Prológus

961 53 14
                                    

Tchaikovsky szimfóniájára sikáltam a fürdőszobai padlót, amit negyedórával ezelőtt mostam fel. A mostohaanyám szerint nem végeztem el helyesen a felmosást, ezért úgy döntött ráönti azt a kávét, amit szintén nemrég főztem le.
Agatha szívből gyűlölt és mindent megtett, hogy megalázzon. Elvette a ruháimat, helyettük szakadt rongyokat kaptam. Elzárta a kapcsolataimat a külvilágtól. Kirúgta az alkalmazottakat és velem csináltatott meg mindent.
A célja, hogy totálisan tönkre tegyen.

Lucille Martinez vagyok, annak a férfinak a lánya, akit fél éve az ellenség fejbe lőtt Chicagoban. Apámat befolyásos, nagyhatalmú embernek tartották számon. Rettegtek tőle, de én nagyon szerettem.
Halála gyökerestül megváltoztatott mindent.
Hidegzuhanyként ért a hír, amikor megtudtam hogy a végrendeletében kikötötte, ha 21 éves koromig nem házasodok meg, Agatha a mostohaanyám nem kap semmit az örökségéből, ami nekem megfelelt volna, mivel nem akarok feleség lenni.
Csupán egy a bökkenő.
A mostohaanyám pénzéhes és undorítóan betudja hálózni az embereket. Apám elkövette azt a hibát, hogy hitt neki. Nem volt időm gyászra sem, hiszen az a nő minden képességét felhasználta, hogy férjet találjon nekem.

Abbahagytam a barna lötty eltűntetését és megtöröltem a homlokom. Az álló tükörben elgyötört arcú lány nézett vissza rám.

Egy hónap.

Ennyi időm maradt arra, hogy elszökjek, mert ha nem, akkor férjhez megyek apám gyilkosának egyetlen fiához.

A tükörből immár elszánt tekintet fogad.
Elfogok szökni.

------
Sziasztok :D Visszatértem egy új történettel, ami már egy ideje megfogalmazódott a fejemben, de ma délután pattant ki, hogy na akkor írjunk. Fegyvertelent nehéz volt elengedni, mert a szívemhez nőtt, de remélem ez történet is tetszeni fog nektek. :D Nagyon izgatott vagyok :D
Ha tetszett csillagozz vagy kommentelj❤️

Összeköt a múltTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang