2.

769 22 2
                                    

(Pozn. Na křtu jsem nebyla pouze jsem viděla pár videíi takže to nebude podle pravdy snad se bude líbit.)
Show měla začínat něco okolo desáté večer s tím ,že do klubu budou pouštět v devět hodin. Bylo pět hodin a já se tedy začala připravovat vůbec jsem nevěděla co si mám vzít na sebe.
Nakonec to vyhrály černé jeany k tomu černé tričko se zlatým nápisem a bílou mikinou a na nohách bílé adidasky.

Vlasy jsem si rozčesala a žehličkou jsem si je vyžehlila. Poté jsem si sedla k mému stolečku kde mám věci jako je zrcátko a ostatní věci. Líčení jsem si udělala pouze jemné nemám moc ráda výrazné. Takže pouze makeup ,pudr,řasenka , linky a lesk na rty. Podívala jsem se na sebe do zrcadla se svou prací jsem byla spokojená.
Mobil ukazoval půl sedmé takže jsem si dala do tašky kterou budu mít přes sebe mobil,klíče a kapesníčky a také sluchátka pro všechny nouze.

Byt jsem zamknula a vydala se ven na tramvaj která po chvíli přijela.
Cesta netrvala dlouho a já za nedlouho stála před Pražským klubem s názvem Roxy. Před halou už byla dlouhá fronta lidí kteří se chtěli dostat dovnitř ačkoliv bylo sedm hodin a otevírali až za dvě hodiny. Šla jsem si tedy na chvíli počkat kousek za halu a až fronta opadne projdu v klidu dovnitř bez toho aniž bych se tam musela mačkat s těmi lidmi tam. Došla jsem na klidné místo a vyndala jsem si mobil měla jsem čas a tak jsem to chtěla trochu využít a odpovědět na pár pracovních emailů.

Kousek odemne stál o něco vyšší kluk na sobě měl černou mikinu s kapucí kterou měl na hlavě a v puse měl zapálenou cigaretu. Jen jsem se na něj usmála. Úsměv mi vrátil .

Stáli jsme tam vedle sebe asi hodinku než mu začal vyzvánět jeho mobil.
Po chvíli hovor ukončil a odcházel pryč jen se na mě opět s úsměvem podíval a vzápětí byl pryč. Rozhodla jsem se vrátit zpátky před hlavní vchod klubu fronta už nebyla taková takže jsem si stoupla a vyčkala jsem až na mě přijde řada. Na ruku jsem dostala náramek a pustili mě dovnitř. Místo jsem měla na horním balkónku kde byl výhled na stage skvělý.

Každou chvílí měla show začínat.
Na podium přiběhl Robin Zoot jeho písničky jsem párkrát slyšela ale o jejich crew jsem nic moc nevěděla.

Halou se rozezněla melodie první songy

Prej more děláme to pro mladý
Říkam ano, dělam to pro mladý
Ale v tom smyslu aby viděli, že life v prdeli, more ten nemusej žít
Hákovat každej den, celej měsíc
Z vejplaty zaplatit hovna a nemít co jíst
Kdo by to chtěl, řekni mi kdo by to chtěl
Čekat more na to, že bude líp
Hovno, nasrat, nechte si to
Máme ten oheň, my máme ten heat (fire)
Koukej mi odevzdat to, co je mý (davaj, davaj)
To cenný máme v sobě, ne na sobě, řekni mi, co je víc
Oni nemůžou to ukrást, ne, navždy jsme bohatý.

Když zakončil on svůj výstup do mikrofonu zakřičel a teď přivítejte našeho playboye Nik Tenda a všichni začali křičet. Na podium přiběhl on ten který byl vedle mě a ten který se na mě usmíval teď měl pro změnu na sobě šedé tričko a na tom žlutou kostkovanou košili a černé kraťasy a na hlavě měl červenou čepici.

Dáme si hvězdy zakřičel do davu a fanoušci ječeli.

Když usínám vidím hvězdy padat (já já já)
nepřeju si nic nechci se zklamat (já já já)
Alkohol v sobě mě do noci tahá (do noci tahá)
a ona v posteli nahá kouří si cígo po (jo jo jo jo jo)

Tato písnička ve mě vyvolala různé pocity toto je si myslím upřímně psané tak jak to on cítil. Chvilkama to vypadalo jakoby v davu někoho hledal.
Podívala jsem se směrem k němu a když mě uviděl jeho úsměv byl o to větší a radostnější.

Poslední písničku celého dnešního vystoupení zakončily Melanží.
A hlavně tedy totou častí

Wo, nade mnou hvězdy strop vypadá jak Rolls (Skrrr)
Hejbou se, hejbou se tančej Waltz (Dělaj dance)
Nevidim zrak, necejtim face
Ze strany na stranu můj dance
Wo, nade mnou hvězdy strop vypadá jak Rolls (Skrrr)
Hejbou se, hejbou se tančej Waltz (Dělaj dance)
Nevidim zrak, necejtim face
Ze strany na stranu můj dance.

Neskutečná energie celého jejich teamu skvělá show naprosto skvělý večer.
Po skončení jsem se vydala ven z klubu na čerstvý vzduch. Stál tam on opět kousek od toho místa kde jsme byli předtím. Podíval se mým směrem.

Chtěla jsem projít okolo něj on se na mě podíval a pozdravil mě.
"Ahoj tak jak sis užila show" začal on s konverzací. "Jo bylo to skvělý ani jsem netušila , že se dá udělat takhle ohromně skvělá akce".
"Co děláš ty tady já myslela ,že spíš budeš uvnitř fotit se s fanoušky "?
"Musel jsem na chvíli ven na vzduch " "potom se tam vrátím za nimi chvilku beze mě přežijí" odpověděl a uchechtl se . "Divím se ,že když jsi mě předtím viděla ,že si hned neběžela za mnou pro fotku" řekl směrem ke mě.
"No víš popravdě jsem ani netušila ,že jsi to ty moc váš label neznám ani členy takže tím to nejspíše bude" odpověděla jsem mu na jeho otázku.

Po chvíli mu opět začal vyzvánět mobil a hovor přijal se slovy Jakube co se děje sakra. "Promiň ve vnitř už mě schání budu muset jít ale hezky se s tebou povídá". "Jo je mi tady s tebou taky fajn" řekla jsem já . "Půjčíš mi tvůj mobil" zeptal se mě. Mobil jsem mu podala do ruky . Něco tam naťukal a podal mi ho zpátky. "Promin ale už opravdu musím letět jinak Jakub vyletí z kůže a zabije mě". V pohodě tak zatím rozloučila jsem se sním. Když jsem se podívala na displej mého telefonu měla jsem tam uložené jeho číslo pod jménem Dominik Tendo. Jen jsem se nad tím usmála a mobil vložila zpátky do tašky.

Domů jsem se dostala něco po jedné hodině ranní . Rychle jsem se odlíčila dala jsem si sprchu a vlezla jsem si do postele . Mobil ukazoval nové oznámení od Instagramu Goldcigo vám posílá žádost o sledování. Netušila jsem jak mě našel když vlastně neví ani mé jméno. Žádost jsem mu potvrdila a odložila jsem mobil na stolek vedle mé postele a upadla do říše snů.

Tak se vám hlásím z novým dílem tentokrát trošku delším snad vám udělá radost . Budu ráda za každý váš hlas či komentář. 😊 Tak zatím Klarča0604♾

Rozdělený Světy & Nik Tendo Kde žijí příběhy. Začni objevovat