pov: Anton
- Антоне, наистина ли си си свалил маската и си говорил с Елиза!? Изрично ти казах, че не ти е позволено! - крещеше той, аз не знаех от къде е чул това, но знаех, че не трябваше да разбира истината.
- Разбира се, че не, сър! Никога не бих нарушил правилата! Не бих Ви предал по този начин!- лъжех го, право в очите. Не мога да повярвам, чувствам се виновен, но трябваше да го направя. Както казва баба това са благородни лъжи. Надявах се да ми повярва.
- Надявам се да не ме лъжеш, защото иначе ще има лоши последствия! Ще попитам и Елиза, когато се прибере и ако тя ми каже нещо различно, тази стая ще напуснеш в ковкег. Разбра ли ме?-той ми се развика, аз се уплаших и щях да се напишкам от страх.
- Да разбрах, сър.- казах не много убедително. После излязох и отидох в стаята си и реших, че ще глдам " Тетрадката" това е много хубав филм. Преди да започне си мислех как трябва да започна да приемам работата си по-сериозно и да спра да говоря с Елиза.
Тогава мислите ми ме заляха. Мислех си за Елиза, чудех се дали тя ходи с този Хари, изобщо не го харесвам. Тогава се сетих и за бившия ми-Начката. Той ми липсваше малко, но вече почти го преодолях. Трябваше по-рано да му кажа да спре да яде тоалетна хартия знаех, че го убива. Мисля, че е крайно време да опитам пак с момичета. Реших да обърна повече внимание на филма, отколкото на любовния ми живот, който рядко се показва.
pov: Elisа
Все още не разбирах какво се случва. Имах толкова много въпроси като например: Защо всички говореха на Руски? Кой беше този мъж? Какво искаше от Хари? Чудех се, какво ли каза мъжът на Хари? Защо си мислеше, че съм проститутка? За каква задача говореха?
- Ако не спрете да говорите на руски ще ви одрежа главите и на двамата!- поставих си ръката на масата и напипах един нож. Взех го и го насочих към досадния мъж. Хвърлих го, но пропуснах. Изведнъж някой извика и разля вода. После разбрах, че е един сервитьор и съм му извадила окото. Избягах възможно най-бързо от ресторанта, а Хари още седеше там и си бъбреше. Когато излязох звъннах на Антон да дойде да ме вземе.
- Антоне, ела да ме вземеш, защото извадих едно око.-казах му и бързо затворих. След пет минути той дойде. Аз влязох в колата и той започна да ме разпитва.
- Какво правиш тук? С кой беше? Чие око си извадила?
- Успокой се малко и запали колата! Бях с Хари на среща и без да искам извадих окото на един сервитьор.- обясних му се. Той се опита да запали колата обаче не стана. После направи още няколко опита, но не му се получи.
ESTÁS LEYENDO
Бодигардът (Антон Деников ft.Хари Стайлс )
FanficЕлиза, Челси и Кайра бяха три неразделни най-добри приятелки. Когато навършат шеснайсет те разбират, че бащите им крият огромна тайна, която ще промени живота им коренно. Със специалното участие на Антон Деников и Хари Стайлс