Probudili jsme se asi v jednu odpoledne . Dominik teda ještě asi nehodlal z postele vstáv ale mě už se ležet nechtělo. “Bejb nechoď nikam pojď ještě ke mě na chvíli.” Přemlouval mě Nik jeho chraplákem který má vždy když se vzbudí. ”Měli bychom vstávat je jedna odpoledne ležet můžeme zase večer.“ Odpověděla jsem mu a šla se umýt do koupelny mezitím co se Dominik snažil vstát z postele.
Po chvilce jsem vyšla z koupelny a Nik už byl převlečený. ”Zajedeme někam na oběd a potom na chvíli do studia.“ Řekl a šli jsme pomalu k jeho autu.
Po cestě jsme poslouchali nový věci od kluků které půjdou už brzo ven.
Cesta netrvala dlouho a zastavili jsme před restaurací.Usedli jsme ke stolu a vybírali jsme si jídlo z denního menu.
Nenápadně jsem Domču vyfotila a postla to na svůj Instagram účet.
To se líbí: Natáliekatulich , Deckybeats,Yzomandias,Tkeej
Elis_M 🍝🥃
Sectionprague @goldcigo Děkujeme za reprezentaci.💯🔥Oba jsme si nakonec dali špagety Carbonara.
Po skvělém obědě jsme jeli za klukama do studia.
Kluci nahrávali a já byla v chill zóně.
Po chvilce přišel Jakub jestli se nenudím a chvilku si se mnou povídal.Nik po chvilce vylezl z nahrávací místnosti a přemístil se ke mě na sedačku.
“Co bejb pojedeme” ? Zeptal se mě Nik s rukou okolo mých ramen.
“Tak můžeme pokud tě tady už kluci nepotřebují”. Odpověděla jsem mu s úsměvem.
Se všemi co tam byli jsme se rozloučili a jeli k Nikovi domů.
Jen co jsme došli od auta do jeho bytu Nik se na mě vrhl a začal mě líbat a sahat mi pod triko.
Upřímně jsem se nebránila a nechala se dlouho mezi námi nic nebylo.
Začal mě svlíkat a já nebyla po zadu s jeho oblečením.
Dopadli jsme na jeho postel a pokračovali dál.
Moje tělo na jeho dotyky reaguje hned.
Líbal mě dráždil mě tam dole prstama mi dělal blaho. Já mu to oplatila a taky jsem mu udělala dobře.Po naší společné aktivitě jsme si dali ještě společnou sprchu.
A potom jsme si zapli film na Netflixu u kterého jsem byla v jeho velkém objetí.
Další díl je tu doufám,že vás bude aspoň trošku bavit ikdyž se tam teď nic neděje ale bude nebojte.
ČTEŠ
Rozdělený Světy & Nik Tendo
FanficMěli jsme to co nikdo jiný. Tvůj svět byl odlišný oproti tomu mému. Já vedla svůj normální život zatím co ty jsi rozjížděl naplno svůj hudební svět. Přesto se naše dva odlišné světy daly dohromady. Věřila jsem ,že toto bude můj vysněný sen díky tobě...