrackova leva

M: celkem by mě zajímalo proc nejaka z johan vondrackovych upravuje ten tex, protoze to tam stejne davat NEBUDEME (a nerikejte ze jo protoze to by pak nikdo necetl)

H: elindiny překlepy

H: víte co, radši se du mejt dřív, než mě máma sežere (a navíc jsme naši ff prodloužily o absolutně zbytečnou stránku)

M: taky si rikam


JEŠTĚ VÍC ZBYTEČNÁ ČÁST

MZ: Lidi, jsem to já, krabicka3693

M: cau anonymni krakene

MZ: No ty si anonymní skunk, tak si nevyskakuj.

H: bojim se, co se stane, až odejdu

M: ja jdu cauu

H: díky za záchranu, užij si spamování comic sansem velikoti 103 Lucie (ne už ne prosím)

MZ: Neboj, jdu si číst Pána Prstenů: Dvě Věže...

MZ (zase) Comic sansem velikosti 103: I když... Na tomhle něco je...

* * *

MZ: Nějak mi pomalu dochází že M je jedinej racionálně uvažující člověk z nás tří...

H: rychlé uvažování... na co racionální uvažování, když seš já? Upřímně doufám, že nejsi já (co jsem to sakra napsala?)

Nikdy se nezamiluj do kytkyKde žijí příběhy. Začni objevovat