Egy hét telt el azóta, hogy Taehyung és én..
Jelenleg egy erdős iskolába tartunk a művészeti sulisokkal, ami azt jelenti, hogy Taehyung is jön.
-Rendben gyerekek, először is szeretnék gratulálni mindenkinek a vizsgáihoz, mindenki átment ez a legfontosabb. Nos akkor most gyors létszám ellenőrzés és utána indulunk a szállásra.
-Rosé!-kiáltott Nayeon, hogy üljek oda hozzájuk hátra.
A bátyám is hátul volt a lányokkal, mikor mellé akartam ülni a lányok megfogták a kezem.
-Hogy vagy csajszi?-kérdezte Jennie.
-Megvagyok, köszi.
Taehyung természetesen hátul ült, a többi művészeti sulis is.
2 óra buszozás után megérkeztünk a szállásra.
-Diákok figyelem!-mondta a kisérő tanár, lányok és fiúk külön, a fiúk ide hozzám!
-Mi,nemár!-csattant fel a bátyám egyből.
Ahogy indultam volna a tanár felé Taehyung elkapta a karom.
-Rosie, kérlek..beszéljünk arról ami köztünk történt.
-Hagyj..-húztam ki a karom.
-Rosé!-kiabálta Jennie a nevem.
-Minden oké? Mit akart már megint ez a lepkefing?
-Jennie--nevettem el magam, mióta hívod így őt?-kérdeztem.
-Ah,nem tudom csak idegesít, hogy mindig utánad koslat.
Fél órával később mindenkit beosztottak egy faházba. Én természetesen az édes hármassal kerültem össze, Yuna, Ryujin, és Sejong.
-Na figyu szivi, ha nem akarod, hogy éjszaka kidobjalak és a hidegbe befagyjon még a pi--
-Yuna, kurvára nem érdekelsz se te, se Taehyung. Tudom, hogy ez idegesíti a csőrödet.
Erre már nem mondott semmit, mert bejöttek a lányok.
-Rosé, gyere a művészetis fiúkkal felelsz vagy merszezünk.-mondta izgatottan Nayeon.
-Pia is lesz ha az esetleg feldobna.-kacsintott rám Jenna.
-Pillanat csak még kipako--
-Mehetünk mi is?-szólt közbe Ryujin, közben visszanézett Yunára aki szemöldökét felvonva és hangosan sóhajtva beleegyezett.
A fiúk háza mögött gyűltünk össze, én, Jennie, Nayeon, az édes hármas, bátyám, Seungha, Taehyung és Chanwoo.
-Ti kivel kerültetek egy házba?-kérdeztem szomorúan.
-Két művészetis csajszival de nem olyan jó fejek mint te Rosie.-ölelt meg Jen és Yeon egyszerre.
-Na akkor kezdhetjük?-kérdezte Seungha, Taehyung barátja.
-És mi lesz a piával?-kérdezte Jennie.
-Hozom már.-szólt ki Taehyung a faházból.
Elkezdtünk iszogatni közben már besötétedett ezért a fiúk tűzet gyújtottak, majd játszottunk felelsz vagy merszet, de gyorsan átváltottunk felelsz vagy felelszre.
-Te jössz Chanwoo.-mutatott rá a bátyám.
-Ki az akivel most lefeküdnél?-kérdezte Yuna, közben egy kis vigyort a szájára tűzött.
-Derítsük ki.-Yuna felé ment majd megfogta a kezét és bevezette a házba.
-Jézusom de klisék vagytok!-kiabált utánuk Jennie.
-Emiatt érzem azt, hogy a romantika értelmét vesztette..-dünnyögte Seungha.
Én csak felnevettem, miközben Nayeon az arcába temetkezett annyira kínosan érezte magát.
Egy idő után mindenki lerészegedett és visszamentek a faházakba.
-Csak mi maradtunk?-kérdezte Taehyung.
-Úgy lázsik.-próbáltam józannak túnni, miközben folyamatosan összeakadt a nyelvem.
-Édesem, te részeg vagy.-nevetett ki.
Egyre csak közelebb jött hozzám, észre se vettem, hogy az ajka az én ajkamon van.
Megint...
Nemtudom, hogy miért hagytam neki újból, lehetséges, hogy az alkohol hatása de talán mégsem érzem olyan közömbösnek őt.
-Azt hiszem nem vagy olyan szörnyű alak..-mondtam miközben lehajtottam a fejem.
Felnevetett és megkérdezte
-Tehát nem tagadod, hogy vonzódsz hozzám?
A kezeimet az arcomba temettem és bólogatni kezdtem.
Ujjait az államhoz tette majd felemelte a fejem és a szemembe nézett majd a fülemhez hajolt..
-Csak még egyszer..-suttogta.
Közelebb hajolt és újra megtette, de már nem érdekelt. Úgy érzem felrobbanok a közelében, mintha lángolna az ajkam és az ő ajka lenne a folyó amely eloltaná a szomjam.
Lassan elkezdte a nyakam csókolgatni, közben az ölében landoltam, és éreztem mindent amit ő, a levegővételét és ahogy a testünk egymásra simul.
A keze egy pár másodpercre megáll mikor a pólóm alatt kezd játszadozni az ujjaival.
-Szabad?-nézett rám a gyönyörű tengerkék szemeivel.
Bólintottam.
Lassú mozdulatokkal vissza keveredett a pólóm alá, majd óvatosan kikapcsolta a melltartóm és lehúzta a karomon.
Megérintette a mellem, majd csókolgatni kezdte.
Véletlenül hozzá értem alul, majd gyorsan elhúztam a kezem de ő fogta és visszatette majd megmutatta mit csináljak.
Következő percekben már ahhoz kaptam magam, hogy egy szál semmibe fekszünk egy pléden a tábortűz mellett.
Felettem van, olyan közel, hogy érzem a teste melegét..még a mentolos illatú leheletét is.
Gyengéden megcsókol majd egyre lejjebb csúszik az ujja.
Az ujjai bennem vannak, és egyre gyorsabbak, iszonyatos érzés volt az első két percben de most már egészen jó érzés.
-Ez most kicsit fájni fog.-mondta majd belém hatolt.
Egy kis ideig vár a visszajelzésre, mikor megadom a bólintást, egyre gyorsabban kezd el mozogni, minden fájdalmam elmúlik amit az utóbbi időben éreztem.
Egyre jobban zihálunk, már csak egymás hangját halljuk, megszűnik a valóság körülöttünk.
Végül a zihálás megszűnik, egy utolsó löket és levegőért kapkodva mellém fekszik.
-Beléd szerettem, Rosé.-ezután csókot nyom a homlokomra és segít felöltözni.
Én nem mondhattam neki ezt, hiszen szerelmet nem, de vonzalmat annál inkább éreztem iránta.
-A ruhákra még nem lesz szükség.-húztam magamhoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
First Love
FanficA történet teljes mértékben kitalált. Park Rosé egy átlagos 16 éves lány volt, mindaddig míg fenekestül felfordult az élete. Szüleivel és idegesítően arrogáns bátyjával visszaköltöznek Szöulba édesapja állás lehetősége miatt. Rosé elk...