Uběhlo pár dní co jsem v Praze od toho co jsme si ten den volali se mi Dominik neozval. Nejspíš je prostě ve studiu a nahrává. Chtěla bych být u něj ale potřebovala jsem jet sem a nechci ho brzdit v jeho práci. Ale trochu mě mrzí ,že nenašel ani chvilku na to se mi ozvat. Chybí mi chybí mi jeho přítomnost. V podstatě bych se mohla zbalit a vyrazit za ním do Pardubic ale na jednu stranu si nejsem jistá byl by rád všímal by se mě vůbec. Psala jsem párkrát Jakubovi jak se jim daří ptala jsem se ho na Dominika pokaždé mi odpověděl , že je celý den zavřený ve studiu. Volala jsem Dominikovi dokonce jsem mu nechala pár sms pokaždé jsem doufala,že si to přečte , že se mi ozve.
Nejsem si jistá jestli jsem já pro něj ta pravá jenom přece je to Dominik ten který střídá holky na jednu noc. Sice mi Jakub říkal,že od té doby co jsme se dali dohromady tak se na žádnou jinou ani nepodíval dokonce prý ani nechtěl jít s klukama do baru. Opět jsem vzala do ruky telefon a zavolala Kubovi zda je dobrý nápad jestli bych mohla přijet.
Řekl,že bude rád když přijedu řekla jsem ,že to chci aby to bylo pro Domču překvapení tak aby to nikomu neříkal.
Souhlasil a přijedete pro mě na nádraží.
Vzala jsem kufr a začala jsem si do něj skládat věci které potřebuji mít sebou.Oblíkla jsem se do oblečení zkontrolovala jsem byt a vydala jsem se pryč z domu. Na hlavní Nádraží v Praze jsem dorazila do pár minut. Čekám na vlak do Pardubic. Do pár minut Regio jet přijel na nástupiště. Nastoupila jsem do prázdného kupéčka a dala jsem si do uší sluchátka. Cesta kupodivu rychle utíkala. Už jsem se těšila a budu u Dominika až budeme opět spolu jen my dva sami. Po nějaké době vystupuji na nádraží v Pardubicích a očima hledám Jakuba. Vyšla jsem před budovu a u cesty jsem viděla stát černý Benz ze kterého vystupoval Jakub.
"Ahoj Kubí.” Přivítala jsem ho objetím on mi objetí opětoval. Můj kufr položil do auta a oba jsme si nastoupili a vydali se na cestu do jejich studia za klukama.
Po cestě jsme si povídali co je nového.
Cesta utekla a my vystupujeme u budovy studia. Vešla jsem dovnitř když mě kluci uviděli hned mě přišli přivítat.
"Kde je Dominik.” Zeptala jsem se.
Je vevnitř a nahrává.
"Běž za ním bude rád.” Popostrčil mě Tom. Šla jsem tedy do nahrávací místnosti. Začala jsem otevírat."Tome já říkal aby jste mě nerušili”.
Řekl aniž by se otočil.
"Řekla bych ,že já ti snad vadit nebudu.”
Šla jsem ho obejmout.
"Eli vážně jsi tady já tě nečekal promiň.”
Řekl mi a hned si mě vtáhl do jeho objetí ve kterém jsem se cítila tak dobře a bezpečně. "Proč jsi mi nezavolala,že přijedeš mohl jsem pro tebe přijet.”"Chtěla jsem tě překvapit a nevěděla jsem jestli si té zprávy vůbec všimneš když jsi si mi ani neozval”.
Řekla jsem s pohledem u země.
"Promiň mi to bejb já byl celý ty dny zavřený tady chtěl jsem toho nahrát co nejvíc omlouvám se ti ,že jsem se neozval teď si to vynahradíme”.Zvedl mi bradu aby jsme si viděli do očí a políbil mě a já polibek prohloubila.
"Tak moc si mi chyběl Domi.”Hlásím se s novým dílem snad se bude líbit. Jak se vám líbí nový videoklip Zatím co vy ? Díky za vaši aktivitu moc si toho vážím . Díky za každé vaše hlasování a komentář.🖤
ČTEŠ
Rozdělený Světy & Nik Tendo
FanficMěli jsme to co nikdo jiný. Tvůj svět byl odlišný oproti tomu mému. Já vedla svůj normální život zatím co ty jsi rozjížděl naplno svůj hudební svět. Přesto se naše dva odlišné světy daly dohromady. Věřila jsem ,že toto bude můj vysněný sen díky tobě...