pov: Elisa
Прибрах се у нас и видях Антон да седи на дивана по гащи, но разбира се той беше с маска. Имам много въпроси за тази ситуация. Защо Антон беше по гащи, пениса му излизаше ?Защо носеше маска? И най-важното защо не ме следваше, нали ми е бодигард? Той си седи в нас, по гащи и ми яде кола маската. И за тази ситуация имам много въпроси. Първо, какво ми е правил в стаята? Второ, защо си мисли, че това е храна? Бих му казала, че е отровно, но не искам. Е какво толкова, най-много да умре.
Започнах да се оправям за срещата с момчето със зелени ириси. Взех си душ и трябваше да си махна космите, но Антон имаше други планове. Тъй като той ми изяде кола маската, аз реших да му взема самобръсначката и се молех на Господ да не си бръсне топките с нея.
Излязох от банята и бях гладна, реших да отида в кухнята, за да си взема нещо за ядене. Там беше Антон.
- Следващия път не ми яж кола маската. Може да ми кажеш следващия път да ти купя, ако ти харесва разбира се. А и не мисля, че е за ядене. Наистина може да ти стане нещо. - казах му " загрижено". Той изплю водата която пиеше и ме погледна сякаш някой го е ударил в топките.
- И-искаш да ми кажеш, че това е било за косми и крака и не е било сладко от боровинки!- попита заеквайки.
- Ами не е. Ти какво си мислиш, влизаш в стаята ми, бъркаш ми в шкафа за бельо, виждаш кутийка на която пише " Кола маска" и си казваш " Хм, това е сигурно е сладко. Разбира се че е. Всяко момиче си държи сладко в шкафа за бельо."? Мисля, че трябва да отидеш на терапия, ако си си помислил това.
- Не стана точно така, но всеки допуска гре...- не можа да си довърши изречението, защото припадна. Пък и сигурно щеше да каже нещо тъпо.
Извъртях си очите, защото сега трябва да му погна. Не съм виновна аз, че той си е помислил, че кола маската ми е сладко от боровинки. Колко малумен трябва да си? Мислех си, че той по-ителигентен, но явно работата ми не изисква ум. И все пак не можах да го питам какво е правил в стаята ми.
Полях го с вода, но той не се събуди. После го яхнах и почнах да му бия шамари, но той продължаваше да не се събужда.
Стреснах се, защото чух някой рязко да влиза през вратата. Беше баща ми. Мисля, че и аз щях да припадна в този момент.
CZYTASZ
Бодигардът (Антон Деников ft.Хари Стайлс )
FanfictionЕлиза, Челси и Кайра бяха три неразделни най-добри приятелки. Когато навършат шеснайсет те разбират, че бащите им крият огромна тайна, която ще промени живота им коренно. Със специалното участие на Антон Деников и Хари Стайлс